Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi hyvä ensimmäinen "määmatkakohde"?

Vierailija
22.12.2024 |

Mulla nyt sellainen tilanne että jäin vajaa vuosi sitten parinkymmenen vuoden avioliiton jälkeen yksin, koska puoliso päätti harrastaa *eksiä liittomme ulkopuolella oikein huolella. No, se on toinen tarina se, mutta mä haluaisin jonnekin ulkomaanmatkalle (lähinnä aurinkoon) kesällä, mutta en ole ikinä matkustanut yksin! Aina puolison tai ystävien kanssa, mutta viime vuosina puolisoa ei enää kiinnostanut, joten ei matkustelu. Mun pää huutaa nyt jotain reissua ihan itseni kanssa, mutta en tiedä mikä olisi hyvä kohde yksinäiselle 45-v naiselle.

Olisiko teillä joitain hyviä suosituksia?! Mitään lomaromanssia tai biletystä en ole hakemassa.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka. Esim. mantereella Parga ihana pikkukaupunki, jossa sekä hyvät rannat, että kaupunkivilinää. Voi tehdä retken upeaan Meteoraan. Tosin kannattaa lähteä heti kesäkuussa tai vasta syyskuussa, ettei ole niin kuuma. Kreikan saarista suosittelen Skiathosta, Karpathosta, Zakynthosta tai Naxosta.

Vierailija
62/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kaikki keski-ikäiset matkaavat Espanjan Aurinkorannikolle. Suuntaa sinne. Et varmasti jää yksin ja siellä puhutaan suomea.

Joo vois olla turvallinen "neitsytmatka", mutta kyllä sen verran olen matkustellut että pärjään kielilläkin. En vain yksin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroatia tuntui ainakin hyvin turvalliselle, kaunista ja låmmintä riitti.

Totta! Siellä kävin puolison kanssa. Harkintaan!

Ap

Vierailija
64/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malediivit tai Thaimaa

Vierailija
65/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gambiassa muista kuitenkin että kaikkialla yritetään huijata turisteja. Rahanvaihdossa, vaihtorahoissa kaupassa ravintoloissa jne. Ja valokuvia ei saa ottaa ihmisistä ilman lupaa, muuten lompakko kevenee. Mutta aurinkoa ja maksettua rakkautta on tarjolla ..

Seksin perässä ei suomalaisen naisen tarvitse Gambiaan lähteä, Tinder on täynnänsä ilmaisia suomalaisia miesl*rttoja, myös eksoottisempiakin saatavilla.

Joo sitä saa Suomestakin halutessaan.

Ap

Vierailija
66/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse suuntaan Kreikkaan - hyvä ruoka, lämmintä ja ystävällistä palvelua. Ja vähän kulttuuria myös!

Tämä hyvä! Hyvät kokemukset! Voisin uskaltaa!

Ap

Vierailija
67/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku jo mainitsikin Krakovan. Se on todella hieno kohde ja suht edullinen. Olen käynyt Puolassa myös Gdanskissa ja Varsovassa, mutta ne eivät kolahtaneet samalla tavalla. Myös Nizza on hyvä, jos tykkäät rantalomasta ja ranskalaisesta elämänmenosta.

Nizza hyvä! Oon käynyt pari kertaa! Joo! Uskaltaisin yksinkin!

Ap

Vierailija
68/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä määmatka se sellainen on, jonka kohdettakaan ei keksi itse?

Se on semmonen arvoituskohde vielä. Hyviä ehdotuksia olette laittaneet, Gambiaan en lähde kuitenkaan.

Ap

Vierailija
69/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tänään mietin et uskaltaisko lähtee keväällä kuukaudeksi yksin Italiaan :D Eipä mua täällä kukaan kaipaa, joten miksen olisi kerralla vähän kauemmin, koska lähteminen aina vaikeinta.

N32

Kyllä me uskalletaan! Mäkin haluaisin ihan toisiin ympyröihin kesälomalla. Ihan itseni ja ajatusteni kanssa. Takana niin rankka vuosi, että olisi nyt paikallaan rauhoittua aivan totaalisesti. Vaihdoin myös työ- ja asuinpaikkaa eron myötä, joten on tässä ollut kuormaa kerrakseen ja seuraava lomakin työpaikan vaihdon vuoksi vasta siis kesällä.

Ap

Vierailija
70/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meet interreilaamaan ympäri Eurooppaa! Kivaa!

En yksin uskalla! Ja saako näin vanha enää edes reilata? Onko siihen joku ikäraja?

Ap

Vierailija
71/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt yksin Virossa, Ruotsissa, Italiassa ja Kreikassa. Kaikissa kaupunkikohteissa, koska olen kiinnostunut historiasta. Jos sinua kiinnostaa aurinko, niin valitse sen mukaan. Hyvin se sujuu, jos englantia osaat.

Missään näistä maista ei ole tähän  vuodenaikaan kovin lämmintä. Jos siis Ap:n oli tarkoitus ottaa aurinkoa.

Ap on lähdössä matkalle kesällä. 

Joo kesällä vasta seuraava loma enkä jaksa kotona kökkiä!

Ap