Mies valittaa, kun pitää käydä kolmessa kyläpaikassa
ja hautausmaalla joulupyhien aikaan. Kyläpaikat ovat minun sukulaisiani, itse ei halua tavata oman puolen sukuaan.
Menisin muuten itse, ja jättäisin tuon kiukuttelevan käppänän kotiin, muttei ole ajokorttia.
Onks muilla tälläistä?
Kommentit (45)
Ikävää ,että kukaan sinun sukulaisesi ei viitsi vaivautua käymään teillä. Hanki sinä ajokortti ensi vuonna.
Joulun pyhät pitäisi viettää rauhassa, ei kyläluutana. Ei kukaan järki-ihminen ajele edestakaisin ympäriinsä kyläilemässä, vaan rauhoittuu kotona perheen kesken. Miehesi on fiksu, opi sanomaan kutsuille kiitos ei tällä kertaa.
Mä olen pahempi kuin sun käppänä koska en suostuisi edes lähtemään noin jouluna ajelemaan edestakaisin kyläpaikkoja joissa en viihdy.
Jos et ole ajokorttia hankkimassa et voi myöskään edellyttää että toinen kuljettaa sua jokapuolelle. Taksit ja julkinen liikenne on tätä varten jos kävellen tai pyörällä ei pääse.
t: n47
Haluatko sinä, AP, ihan oikeasti, ihan itse lähteä jouluna kyläilemään niihin kaikkiin sukulaispaikkoihin? Olisiko helpompaa, jos jonkun kyläilyn siirtäisi vaikka uudenvuoden aikaan? Vai onko se sitten niitä miehen sukulaisia varten? Vai kavereiden kanssa juop-... siis juhlimista?
Rauhallista joulua! Tuolleen saa hyvät riidat jouluksi...