Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vaan 19-vuotiaalta naiselta

Vierailija
22.12.2024 |

;)

Kommentit (425)

Juu
341/425 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota. Mulla 5cm erektiossa eli mulla on mikropenis, haittaako tää naisia tai esim haittaisko sua tällainen siitin?

Vierailija
342/425 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua seuranneena olen tullut myös johtopäätökseen, että AP on trolli ja miesoletettu. Hän ei kiinnitä huomiota ns. seksuaalisiin kommentteihin, vaan haluaa väitellä vain jonkun toisen trollin kanssa, joka on nainen, mutta esittää miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/425 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11627 kirjoitti:

Tota. Mulla 5cm erektiossa eli mulla on mikropenis, haittaako tää naisia tai esim haittaisko sua tällainen siitin?

Etkö saanut omaan ketjuun vastauksia? Rehellisesti kyllä se haittaisi. Toki jos opit käyttämään sormia ja kieltä taitavasti, löydät varmasti naisen, jota se ei haittaa

Vierailija
344/425 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjua seuranneena olen tullut myös johtopäätökseen, että AP on trolli ja miesoletettu. Hän ei kiinnitä huomiota ns. seksuaalisiin kommentteihin, vaan haluaa väitellä vain jonkun toisen trollin kanssa, joka on nainen, mutta esittää miestä.

Kuulostaa ihan siltä, että sulla on vähän liikaa aikaa ajatella asioita.

345/425 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisko se ihan ehdoton ei, vai voisko sen pienuuden korvata jollain asialla esim sun mielestä?

Vierailija
346/425 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen nopeasti ja näen asiat heti. Sulla taitaa olla liikaa aikaa, kun trollaat netissä ja vieläpä huonosti. Incel.

Vierailija
347/425 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vastannut jokaiseen kommenttiin? :D Paitsi niihin, joissa toistetaan samaa juttua, johon olen jo vastannut. Tottakai vastaan rehellisesti kysymyksiin. Jos joku kysyy haluanko kolmenkimppaa naisten kanssa tai laittaa sormen miehen perseeseen, vastaan että en haluaisi. Olen vastannut myös täysin rehellisesti kommentteihin esimerkiksi alusvaatteitteni väristä ja siitä, pitäisinkö piiskauksesta. On vaan hieman hankalaa pitää keskustelua yksin seksuaalisena, kun saan lähes pelkästään trolli kommentteja, tai joku esittää minua. 

Ehkä ketjun alkupäässä oli enemmän niitä seksuaalisia kommentteja :)

Vierailija
348/425 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen nopeasti ja näen asiat heti. Sulla taitaa olla liikaa aikaa, kun trollaat netissä ja vieläpä huonosti. Incel.

Ja tuo ei taas kerran ollut ap: n kommentti. 

Vierailija
349/425 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vastannut jokaiseen kommenttiin? :D Paitsi niihin, joissa toistetaan samaa juttua, johon olen jo vastannut. Tottakai vastaan rehellisesti kysymyksiin. Jos joku kysyy haluanko kolmenkimppaa naisten kanssa tai laittaa sormen miehen perseeseen, vastaan että en haluaisi. Olen vastannut myös täysin rehellisesti kommentteihin esimerkiksi alusvaatteitteni väristä ja siitä, pitäisinkö piiskauksesta. On vaan hieman hankalaa pitää keskustelua yksin seksuaalisena, kun saan lähes pelkästään trolli kommentteja, tai joku esittää minua. 

Ehkä ketjun alkupäässä oli enemmän niitä seksuaalisia kommentteja :)

Miksi valahtelet? Aivan kuin ei osattaisi lukea.

350/425 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en trollaa. Oon nyt vaan yksinäinen ja tää asia harmittaa ja vaivaa niin haluun vaa rehellisiä mielipiteitä.

Vierailija
351/425 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi AP vastaisi itselleen olevansa incel?

Vierailija
352/425 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11627 kirjoitti:

No olisko se ihan ehdoton ei, vai voisko sen pienuuden korvata jollain asialla esim sun mielestä?

Ei se nyt tietenkään ehdoton ei ole, jos mies on muuten täydellinen. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin kullin koko, ja seksiä pystyy harrastamaan myös muilla tavoilla kuin vaan panemalla :)

Vierailija
353/425 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi AP vastaisi itselleen olevansa incel?

Ei, vaan tuo kuulostaa siltä että sulla on liikaa aikaa ajatella noita asioita

354/425 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. No mä en oo kyllä täydellinen vaan aika tavallinen sanoisin.Harmi.

Vierailija
355/425 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11627 kirjoitti:

Ok. No mä en oo kyllä täydellinen vaan aika tavallinen sanoisin.Harmi.

Kyllä sä varmasti jollekin oot :)

Vierailija
356/425 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko antaa joululahjaksi miehellesi kolmenkimpan sinun ja parhaan kaverisi kanssa?

Hahah en kyllä haluaisi harrastaa seksiä parhaan kaverini kanssa :D Enkä kyllä usko että miehenikään haluaisi, paras ystäväni on mies 

En kyllä haluaisi harrastaa seksiä kenenkään kaverini kanssa. Minusta ne on kavereita juuri sen takia, ettei halua harrastaa seksiä heidän kanssaan

Sehän olisi lahja miehellesi eikä sulle, joten luonnollisesti parhaan naispuolisen kaverisi kanssa. Jos sinä olisi estynyt olemaan kaverisi kanssa, niin kai sinä sentään voisit antaa kaverisi lahjaksi miehellesi?

Vierailija
357/425 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko antaa joululahjaksi miehellesi kolmenkimpan sinun ja parhaan kaverisi kanssa?

Hahah en kyllä haluaisi harrastaa seksiä parhaan kaverini kanssa :D Enkä kyllä usko että miehenikään haluaisi, paras ystäväni on mies 

En kyllä haluaisi harrastaa seksiä kenenkään kaverini kanssa. Minusta ne on kavereita juuri sen takia, ettei halua harrastaa seksiä heidän kanssaan

Sehän olisi lahja miehellesi eikä sulle, joten luonnollisesti parhaan naispuolisen kaverisi kanssa. Jos sinä olisi estynyt olemaan kaverisi kanssa, niin kai sinä sentään voisit antaa kaverisi lahjaksi miehellesi?

En ymmärrä, miksi mun pitäisi antaa miehelle lahjaksi joku kaverini, ja miksi kukaan mun kaveri suostuisi siihen :D Taidat elää aikamoisessa fantasiamaailmassa. Jos jonkun kanssa kolmenkimppaa harrastaisin, niin mieluiten jonkun vieraan :) 

En muutenkaan kyllä olisi miehen kanssa, joka harrastaisi seksiä mieluummin jonkun mun kaverin kanssa kuin mun

Vierailija
358/425 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ketjun alkupäässä oli enemmän niitä seksuaa

Bingo!

Vierailija
359/425 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kykene saamaan orgasmia penetraatuolla?

Vierailija
360/425 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö miesten välisen peppuseksin katsomisesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi