Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka joulu harmittaa ja ketuttaa kun sisko vei ne Arabian uunuvuoat perintönä joihin olisi hyvä tehdä lanttu- ja porkkanalaatikot.

Vierailija
22.12.2024 |

ja muutkin uuniruuat.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta omat

Vierailija
2/22 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko vei? Mitä sinä veit perintönä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta joulua olet marttyyrina muistellut menetettyjä vuokia? 

Olisko heti kannattanut ostaa omat?

Vierailija
4/22 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi tuhlata moiseen harmitteluun energiaa. Mikset sanonut siskollesi, että sinulle kuuluu vuoista osa. Ettei voi ottaa kaikkia itselleen.

Tässä tilanteessa kun ilmeisesti vuosia kulunut, olisin jo hankkinut itselleni ko. vuokra, jos vanhoja, niin kirpputoreilta voisi löytyä. 

Vierailija
5/22 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta silokonivuokia. Mulla ne on käytössä ja piirakan paistamiseen ne sopii myös. Ovat kevyitä ja helpot puhdistaa, minulle keveys on tärkeää.

Vierailija
6/22 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoissa voi olla lyijylasitetta. Parempi käyttää uusia.

Vierailija
7/22 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta omat. 

Vierailija
8/22 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene peilin eteen ja kysy itseltäsi onko tässä harmituksesi aiheessa OIKEASTI kyse uunivuoista vai ihan jostain syvemmästä katkeruusesta, kateudesta, eriarvoisuuden tunteesta sinä vert sisaresi.

Vierailija
9/22 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti sanoo samaa. Että isäni vanhempien talosta vei käly parhaat vuoat, jollaisia ei saa mistään. 

Eli 3 veljestä peri äitinsä. Veljien vaimot kamppaili taloustarvikkeista. Tuo yksi nappasi parhaat ennen perinnönjakoa. 

Vierailija
10/22 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarirutinaa

Vierailija
11/22 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta prismasta omat vuoat. Saa niitä yhä.

Vierailija
12/22 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta joulua olet marttyyrina muistellut menetettyjä vuokia? 

Olisko heti kannattanut ostaa omat?

:)))

Äitivainaa osti savisen vuu'an. Sitä piti sitten ensin vedellä "tuunata" ... tuumasi siinä, karjalanpaistia laittaessaan, et kaikenlaiseen minäkin olen ... sortunut :)

No, nyt se sama pata vttlee tuolla kaapissa, perintöpata. :)

Vierailija
13/22 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta saa uusia ja hyviä ja omille lapsille perinnöksi.

Vierailija
14/22 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontista ja fidasta saa kuolleiden äitien vuokia hyry mycket.

Vierailija
15/22 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpparilta saa arabian vuokia halvalla. Mahdat olla persaukinen, jos pitää edelleen itkeä uunivuokien perään. Tokmannista ja halpakaupoista kyllä varmaan irtoaa uusiakin vuokia suht halvalla. Silloin tosin eivät ole Arabiaa.

Vierailija
16/22 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen puutteellista on ihmisten elämä jos ei avioiduttuaankaan saa hankittua riittäviä astioita. Mulla oli jo sinkkuna ruokavuokat, kakkuvuokat, kattilat, kilut ja kalut

Vierailija
17/22 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-- Mun äiti sanoo samaa. Että isäni vanhempien talosta vei käly parhaat vuoat, jollaisia ei saa mistään. 

Eli 3 veljestä peri äitinsä. Veljien vaimot kamppaili taloustarvikkeista. Tuo yksi nappasi parhaat ennen perinnönjakoa. -

Minusta on hienoa että edesmenneen tavarat tulevat hyötykäyttöön ja jatkavat elämäänsä sellaisen ihmisen käsissä joka on oikeasti kiitollinen niistä!

Kuinka moni edesmenneen talo tyhjennetään periaatteella : ostakaa edesmenneen irtaimisto/jäämistö kokonaisuudessaan talon kanssa!!!!

Vierailija
18/22 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä tilalle uudet arabiat. Vaikka siltä siskolta joululahjaksi! Tai säästä ja osta omat.

Vierailija
19/22 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tziisus...

Vierailija
20/22 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme vuokaa. Kultakeramiikka, appolia ja arabia. Kaikki ostettu uutena ja nyt käytössä. Tykkään että on kahvat mistä nostaa. Tossa arabiassa ei ole mutta vähän kapeampi sieltä alhaalta niin saa otteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi