Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anna Abreu kuvassa miehen kädet tissien päällä

Vierailija
22.12.2024 |

Eikö Anna ole naimisissa? Itse en hyväksy jos mies pitää käsiä naiseni rinnoilla oli homo tai ei. Ja vielä vähemmän jos ottaa kuvan ja laittaa jakoon. 

https://www.is.fi/viihde/art-2000010921381.html

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, onko kaveruksista oltu liian pitkään vaiti keltaisessa lehdistöss?

Vierailija
22/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa heteromies maksaisi paljon että saisi vaihtaa paikkoja tuon homon kanssa ja pitää Annan ihanista rinnoista kiinni

Noooo sanoisin, että näkisin asian ehkä hieman toisin. Se että pitää käsiään äiti-ikäisen, 150cm pitkän Idols-julkkiksen rintojen päällä, ei ehkä ole nyt kuitenkaan aivan jokaisen heteromiehen suurin unelma. Tai ainakin ehkä nyt ihan muutama muu asia kuitenkin menee edelle.

Olet varmastikin nainen jos kuvittelet että tuo 150cm pituus on joku miinus.

Ei, kyllä mä ihan mies tähän saakka olen ollut. Ja ei kääpiömitta, ylipaino tai vinot silmät tietenkään ole monelle miehelle ongelma. Isonkylän joosepit nyt hyväksyy minkä vain reijän mihin voisi töötätä. Mutta sanotaanko nyt asia vaikka näin: ei

Höpö höpö :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en antaisi ystävieni pidellä rintojani. 

Vierailija
24/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei, kyllä mä ihan mies tähän saakka olen ollut. Ja ei kääpiömitta, ylipaino tai vinot silmät tietenkään ole monelle miehelle ongelma. Isonkylän joosepit nyt hyväksyy minkä vain reijän mihin voisi töötätä. Mutta sanotaanko nyt asia vaikka näin: ei tuolla pituudella ihan missin ja mallin mittoihin päästä. Mutta kuten sanottua, niin isolle osalle köylinkankaan rekkamiehistä kelpaa ihan mikä vain, koska mitään he eivät kuitenkaan saa."

Ylilaudan Jonne tai naapurikylän Pera olet sinä itse. Kukaan fiksu mies ei hauku 150cm naista kääpiöksi. Ylipainoinenkaan ei ole. Joten menehän takaisin tumputtamaan animellesi.

Vierailija
25/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna on iki pissis ja tuleva kaija koon manttelinperijä

Ehkäpä se on rooli ja tulot ihan hyvät. Anna on myöskin kaunis nainen.

Vierailija
26/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en antaisi ystävieni pidellä rintojani. 

Oletpa estynyt. Ihan normihommaa, kun kohdataan.

Vierailija
27/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta 40 ja lapseton?

Vierailija
28/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää heruttaa tisseillä

en valita

en tuomitse

Vierailija
29/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa olevat näyttelijättäret tekevät elokuvissa mitä hurjimpia seksikohtauksia. Ei tämä sen kummempaa ole.

Vierailija
30/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjamin elää kuvassa monen miehen unelmaa todeksi.

Vierailija
31/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatelkaapa jos sannuli olis annan tilalla 🤣🤣 se vasta olis irvokasta kun sannulilla ei ole minkäänlaisia tissejä 🤣🤣

Turha laitella hymiöitä. Sulta jää sekä Annan, että Sannan tissit väliin tässä ja parissa seuraavassakin elämässä.

Vierailija
32/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatelkaapa jos sannuli olis annan tilalla 🤣🤣 se vasta olis irvokasta kun sannulilla ei ole minkäänlaisia tissejä 🤣🤣

Juuh ei ole mitään 

Vierailija
33/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kauhian kauhian kauhian kauhian kauhian kauhia.........Kyllä minä nyt sitten niin mieleni pahoitin....nämä pienet aivoni kun eivät oikein kykene käsittämään tuollaista joten teen siitä nyt itselleni ihan hirmuisen numeron vaikkei se minua koskekaan. Kyllä nyt meni tämä ja ensi vuosi ja kaikki vuodet ihan pilalle ja kuolivuoteellani vielä tätä pohdin ja mieleni pahoitan....

Vierailija
34/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haahhahhaahhhaaa! Naisilla on erikokoisia tissejä:DDDDDDDDD Nyt kyllä tikahdun. Olet huikea vitsailija! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
35/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa heteromies maksaisi paljon että saisi vaihtaa paikkoja tuon homon kanssa ja pitää Annan ihanista rinnoista kiinni

älä valehtele

Vierailija
36/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haahhahhaahhhaaa! Naisilla on erikokoisia tissejä:DDDDDDDDD Nyt kyllä tikahdun. Olet huikea vitsailija! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Eri mutta tuliko laudalle paha mieli?

Vierailija
37/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen enemmänkin riippari.

Vierailija
38/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se kikkelihäpeä ole tissihäpeää suurempi ongelma? DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
39/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älä valehtele

Ei paljoa kannattaisi maksaa kun edullisesti saa parempia ja nuoria eikä miehet yleensä ole niin kuuluisien perään kuin naiset.

Vierailija
40/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen enemmänkin riippari.

No se onkin kaikista pahin 

Ei, kyllä ne on kaikki hyviä.