Milloin hallitus kaatuu? Veikkauksia? En tiedä miten enää selviän edes puolta vuotta hengissä...Tukia on leikattu niin ankarasti
Tukia on leikattu niin ankarasti että enää ei ole mahdollista tulla toimeen niillä...Elän jatkuvassa nälässä, talvivaatteita ei ole, kesävaatteet rikki. Joulun vietosta ei voi edes unelmoida. Istun pimeässä asunnossa, kun ei ole varaa ostaa lamppuja valaisimiin...Kiitos vain tästä hallitus!!!!
Eihän tämä voi jatkua näin, kansa nousee barrikaideille, milloin hallitus kaatuu??
Kommentit (448)
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli sanoa vaan että mene töihin, mutta onhan noita töitä toisaalta nykyään melko hankala saada.
etenkin jos jankuttaa vauva palstalla päivät.
olen onnellinen kun tukia on leikattu.
40vuotta oon ollut töissä ja kuunellu itkua kun kela ei maksa kelan rahat ei riitä.hyvä kun ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitkästä aikaa suomessa paras hallitus miksi sen pitäisi kaatua.
mut työtömien loisien mielesta huono hallitus.
minuta tämä on paras hallitus ikinä sit sipilän.
Potkulaki on ihan paras. Vihdoin voi julkisella irtisanoa ne joille on kertynyt 38 lomapäivää ja kokemuslisiä.
Yes
Ei hallitus ole kaatumassa. Hallitus vaihtuu sitten seuraavien eduskuntavaalien jälkeen. Kokoomus on seuraavassa hallituksessa demareiden kanssa joten kelarotille ei todennäköisesti ole helpotusta tulossa. Kannattaa vain opetella sopeuttamaan kulutus tuloihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei hallitus mihinkään kaadu.
Pitäisikö aloittajan perustaa elämänsä johonkin muuhun kuin muiden kustannuksella elämiseen.
Ei kaadukaan. Kohta sut saa irtisanoa helposti ja pääset vuokralle asumaan. Sitä varten ansiosidonnaista leikattiin ja asumistukea.
Vierailija kirjoitti:
Ei hallitus ole kaatumassa. Hallitus vaihtuu sitten seuraavien eduskuntavaalien jälkeen. Kokoomus on seuraavassa hallituksessa demareiden kanssa joten kelarotille ei todennäköisesti ole helpotusta tulossa. Kannattaa vain opetella sopeuttamaan kulutus tuloihin.
Vihdoin loppuu suojatyöpaikat julkisella.
Ihanaa nähdä kuinka sun palkka vaihtuu 595 netto kuukaudessa työmarkkinatukeen.
Vakituisten kannattaa opetella sopeuttamaan kulutus tukien suuruuteen. Eli olla kotona ja ostaa pelkkää halpaa ruokaa.
Mitäs kun kohta ei niitä halpatyöläisiäkään tarvita ja robotit tekee työt. Eihän ne muusta syystä noita humanoidirobotteja kehittele kuin että ne tulisivat tekemään ihmisten työt. Saako ihmiset sitten vain kuolla pois vai saataisko jonkinlainen yleistulo aikaiseksi.
Kaatuu samallalailla kun sipilänkin hallitus. Viikkoa ennen vaaleja tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei AP, oletko harkinnut työpaikan etsimistä?
Olen työtön työnhakija, sekä koko ajan etsin työpaikkaa.
ap
Kun niitä neljää haet kuukauden aikana, niin eikö ole löytänyt yhtään sellaista mihin voisit työllistyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Potkulaki on käsittelyssä."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1bc5a9d0-ce8d-4355-a05a-447ad9aaf…
"Alle 50 henkeä työllistäviltä yrityksiltä ja organisaatioilta poistuisi työsopimuslakiin perustuva takaisinottovelvollisuus."
Hyvä
Nuoria tilalle.
Irtisanotuille voi sitten öyhöttää et "mene töihintöihin loinen"
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kun kohta ei niitä halpatyöläisiäkään tarvita ja robotit tekee työt. Eihän ne muusta syystä noita humanoidirobotteja kehittele kuin että ne tulisivat tekemään ihmisten työt. Saako ihmiset sitten vain kuolla pois vai saataisko jonkinlainen yleistulo aikaiseksi.
Ei vaan ihmisten pitää edelleen "mennä töihin", esim keräämään risuja. Tai alkaa yrittäjäksi niinku muissaki kehitysmaissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei AP, oletko harkinnut työpaikan etsimistä?
Olen työtön työnhakija, sekä koko ajan etsin työpaikkaa.
apKun niitä neljää haet kuukauden aikana, niin eikö ole löytänyt yhtään sellaista mihin voisit työllistyä?
Kuinkaha monella ylipäätään on tässä paskatilanteessa neljää haettavaa velvollisuutena? Mulla laskettiin yhteen. Teen avoimia hakemuksia oman alan töihin, joita ei ole.
Meidän johto haluaa just tätä. Euroopan maat halutaankin saada nurin ja USA haluaa tienata sodilla. Näin saavat "nollattua" kaiken ja sitten aikovat/yrittävät saada sen havittelemansa Agenda2030 läpi. Mikä vaikuttaa varmaan äkkiseltään tosi kivalta: ei nälänhätää jne., mutta tähtäävät oikeasti siihen, että tulevat orjuuttamaan meidät tavalliset, yrittävät sulkea 15 minuutin kaupunkeihin, ei omisteta mitään, meitä valvotaan ja kontrolloidaan. Vapaudet riistetään pois. Tai me (te) itse vapaaehtoisesti olette antaneet niitä pois koko ajan vähän kerrallaan.
Tämä on mielensotaa mitä koko ajan käydään ja on käyty jo vuosia ja meno vaan pahenee.
Vierailija kirjoitti:
Meidän johto haluaa just tätä. Euroopan maat halutaankin saada nurin ja USA haluaa tienata sodilla. Näin saavat "nollattua" kaiken ja sitten aikovat/yrittävät saada sen havittelemansa Agenda2030 läpi. Mikä vaikuttaa varmaan äkkiseltään tosi kivalta: ei nälänhätää jne., mutta tähtäävät oikeasti siihen, että tulevat orjuuttamaan meidät tavalliset, yrittävät sulkea 15 minuutin kaupunkeihin, ei omisteta mitään, meitä valvotaan ja kontrolloidaan. Vapaudet riistetään pois. Tai me (te) itse vapaaehtoisesti olette antaneet niitä pois koko ajan vähän kerrallaan.
Tämä on mielensotaa mitä koko ajan käydään ja on käyty jo vuosia ja meno vaan pahenee.
Eikä tämä ole mitään "Putten propagandaa". Klaus Schwab (WEF, Maailman Talousfoorumi) on itse kirjottanut kirjan The Great Reset. Mm. Sanna Marin kuuluu hänen "oppilaisiinsa", vaikka joskus jollain videolla väitti, ettei tiedä mitään siitä. :D
Aattelitko siis, että seuraava hallitus peruisi kaikki leikkaukset?
Siis miten ihmeessä palelet ja näet nälkää? Suomessa on minimitoimeentulo ja sillä kyllä saa ruuat ja vaatteet päälle. Jos taas valitat sitä, ettei veronmaksajat enää tue omistusasumista, niin sehän on ollutkin käsittämätöntä. Just ja just ymmärrän juokseviin kuluihin, mutta kun on maksatettu yhtiölainojakin veronmaksajilla. Myyntiin vaan.
Tekisi mieli sanoa vaan että mene töihin, mutta onhan noita töitä toisaalta nykyään melko hankala saada.