Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totuus Riikka Purran kotioloista paljastui!

Vierailija
23.12.2024 |

Valtiovarainministeristä tuli esiin tietoja, jotka voivat pysäyttää mutta myös herkistää.

https://www.seiska.fi/kotimaa/totuus-riikka-purran-kotioloista-paljastu…

Nimimerkki riikkka uhriutuu kuinka ei ole tehnyt jouluvalmisteluja kotonaan. Onneksi on Seiska.

Kommentit (862)

Vierailija
341/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se, että toivottaa parempia päättäjiä, muka sitten tuo niitä parempia päättäjiä?

Ei noiden  vassareiden aivopieruista ota täysijärkinen ihminen selvää.

Vierailija
342/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra vaikuttaa kivalle ihmiselle. En usko, että hän tekee vaikrita päätöksiä ilkeyttään vaan koska ei muutakaan voi. On pakko.

Hyvää joulua Riikalle ja perheelle myös!

😂 Ihan hyvää sarkasmia.

Ei kyllä mä olen ihan tosissani. Ei Riikka ole leikannut multa mitään. Äänestän persuja ensi vaaleissakin. Olen tosi tyytyväinen tähän hallitukseen. Se on kuin raikasta vettä edellisen jälkeen.

Sama. Ehdottomasti. Olen erityisen tyytyväinen persujen naiskolmikkoon.  

Purra, Halla-aho ja kuka se kolmas on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikasta on tullut Seiska-lehden vakiokasvo, tuskin vahingossa näin on päässyt käymään.

Jep. Sangen erikoinen meriitti valtionvarainministerille.

Pääministerille naisten lehdissä pyöriminen ja töiden välttely onkin paljon suotavampaa.

Miksi Orpo ei saisi esiintyä mediassa haukkumassa rasisteja putinin limanuljaskoiksi?

Vierailija
344/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra vaikuttaa kivalle ihmiselle. En usko, että hän tekee vaikrita päätöksiä ilkeyttään vaan koska ei muutakaan voi. On pakko.

😂 Ihan hyvää sarkasmia.

Ei kyllä mä olen ihan tosissani. Ei Riikka ole leikannut multa mitään. Äänestän persuja ensi vaaleissakin. Olen tosi tyytyväinen tähän hallitukseen. Se on kuin raikasta vettä edellisen jälkeen.

Miss Mäkelä.

Vierailija
345/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Ihan hyvää sarkasmia.

Miss Piggy Mäkelä. Yhdennäköisyys on hämmästyttävä.

Miss

Vierailija
346/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katsotaan vaikka kansaedustajapersuja, voidaan huomata, että ÄO heillä kaikilla on pienempi kuin kengännumero, toisekseen, on kaupunki iso tai pieni, persut ovat ihan joka paikassa vajaaälyịsịä, eiväthän ne muutoin persuja olisikaan.

Oho sinä olet sen 1 ykkösen jättänyt älykkyydestä pois. Mistä olet saanut vimman loukata kaikkia ihmisiä. Sanotaan nyt, että rauhoitu vihassasi jouluun. Siunausta.

Persut tykkää kun sanotaan suoraan eikä kaunistella. Saamansa pitää. Sanamvapaus, nääs.

Nytkö siitä teidän keksimästänne uudesta käsitteestä "sananvastuu" ei enää tarvitsekaan välittää? Mutta ei tietenkään ole ensimmäinen kerta, kun standardit on erit vasemmistolaiselle vs. muille. 

Vierailija
347/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa eikö 140 000e vuosipalkalla saa ostettua vaikka pitopalvelusta ruuat ja siivoojan kotiin?

Niin, ja mies tienaa toimittajana varmasti hyvin! Omakotitaloon kirkkonummelle voi yläluokan kermaperseet tilata siivoukset ja teettää jouluruuat kotiin kannettuna. Saatanan vänisijä kehtaa vielä uhriutua! 

Vierailija
348/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka lähtee punkku & brandy-lähettilääksi... Kippishhh...

-winner-

Vierailija
349/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Ihan hyvää sarkasmia.

Kolmas on kokkareiden Arto Satonen. Punaiset posket kuin jouluporsaalla.

Vierailija
350/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Turvallista joulua Purran perheeseen, kun äiti vetää perseet! 

Vierailija
351/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa eikö 140 000e vuosipalkalla saa ostettua vaikka pitopalvelusta ruuat ja siivoojan kotiin?

