Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhtäkkiä seksi ei tuota mitään mielihyvää

Vierailija
22.12.2024 |

En ole halunnut seksiä mieheni kanssa lähes puoleen vuoteen. 

Tänään masturboin kokeeksi, onko mitään tuntoa edes jäljellä. Sain fyysisesti orgasmin, mutta se tuntui hyvän sijaan lähes epämiellyttävältä, yhdentekevältä ajan tuhlaukselta.

Ennen seksi oli tärkeää ja nautinnollista. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joltain hormonihommalta kuulostaa. 

Vierailija
2/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoleen vuoteen? 

Miehesi on varmaan sekoamisen partaalla, jollet suulla tai kädellä helpota hänen oloaan.

Vierailija
4/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

H*ora!

Vierailija
5/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuivuutta. Ja tosiaan se orgasmin fyysinen värinä tuntui melkein ällöttävältä ja kivulta. Ei liittynyt mitenkään limakalvoihin tai hankaukseen vaan se tunne koko kehossa. Ei tee mieli tavoitella sitä tunnetta. Viimeksi kun mieheni kanssa makoiltiin lähekkäin vaatteet päällä, sekään ei tuntunut miellyttävältä.

Vierailija
6/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ikäluokassa olet, suunnilleen. Kuulostaa hormonihommilta, testosteronin vajaus, sitä voi olla naisillakin esivaihde-vaihdevuosissa. Jos haluat selvyyttä hakeudu (suositukset löytyy netistä) yksityiselle gynelle, joka on perehtynyt näihin asioihin - kaikki gynet eivät ole. 

Vierailija
7/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse koet asian? Haluaisitko haluta? Miten miehesi kokee asian? 

Vierailija
8/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE SEKSIPALSTALLE VINKUMAAN, ÄÄLIÖ.

Vierailija
9/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla hormoniehkäisyä tai mielialalääkitystä?

Vierailija
10/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoleen vuoteen? 

Miehesi on varmaan sekoamisen partaalla, jollet suulla tai kädellä helpota hänen oloaan.

Ex-mies, hyvin nopeasti.

Vierailija
11/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoleen vuoteen? 

Haluttoman miehen vaimona tuo ajatus on mulle jotenkin tosi vieras. Onko miehelle se ongelma todellakin se että nainen ei tyydytä hänen tarpeitaan tavalla tai toisella? Itse voin helposti hoitaa itse omat tarpeeni mutta haluttoman puolisona kipein asia on se että se mun rakastama ja haluama ihminen ei halua mua takaisin. Ei sitä mitkään vastentahtoisesti tehdyt orgasmit korvaa millään tasolla. 

Vierailija
12/25 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MENE SEKSIPALSTALLE VINKUMAAN, ÄÄLIÖ.

Tämä on seksipalsta.

Vierailija
13/25 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla masennusta?

Vierailija
14/25 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ikäluokassa olet, suunnilleen. Kuulostaa hormonihommilta, testosteronin vajaus, sitä voi olla naisillakin esivaihde-vaihdevuosissa. Jos haluat selvyyttä hakeudu (suositukset löytyy netistä) yksityiselle gynelle, joka on perehtynyt näihin asioihin - kaikki gynet eivät ole. 

42-v. 

Vierailija
15/25 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten itse koet asian? Haluaisitko haluta? Miten miehesi kokee asian? 

Ei tule sitä fyysistä halun tunnetta niin koko asia on yhdentekevää. Miehelle olen selvittänyt asiaa ja on ymmärtäväinen .

Vierailija
16/25 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla hormoniehkäisyä tai mielialalääkitystä?

Ei ole kumpaakaan.

Vierailija
17/25 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla masennusta?

On ollut nuorempana toistuvasti, mutta ei vaikuttanut haluihin. Tai ehkä jopa päinvastoin, pakenin masennusta seksiin. Muutama vuosi sitten ongelmana oli JATKUVA panetus. Siksi tämä haluttomuus tuntuu niin oudolta. Ja mielialaksi nykyään sanoisin yleisesti tasainen 7 jos 0 olisi syvin masennus ja 10 onnen kukkuloilla.

Vierailija
18/25 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SSRI-lääkkeet ainakin aiheuttavat tuollaista. Tosin itselläkin tuntui että ennen ja jälkeen eron ollut yli puolen vuoden seksitön aika hukkasi johonkin osan haluista ja kyvysyä saada orgasmia. Ennen laukesin mielestäni liiankin nopeasti, nykyään pystyn helposti tunnin sessioihin jos vielä ottaa erektiolääkkeen avuksi.

M50ish

Vierailija
19/25 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SSRI-lääkkeet ainakin aiheuttavat tuollaista. Tosin itselläkin tuntui että ennen ja jälkeen eron ollut yli puolen vuoden seksitön aika hukkasi johonkin osan haluista ja kyvysyä saada orgasmia. Ennen laukesin mielestäni liiankin nopeasti, nykyään pystyn helposti tunnin sessioihin jos vielä ottaa erektiolääkkeen avuksi.

M50ish

Ei ole mitään lääkityksiä.

Vierailija
20/25 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit, käy gynellä niin saat hormonihoidot ja tilanne tasautuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi