Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vanilija miehet aina huonoja seksissä?

Vierailija
22.12.2024 |

Mun kokemuksen mukaan vanilijat ovat todella itsekkäitä säheltäjiä. Kun mies on edes hieman dominoiva, hän on aktiivinen, koskee, tuottaa nautintoa, on aktiivisesti mukana. Seksi on ihanaa

Mutta joka kerta, kun mies on omien sanojensa mukaan pitänyt tavallisesta vanilijaseksistä, seksi on ollut kuolettavan tylsää. Mies on suurinpiirtein paita ja housut päällä (ei kiihkon, vaan laiskuuden takia), pyytää ottamaan suihin ja makaa paikallaan hiljaa, sen jälkeen ehkä lähetyssaarnaajaa tai sitten minä olen päällä koko ajan, kun mies ei jaksa tehdä mitään. Sitä sitten kunnes mies laukeaa. Perään kysymys että tulinko mäkin, ja syvä loukkaantuminen jos kerron rehellisen vastauksen. Jos pyydän koskemaan muhun, vanilijamiehet yrittää etsiä klitorista noin 30 sekuntia ja sen jälkeen kysyy tulinko jo

En muutenkaan oikein pidä vanilijasta, minusta valta-asetelmat on kiihottavia, ja pidän siitä jos mies määrää mitä tapahtuu. Mutta vaikka pitäisin ns. normiseksistä, en voi ymmärtää, miten kukaan nainen saisi nautintoa tällaisesta. En rehellisesti ihmettele, miksi naiset pihtaa, jos tämä on keskiverto heteroiden seksin taso. Onko minulle käynyt joku outo tuuri, että eteeni on sattunut vain laiskoja valilijoita, vai onko kaikki tavalliset miehet oikeasti tällaisia? Ja miten naiset jaksaa harrastaa seksiä tällaisten miesten kanssa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla noin, tai sitten kuten meillä; aivan ihanaa. Mies ajattelee aina ensisijassa minun nautintoa; en vielä koskaan ole jäänyt ilman! Siksi seksi maistuu ja haluan häntä aina vaan.

Eimeillä silti olla umpimielisiä tai ujoja, juttelemme seksistä täysin avoimesti.

Vierailija
2/16 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nykyisen miehen kanssa pääsääntöisesti sitä, mitä suurin osa varmaan kutsuu vaniljaseksiksi, enkä ole ikinä saanu näin hyvää seksiä. Asennot on yleensä: lähis, ratsastus ja lusikka. Välillä tietty muutaki. Mies on todella huomaavainen ja ottaa mun tarpeet huomioon. Mä ainakin haluan seksiltä lämpöä, läheisyyttä ja turvaa. 

Ei vanilja tarkoita sitä, et toinen on passiivinen tai ei välitä kumppanistaan yhtään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvailemia miehiä on aivan liikaa. Jää yhteen kertaan osaltani.

Vierailija
4/16 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaniljaominaisuus, oletan. Koska olen itse deittaillut vain erikoisemmasta kiinnostuneita ja sadistimies on kyllä itsekäs ja törppö eikä häntä voisi vähempää kiinnostaa minun nautintoni ..hänen omia sanojaan lainatakseni. Intohimoa löytyy vain hommiin joista hän pitää, kaikki muu pakkopullaa. Aiempi myös kinky mies taas kiihottui minun nautinnostani ja oli aktiivinen. Kinky nainen jota tapailin oli myös itsekkyyden multihuipentuma, suorastaan kiukutteli jos olisi pitänyt itse tehdä mitään missä ei saa maata lahnana ja alistettuna. 

Vierailija
5/16 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvasi hyvin aviomieheni. Ei kuitenkaan mielestäni liity vanilijaan. Rakastajani on ihanan intohimoinen ja kaikin puolin nautintooni satsaava vanilija-mies.

Vierailija
6/16 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on.

Vierailija
7/16 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan koko vaniljaseksi-sanaa. Ihan kuin lempeämpi seksi olisi jotenkin huonompaa. Paljon kiihottavampaa, kun toinen on herkkänä läsnä. 

Vierailija
8/16 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit vain miehen, joka on itsekäs ja huono seksissä. On melko outo ajatus että tämä jotenkin johtuisi siitä, että hän ei itse harrasta/ole kiinnostunut kinkyjutuista. Vaniljaseksi voi olla upeaa, kuten myös kaikki kinkyilytkin valta-asetelmineen. Itse tykään molemmista, mutta ärsyttää aina, kun tavallinen seksiasioista keskusteleminen (täällä tai tosielämässä) sisältää jonkinlaista piilotettua "vaniljahäpäisyä".

"Kun mies on edes hieman dominoiva, hän on aktiivinen, koskee, tuottaa nautintoa, on aktiivisesti mukana. Seksi on ihanaa" ... Haha, juuri sellaiset feikki-domit jotka luulevat osaavansa homman ovat kaikista pahimpia :D Dominointi on juuri sellainen asia joka pitää oikeasti osata ja ymmärtää, jotta se olisi kivaa kellekkään. 

Vierailija
9/16 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan koko vaniljaseksi-sanaa. Ihan kuin lempeämpi seksi olisi jotenkin huonompaa. Paljon kiihottavampaa, kun toinen on herkkänä läsnä. 

Vanilja on oikeasti termi, jolla kuvataan kaikkea ei-BDSM-seksiä. Ihmiset vaan käyttävät termiä usein väärin ja liittävät siihen typeriä arvotuksia. Tosiasiassa BDSM-elementtejä sisältävä seksi voi olla myös esim. hellää ja rakastavaa, se ei tarkoita vaan jotain "rajua seksiä" tai kivun tuottamista :)

Vierailija
10/16 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo haluaa pelkkää vanilijaseksiä, eikä halua tuottaa minulle mitään nautintoa. Asentoja on tasan 3, jotka kaikki on sellasia missä hän saa maata paikallaan ja vastaanottaa. Parempi, mitä nopeammin laukeen.

Minä kyllä otan suihin, ja hän sitä oikein toivoo. Omia toiveitani ei koskaan toteuteta.

Vierailija
11/16 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaniljainen pitäisi kieltää. Kinkyilyä, pervoilua, homoilua, monisuhteisuutta, XU:n eliittiä ja erityisesti polyamoriaa kaikissa muodoissaan täytyy normalisoida ja tuoda kaikkien elämään joka tavalla. 

Vierailija
12/16 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvailu ei ole mitään vaniljaseksiä. Se on mautonta ja tunteetonta seksiä. Vaniljaseksissä juuri on tunnetta ja hellyyttä.

Vierailija
13/16 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vaniljainen pitäisi kieltää. Kinkyilyä, pervoilua, homoilua, monisuhteisuutta, XU:n eliittiä ja erityisesti polyamoriaa kaikissa muodoissaan täytyy normalisoida ja tuoda kaikkien elämään joka tavalla. 

Onneksi meillä on keskuudessamme kasvava seksuaaliterapeuttien joukko jakamassa tätä ilosanomaa.

Vierailija
14/16 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Yle tai tv:ssä yleensä tuodaan seksiä esille, niin se on satavarmasti ainakin pervoa, jollei jopa sairasta touhuilua.

Vierailija
15/16 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat, odotan kun tänään luokseni saapuu lontoosta lihaksikas musta mies, melkein 30cm kalulla ja saan munaa pitkään ja kaikissa mahdollisissa asennoissa.

N.24v

Vierailija
16/16 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat, odotan kun tänään luokseni saapuu lontoosta lihaksikas musta mies, melkein 30cm kalulla ja saan munaa pitkään ja kaikissa mahdollisissa asennoissa.

N.24v

Ihanan voimaantunutta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi