Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi hyvä ensimmäinen "määmatkakohde"?

Vierailija
22.12.2024 |

Mulla nyt sellainen tilanne että jäin vajaa vuosi sitten parinkymmenen vuoden avioliiton jälkeen yksin, koska puoliso päätti harrastaa *eksiä liittomme ulkopuolella oikein huolella. No, se on toinen tarina se, mutta mä haluaisin jonnekin ulkomaanmatkalle (lähinnä aurinkoon) kesällä, mutta en ole ikinä matkustanut yksin! Aina puolison tai ystävien kanssa, mutta viime vuosina puolisoa ei enää kiinnostanut, joten ei matkustelu. Mun pää huutaa nyt jotain reissua ihan itseni kanssa, mutta en tiedä mikä olisi hyvä kohde yksinäiselle 45-v naiselle.

Olisiko teillä joitain hyviä suosituksia?! Mitään lomaromanssia tai biletystä en ole hakemassa.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suuntaan Kreikkaan - hyvä ruoka, lämmintä ja ystävällistä palvelua. Ja vähän kulttuuria myös!

Vierailija
22/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gambiassa muista kuitenkin että kaikkialla yritetään huijata turisteja. Rahanvaihdossa, vaihtorahoissa kaupassa ravintoloissa jne. Ja valokuvia ei saa ottaa ihmisistä ilman lupaa, muuten lompakko kevenee. Mutta aurinkoa ja maksettua rakkautta on tarjolla ..

Seksin perässä ei suomalaisen naisen tarvitse Gambiaan lähteä, Tinder on täynnänsä ilmaisia suomalaisia miesl*rttoja, myös eksoottisempiakin saatavilla.

Jodelista saa parempia kuin tinderistä. Tinderissä on jäljellä alin kuona, jota ei viitsi edes panna.

Reissuun? Lähes minne tahansa Euroopassa. Itse reissaan aina yksin, ikinä sattunut mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Sisiliaa. Se on kaunis, idyllinen ja rauhallinen, ei mikään biletyskohde. Taormina tai Giardini Naxos on kivoja paikkoja yksin matkustavallekin. Siellä voi tehdä esim. retken Etnalle tai Kummisetä-leffojen kuvauspaikoille.

Vierailija
24/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gambiassa muista kuitenkin että kaikkialla yritetään huijata turisteja. Rahanvaihdossa, vaihtorahoissa kaupassa ravintoloissa jne. Ja valokuvia ei saa ottaa ihmisistä ilman lupaa, muuten lompakko kevenee. Mutta aurinkoa ja maksettua rakkautta on tarjolla ..

Hohhoijaa. Taas ne alapeukuttaa, jotka ei ole ikinä käyneet Gambiassa.

Vierailija
25/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäkeskukseen. Eksotiikkaa ja kiihkeitä yllätyksiä.

Vierailija
26/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo mainitsikin Krakovan. Se on todella hieno kohde ja suht edullinen. Olen käynyt Puolassa myös Gdanskissa ja Varsovassa, mutta ne eivät kolahtaneet samalla tavalla. Myös Nizza on hyvä, jos tykkäät rantalomasta ja ranskalaisesta elämänmenosta.

Vierailija
27/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä määmatka se sellainen on, jonka kohdettakaan ei keksi itse?

Vierailija
28/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää matkalle pattajalle.

Vierailija
29/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambiaa harkitse

Vierailija
30/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääsville

Vierailija
31/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeira. Varsinkin jos tykkäät ulkoilusta. 

Vierailija
32/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään mietin et uskaltaisko lähtee keväällä kuukaudeksi yksin Italiaan :D Eipä mua täällä kukaan kaipaa, joten miksen olisi kerralla vähän kauemmin, koska lähteminen aina vaikeinta.

N32

Vierailija
33/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen Sisiliaa. Se on kaunis, idyllinen ja rauhallinen, ei mikään biletyskohde. Taormina tai Giardini Naxos on kivoja paikkoja yksin matkustavallekin. Siellä voi tehdä esim. retken Etnalle tai Kummisetä-leffojen kuvauspaikoille.

Joo  jos on ajokortti. Autotta ei oikein pärjää Sisiliassa.

Vierailija
34/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet interreilaamaan ympäri Eurooppaa! Kivaa!

Vierailija
35/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa pakettimatka turistirysään on lammaslauman määmatka.

Vierailija
36/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo  jos on ajokortti. Autotta ei oikein pärjää Sisiliassa.

Hyvin pärjää, junat kulkee.

Vierailija
37/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä jo rajasit paikan jonnekin aurinkoon. Mene sinne.

Itse olisin suositellut ihan muita kohteita, mutta noilla parametreillä suosittelen Latvian Jurmalaa, 24 km hiekkarantaa ja mahtava ympäristö missä sivistyä, vaikkapa Riika. 

Vierailija
38/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Italia ehdottomasti. Aurinkoa, kulttuuria, henkeäsalpaavat maisemat, ruokaa ja viiniä. Lennot esim Veronaan. Siitä helppo liikkua esim Gardalle, Venetsiaan, Milanoon.

Vierailija
39/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gambiaan vaan

Miksi kaikki ehdottaa tätä? Ei kaikki naiset halua nekkejä ja tuliaiseksi sukupuolitauteja.

Vierailija
40/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Ameriikka. Zinzilloja, jättihämppejä, atsteekkien jälkeläisiä, amatsooneja, huumekartelleja, natsomiehiä, juoksuhiekkaa, upeita maisemia ja muutama kutistettu pää, näin aluksi.

Kivaa matkaa!