Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤KESÄKUUn kullanmurut alkuviikko 9¤¤

26.02.2007 |

Uusi pino jälleen uudelle viikolle!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen siis kaakkois-suomesta ja viikkoja on nyt 25+2! Pitkään olen vain lukenut juttuja mutta nyt sain jostain kimmokkeen kirjautua ihan virallisesti :) Meillä on ennestään 4,5 vuotias poika!

Vierailija
22/22 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ne [b]kiisseli[/b] neuvolassa sulle esittääkin - että sterilisaatio! Suorastaan pöyristyttävää! Tuntuu kyllä joskus, että nämä lisääntymisasiat ei todellakaan ole mitään henk. koht. asioita, vaikka aika intiimiasia mun mielestä onkin. Muistelen, että olin jotain 28-v. kun mulle eka kerran gynekologi alkoi puhumaan, että jos lapsia haluan niin alkais olla jo aika... Että sellasta.

Tervetuloa [b]nalleäiti07[/b] mukaan! Nostin tuon meidän kesäkuisten esittelypinon eka sivulle niin voit siellä käydä katsomassa ketä meitä täällä on ja lisätä halutessasi myös oman esittelysi.

Me ei olla vieläkään edetty nimiasiassa tälle pienokaiselle. Nyt kun vauvan tuntee jo tosi konkreettisesti masussa niin tuntuu, että pitäishän sillä jo nimikin olla! Pitänee ottaa asia taas mukaan keskusteluihin miehen kanssa...

-satu ja sintti rv 25+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla