Kysy mitä vaan 19-vuotiaalta naiselta
Kommentit (425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on vaan yksi trolli. Mistäkö tiedän?
Yksikään tuollainen herkkupersettä antava nainen ei ole ilman panoseuraa koskaan. Sillä on jono oven takana. Tämä taas väittää, että joutuu runkkaamaan, kun ei ole miesseuraa.
Hyvää trollausta ja hauskaa joulua!
Mikään ei muuten ole miesmäisempi lause, kuin Joutuu runkkaamaan, kun ei ole seksiseuraa. Vain miehelle runkkaus on joku asia, mikä on pakko tehdä, kun ei vaan saa naista. Anyways toivon että miehestä, jonka kanssa tapailen, tulisi poikaystävä, niin voisi saada oikeasti hyvää seksiä :) Kun nappaa mukaansa kenet tahansa, saa pääasiassa kuolettavan tylsää ja huonoa seksiä itsekkäältä mieheltä
Jep. Tuon ikäinen teini ei tiedä kyllä mitään miehen runkkailuista.
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt ylispellet välillä toiseen ketjuun trollaamaan tuota seitsenkymppistä viriiliä pappaa, joka tuli myös kerjäämään kysymyksiä. Tämä ketju voisi olla meille normaaleille miehille ihan mielenkiintoinenkin, jos teidän ei olisi pakko pullistella haurasta egoanne heti kun nainen tuli puhumaan asioista ihan omalla äänellään.
Minkä vuoksi seksi on tällainen asia, joka aina, siis ihan aina, vetää puoleensa kaikki trollit, höhöttelijät, egopapat, pakkotoistajat ja muut kylähullut? En ymmärrä!
(Saa ap:kin vastata, jos sulla olisi tuohonkin jokin näkökulma. Mä en ainakaan miehenä pysty ymmärtämään, minkä vuoksi pitää itsestään tehdä ääliö julkisella palstalla, ja vielä porukalla.)
Teit juuri itsestäsi pellen.
Oletko koskaan tehnyt aborttia, entä jäkiehkäisyä usein, mikä ehkäisy käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista kieltä nainen sitten käyttää?
Ei tuollaista teinien kieltä ainakaan.
Hauskaa. Viimeksi kun tein ketjun, sain kommentteja, että 18-vuotiaat ei käytä tommosta keski-ikästen kieltä. En tiedä, oonko sitten nuorentunut tässä muutamassa kuukaudessa. Ihan sama mistä aiheesta puhun täällä, joku epäilee aina trolliksi
Kyllä trolli on helppo tunnistaa.
Mitkä ovat suurimmat oivalluksesi, mikä on vaikuttanut seksuaalisuuteesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt ylispellet välillä toiseen ketjuun trollaamaan tuota seitsenkymppistä viriiliä pappaa, joka tuli myös kerjäämään kysymyksiä. Tämä ketju voisi olla meille normaaleille miehille ihan mielenkiintoinenkin, jos teidän ei olisi pakko pullistella haurasta egoanne heti kun nainen tuli puhumaan asioista ihan omalla äänellään.
Minkä vuoksi seksi on tällainen asia, joka aina, siis ihan aina, vetää puoleensa kaikki trollit, höhöttelijät, egopapat, pakkotoistajat ja muut kylähullut? En ymmärrä!
(Saa ap:kin vastata, jos sulla olisi tuohonkin jokin näkökulma. Mä en ainakaan miehenä pysty ymmärtämään, minkä vuoksi pitää itsestään tehdä ääliö julkisella palstalla, ja vielä porukalla.)
Mä en ihan oikeasti ymmärrä. Siis annan nyt tässä kenelle tahansa miehelle mahdollisuuden kysyä tai sanoa mulle mitä vaan pervoa, mitä ei normaalielämässä
Mene johonkin nuorten mediaan keskustelemaan. Ehkä ne ymmärtää nuorta paremmin.
Et siis suostuisi siihen, mistä toinen eniten nauttisi. Aika itsekästä mielestäni.
Pitääkö miehen aina nuolla pilluasi, vaikka ei saisi siitä nautintoa?
Miten suhtautuisit, jos mies kieltäytyisi nuolemasta pilluasi?
En suostuisi tekemään mitään, mikä olisi minusta epämukavaa. Onneksi minulla on mahdollisuus valita mies, jonka kanssa olemme seksuaalisesti yhteensopivia. Se ei ole itsekästä, se on normaalin itseään arvostavan ihmisen toimintaa. Mies nuolee minua ihan silloin kun haluaa tai on nuolematta, mä tykkään alistua miehelle ja hän saa päättää mitä tehdään, kunhan pelisäännöt on sovittu. Näihin sääntöihin kuuluu se, että mä en esimerkiksi pane miestä perseeseen, enkä kyllä edes todennäköisesti päätyisi sänkyyn tuollaisesta pitävän miehen kanssa. Mä puhun seksistä aina ennen sen harrastamista, jotta kumpikin tietäisi missä menee rajat
On muuten rikos pakottaa ketään mihinkään seksuaaliseen tekoon. Vaikka sä harrastaisit jo seksiä jonkun kanssa, sä et voi pakottaa sitä nuolemaan etkä panemaan perseeseen. Jokaisella on oikeus koskemattomuuteen <3
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan tehnyt aborttia, entä jäkiehkäisyä usein, mikä ehkäisy käytössä?
En. Minipillerit käytössä, ja uuden kumppanin kanssa kortsu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikuisen miehen pitää tietää yhtään mitää 19 teinin seksielämästä. Oletko runkkumateriaalia kalastelemassa. Eikö mielikuva dildosta sen perseessä
Näitä runkkareita on aina täällä. Vatkaa löysää nakkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista kieltä nainen sitten käyttää?
Ei tuollaista teinien kieltä ainakaan.
Hauskaa. Viimeksi kun tein ketjun, sain kommentteja, että 18-vuotiaat ei käytä tommosta keski-ikästen kieltä. En tiedä, oonko sitten nuorentunut tässä muutamassa kuukaudessa. Ihan sama mistä aiheesta puhun täällä, joku epäilee aina trolliksi
Kyllä trolli on helppo tunnistaa.
Joo, ei ainakaan tässä ketjussa ole ollut vaikeaa. Enkä puhu nyt ap:sta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikuisen miehen pitää tietää yhtään mitää 19 teinin seksielämästä. Oletko runkkumateriaalia kalastelemassa. Eikö mielikuva dildosta sen perseessä
Mä otan milloin tahansa tänne kommentteihin mieluummin jonkun 50v miehen runkkailemaan, kun ylispellen trollaamaan ja vittuilemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ja seksuaalisuus on ihan hyvä keskustelunaihe ja tällainen anonyymi media olisi siihen oikein hyvä foorumi. Mua kiinnostaa kuulla ihmisten ajatuksia ja mieltymyksiä sukupuolesta ja iästä riippumatta, toisten ihmisten ymmärtäminen on ihan yleisesti ottaen mielenkiintoinen asia. Sen vuoksi tuossa kyselin sitäkin, että miksi ihmeessä seksistä ei voi keskustella asiallisesti? Jos seksi ei kiinnosta, niin miksi pitää hengata seksipalstalla?
Runkkumateriaalina taas käytän mieluiten ihan omia fantasioita ja puolison kanssa viestittelyä, täältä palstalta en kyllä ole koskaan tainnut löytää mitään mikä olisi runkaamaan saanut. En oikein pääse sellaiseen fiilikseen vieraiden kanssa keskustellessa, mutta ei se sitä tarkoita, etteikö keskustelu silti voisi olla mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisessa skenaariossa voisit lähettää minulle kuvan, jossa olet työntänyt dildon perseeseesi ja pilluusi ja hymyilet leveästi, kuvatekstinä olisi naitinnollisia runkkuhetkiä vauvan seksipalstan suosikkisetämiehelleni?
En missään. Oksettava ajatus.
Miksei? Olethan sanojesi mukaan lähettänyt kyseisenlaisia kuvia aiemminkin. Meistähän voisi tulla oikeinb hyvän seksipalstakaverit ja kyllähän nyt kavereille lähetellään hauskoja kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisessa skenaariossa voisit lähettää minulle kuvan, jossa olet työntänyt dildon perseeseesi ja pilluusi ja hymyilet leveästi, kuvatekstinä olisi naitinnollisia runkkuhetkiä vauvan seksipalstan suosikkisetämiehelleni?
En missään. Oksettava ajatus.
Miksei? Olethan sanojesi mukaan lähettänyt kyseisenlaisia kuvia aiemminkin. Meistähän voisi tulla oikeinb hyvän seksipalstakaverit ja kyllähän nyt kavereille lähetellään hauskoja kuvia.
Tuo ei edelleenkään ollut edes minun kommentti, mutta mua ei kiinnosta. En tällä hetkellä etsi seksisudetta vaan parisuhdetta, ja sitä ei minkään sedän kanssa tule tapahtumaan. Enkä laita tuollaisia kuvia kuin miehille joista pidän. Ja ei, en lähetä kaverille tuollaisia kuvia
Vierailija kirjoitti:
onko pilluasi fistattu?
Ei ole. Kuulostaa aika rajulta, mahtaakohan tuntua epämukavalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko pilluasi fistattu?
Ei ole. Kuulostaa aika rajulta, mahtaakohan tuntua epämukavalta
Panon ja dildon jälkeen fistasin vaimoani ja se nautti siitä.
Miksi aikuisen miehen pitää tietää yhtään mitää 19 teinin seksielämästä. Oletko runkkumateriaalia kalastelemassa. Eikö mielikuva dildosta sen perseessä ole sulle vielä tarpeeksi?