Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhtäkkiä seksi ei tuota mitään mielihyvää

Vierailija
22.12.2024 |

En ole halunnut seksiä mieheni kanssa lähes puoleen vuoteen. 

Tänään masturboin kokeeksi, onko mitään tuntoa edes jäljellä. Sain fyysisesti orgasmin, mutta se tuntui hyvän sijaan lähes epämiellyttävältä, yhdentekevältä ajan tuhlaukselta.

Ennen seksi oli tärkeää ja nautinnollista. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten itse koet asian? Haluaisitko haluta? Miten miehesi kokee asian? 

Ei tule sitä fyysistä halun tunnetta niin koko asia on yhdentekevää. Miehelle olen selvittänyt asiaa ja on ymmärtäväinen .

Niin ei tule mutta haluaisitko että tulee? Kaipaatko suhteeseenne myös sitä seksuaalista puolta? Mua kiinnostaa tämä haluttoman puolisona. Odotanko itse turhaan sitä että puoliso haluaisi haluta ja asialle voitaisiin ehkä tehdäkin jotain. 

Vierailija
22/25 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule sitä fyysistä halun tunnetta niin koko asia on yhdentekevää. Miehelle olen selvittänyt asiaa ja on ymmärtäväinen .

Niin ei tule mutta haluaisitko että tulee? Kaipaatko suhteeseenne myös sitä seksuaalista puolta? Mua kiinnostaa tämä haluttoman puolisona. Odotanko itse turhaan sitä että puoliso haluaisi haluta ja asialle voitaisiin ehkä tehdäkin jotain. 

Nyt kun oikein pohdin, olen syksyn aikana pari kertaa halunnut haluta tai toivonut seksiä. Se on sitten sammunut siihen, että mies on valittanut työstressiä ja jauhanut työjuttuja keskusteluissa, siis iltaruoan aikana ennen kuin mitään seksiin viittaavaa on tapahtunut. Siitä on tullut olo, että pitää olla joku työnohjaaja tai terapeutti eikä tunnu enää yhtään seksikkäältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun oikein pohdin, olen syksyn aikana pari kertaa halunnut haluta tai toivonut seksiä. Se on sitten sammunut siihen, että mies on valittanut työstressiä ja jauhanut työjuttuja keskusteluissa, siis iltaruoan aikana ennen kuin mitään seksiin viittaavaa on tapahtunut. Siitä on tullut olo, että

Et edelleenkään oikein vastannut siihen että haluaisitko haluta? 

Minä olen haluttoman miehen puoliso. Teen kaikkeni jotta hänellä olisi hyvä olla, hän ei halua silti. Kyllä hänkin valittaa usein työstressiä, teen aina parhaani jotta en itse aiheuttaisi lisästressiä. Kuuntelen murheet ja hieron hartioita ja päätä kun niitä särkee. 

Teillä haluttomilla on oikeasti varmaan kaikki ihan hyvin. Ette tietenkään kaipaa mitään sellaista joka ei kiinnosta. Ja se toinen joutuu kävelemään munankuorilla ettei vaan aiheuttaisi itse sitä haluttomuutta.

Joku syy sulla kuitenkin oli että teit tämän aloituksen tänne. Et kuitenkaan tunnu kärsivän omasta haluttomuudestasi mitenkään. Mitä haet tällä aloituksella? 

Vierailija
24/25 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun oikein pohdin, olen syksyn aikana pari kertaa halunnut haluta tai toivonut seksiä. Se on sitten sammunut siihen, että mies on valittanut työstressiä ja jauhanut työjuttuja keskusteluissa, siis iltaruoan aikana ennen kuin mitään seksiin vi

Haluaisitko että kumppanisi tahdonvoimalla laittaisi itsensä haluamaan että ei loukkaisi tunteitasi, vaikka kosketus tuntuisi kivulta ja orgasmi oksentamiselta?

Vierailija
25/25 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä sait tuon käsityksen, en tietenkään. Ehkä vain haluaisin haastaa jokaista halutonta edes yrittämään asettaa itsensä sen puolison asemaan myös. Me haluttoman puolisot tehdään sitä 24/7. Itseäni ainakin helpottaa jo se vähän kun mun mies sanoo että hän tietää että musta tuntuu pahalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän