syöttekö tekin aamupalaksi naudan pihviä ja lanttulaatikkoa ja muuta jännää?
itse en syö aamupuuroa ollenkaan ja syön "aamupalaksi "pihviä tai kalaa kuten Japanissakin ja ehkä jouluna lanttulaatikkoa ja kaiken haen ruokajonosta
Kommentit (16)
Mä en syö aamupalaa ollenkaan. Kahvi ja rööki riittää.
Viimeisen kahdenkymmenen vuoden ajan olen syönyt aamuisin ruiskaurapuuroa. Parempaa päivän aloitusta ei ole!
Syön mitä huvittaa, mutta pihviä on meillä todella harvoin eikä lanttulaatikkoakaan kuin kerran vuodessa. Viikonloppuisin tai vapaapäivinä nukun pidempään ja syön yleensä yhdistetyn aamupalan ja lounaan. Se voi olla myös edellisen päivän ruokaa.
No en syö lounasta aamupalaksi. Juon kupillisen kahvia ja syön jonkun voileivän, jogurttia granolalla tai mannapuuron.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen kahdenkymmenen vuoden ajan olen syönyt aamuisin ruiskaurapuuroa. Parempaa päivän aloitusta ei ole!
Aivan varmasti on!
Vierailija kirjoitti:
No en syö lounasta aamupalaksi. Juon kupillisen kahvia ja syön jonkun voileivän, jogurttia granolalla tai mannapuuron.
En minäkään syö lounasta aamupalaksi. Silti nuo ruokien nimet ei määrittele syötävää sisältöä.
Mitä milloinkin. Tänään paahtoleipää ja muroja 😃
Huvipuistohullu kirjoitti:
hyi vi ddu. kuka aikuinen syö vaaleaa leipää ja MUROJA? siis ne on pikkuvauvan ruokaa enkä syöttäisi sellaista lapsellenikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti on!
Ei ainakaan minulle. Kyytipojaksi vielä lasillinen piimää, kuppi kahvia ja kaurakeksi!
Eihän tuossa ole mitään jännää. Ruoka on ruokaa, oli mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti on!
Ei ainakaan minulle. Kyytipojaksi vielä lasillinen piimää, kuppi kahvia ja kaurakeksi!
Hyh hyh 🤢
Puuros ja kahvia. Välillä leipää.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
hyi vi ddu. kuka aikuinen syö vaaleaa leipää ja MUROJA? siis ne on pikkuvauvan ruokaa enkä syöttäisi sellaista lapsellenikaan
Sellainen, joka saa tehdä mitä haluaa 🤩
Ps. ne oli Kellogg's Frostiesia 😁
En ole syönyt aamupalaa vuosikymmeneen. En ymmärrä miksi pitäisi olla syömässä heti kun herää.
Vierailija kirjoitti:
En ole syönyt aamupalaa vuosikymmeneen. En ymmärrä miksi pitäisi olla syömässä heti kun herää.
Ei aamupalaa tarvitse syödä heti herättyä.
Tänä aamuna syön kassleria ja punajuuria. Lihat on muhinut uunissa jokusen tunnin.
Useinkin syön ekan ruokani jotain muuta kuin yleisesti "hyväksyttyä" aamuruokaa.
Eikä mulla muutenkaan ruuan sisältö riipu kellonajasta.