Kysy mitä vaan 19-vuotiaalta naiselta
Kommentit (425)
Olisiko 57 liian vanha sinulle? Itselleni kyllä kelpaisi tuollainen nuori, oikeastaan vielä teini-ikäinen, nuori naisen alku. Uskon, että osaisin tehdä sinulle kaikkea hyvää...
M57
Ootko ap duunissa, opiskelemassa, työttömänä, eläkkeellä ?
Vai mitä hommailet päivät?
Vierailija kirjoitti:
Ootko ap duunissa, opiskelemassa, työttömänä, eläkkeellä ?
Vai mitä hommailet päivät?
Noi tuo ap on selkeästi, luuseri trolli.
Tyhjänpäiväinen oleskelija. Kuluttaa yhteiskunnan varoja. Ei tuota mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäisi mennä nurkkaa tai seinää tuijottaen häpeämään ja olisit käskemässä, miten käskisit häpeämisen suorittamaan? (aika, tapa, jne..)
m37
En todennäköisesti päätyisi tällaiseen tilanteeseen, koska olen enemmän sub-henkinen
Mitä sinä nuori tyttö tämmöisistä asioista vielä mitään ymmärrä? Nämä ovat aikuisten asioita!
+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistuisko 19cm vähän yläkäyrä kulli jossa isohko terska ja karvat ajeltu varresta ja pusseista kun se olisi hyväkroppaisen 48v miehen kulli? Siis voisitko tehdä poikkeuksen ikärajasi suhteen tässä tapauksessa?
En. Vaikutat muutenkin jotenkin lapselliselta, joten todennäköisesti en sinuun koskisi, vaikka olisit täydellisen ikäinen
19-vuotias sanoo 48-v ikäistä miestä lapselliseksi parin lauseen perusteella.... Mitä sinä kuvittelet jos teet seksipalstalle tällaisen avauksen ja sanot että voi kysyä mitä vaan? Olet ilmeisen lapsellinen ja melkein lapsihan sinä vielä oletkin. En minä kaltaiseltasi muuta kaipaa kuin (toivottavasti) tiukkaa p...ua, sinulla tuskin on mitään muuta annettavaa.
Sehän tässä juuri
Eri mutta sinä se tyhmä olet kun luulet että vanhempi mies koittaa nuorta koska ei oman ikäistä saa. Jos yhtään lohduttaa niin vanhat naiset ovat yhtä tyhmiä kuin sinä.
Minkä väriset alusvaatteet tänään?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko ostaa mun käytetyt pikkarit?
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Voisihan niitä nuuhkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Voisihan niitä nuuhkaista.
Raidalla vai ilman?
ap.
Ap lienee jo kyllästynyt näihin koulukiusaajaluusereiden huuteluihin, mutta kysytään nyt kuitenkin siltä varalta että olisi vielä linjoilla.
Mitä ajattelisit jos vieressäsi nukkuva mies jonain aamuna heräisikin bokserit tai lakanat spermassa märän unen seurauksena? Noloa, huvittavaa, kiihottavaa? Vai harmittaisiko, että seksipotentiaalia olisi ikään kuin mennyt hukkaan mukavia unia katsellessa?
Mitä mieltä olet kondomin käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Ap lienee jo kyllästynyt näihin koulukiusaajaluusereiden huuteluihin, mutta kysytään nyt kuitenkin siltä varalta että olisi vielä linjoilla.
Mitä ajattelisit jos vieressäsi nukkuva mies jonain aamuna heräisikin bokserit tai lakanat spermassa märän unen seurauksena? Noloa, huvittavaa, kiihottavaa? Vai harmittaisiko, että seksipotentiaalia olisi ikään kuin mennyt hukkaan mukavia unia katsellessa?
Nuoletuttaisin lakanani puhtaiksi kaltaisella runkkarilla ja potkisin lattialle.
ap
Palnko painat?Pituus?Kengän koko?
S M L vai XL koko?
Mikä öljy parasta 70 luvun tonniseen rautapäähän.
Onko keskustelun avaaja vielä valmis rehelliseen, asialliseen ja kiihoittavaan viestitteyyn?
Onko sinulla kamelinvarvas vai ulkonevat sisemmät häpyhuulet?
En ole mikään trolli.
ap.