Niin, ja mies tienaa toimittajana varmasti hyvin! Omakotitaloon kirkkonummelle voi yläluokan kermaperseet tilata siivoukset ja teettää jouluruuat kotiin kannettuna. Saatanan vänisijä kehtaa vielä uhriutua! 

Mutta Marin ei ollut saatanan vänisijä, kun valitteli, että kiirettä pitää. Vaikka hän vaan halusi iloo ja valoo ja kansalaiset olivat ikäviä ihmisiä, kun kiukuttelivat milloin mistäkin saksalaisille hävityistä miljardeista ja aamupaloista, vaikka ne maksoi vaan 800 euroa kuussa, ihan pikkuraha! Sanoiko vielä, että hänen arvolleen ei sovi ruispaloja itse käydä ostamassa, mutta kotiapulaista ei kuitenkaan voinut palkata...

Vierailija
352/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Ihan hyvää sarkasmia.

Kolma

Kolme pientä porsasta! Erona alkuperäiseen kansansatuun on se, että porsaat ihan itse puhaltavat Suomen talouden nurin.

Vierailija
353/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstakomukka on taas kännissä kuin käki.

Riikkahan siitä nousuhumalasta haaveili.... Riikka taitaakin olla melkoinen peruskommari.

Vierailija
354/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Marin ei ollut saatanan vänisijä, kun valitteli, että kiirettä pitää. Vaikka hän vaan halusi iloo ja valoo ja kansalaiset olivat ikäviä ihmisiä, kun kiukuttelivat milloin mistäkin saksalaisille hävityistä miljardeista ja aamupaloista, vaikka ne maksoi vaan 800 euroa kuussa, ihan pikkuraha! Sanoiko vielä, että hänen arvolleen ei sovi ruispaloja itse käydä ostamassa, mutta kotiapulaista ei kuitenkaan voinut palkata...

Tuttu kortti esille, kun järki taas loppui...Marin ei neljään vuoteen uhriutunut eikä valittanut julkisuudessa, vaikka päälle kaatui "pikkujuttuja" kuten korona, Ukrainan sota ja Natoon liittyminen. Nyt Purra, tämä nasseblondi, vänisee normaalista työstään!! 

Vierailija
355/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

Tuttu kortti esille, kun järki taas loppui...Marin ei neljään vuoteen uhriutunut eikä valittanut julkisuudessa, vaikka päälle kaatui "pikkujuttuja" kuten korona, Ukrainan sota ja Natoon liittyminen. Nyt Purra, tämä nasseblondi, vänisee normaalista työstään!! 

Oltaisiin kaikki joko kuolleita koronaan tai venäläisten pistimiin ilman Natoa, jos tämä hallitus olisi ollut silloin vallassa.

-winner-

Vierailija
356/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Turvallista joulua Purran perheeseen, kun äiti vetää perseet! 

Tonkka päivässä helmikuun alkuun saakka pitää riikan arkihuolet loitolla. Kunhan ei vaan kukaan tuo jauhoja, niin tuo on ihan vielä peruspersuilua :D

-winner-

Vierailija
357/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikkahan siitä nousuhumalasta haaveili.... Riikka taitaakin olla melkoinen peruskommari.

Ja eihän tässä olla vasta kuin valtiovarainministerimäisissä joulukirkko nousuissa. 

Vierailija
358/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kolmas on kokkareiden Arto Satonen. Punaiset posket kuin jouluporsaalla."

Halla-aholla on kuitenkin kaikista punaisimmat posket. Klunks!

Vierailija
359/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nousuun...hik!

Se on kamala irtiotto kun riikkulilla lähtee Lapasesta (irtiotto Petteristä siis)

Ei taida selvitä Sisullakaan. Sillä Suomen Sisulla siis.

-winner-

Vierailija
360/862 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Marin ei ollut saatanan vänisijä, kun valitteli, että kiirettä pitää. Vaikka hän vaan halusi iloo ja valoo ja kansalaiset olivat ikäviä ihmisiä, kun kiukuttelivat milloin mistäkin saksalaisille hävityistä miljardeista ja aamupaloista, vaikka ne maksoi vaan 800 euroa kuussa, ihan pikkuraha! Sanoiko vielä, että hänen arvolleen ei sovi ruispaloja itse käydä ostamassa, mutta kotiapulais

Niin, sdp on aina ollut niiiin natomyönteinen puolue :) Natoon mentiin Marinista huolimata, ei Marinin ansiosta :)