*HAAHUT VIIKKOON 9*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]72oinas[/b] Olen 34 v ja mieheni on saman ikäinen. Meillä on lapset 02/00 ja 12/02. Kolmatta ollaan yritetty 05/06. Viimmein onnistuikin mutta ikävä kyllä päättyi km marraskuun lopulla 7+3. Alku oli lakannut kasvamasta vk.6.
[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]fairytales77[/b] olen kohta 30v, ensimmäinen raskaus jouduttiin keskeyttämään marraskuussa rv19+3, vauva oli menehtynyt kohtuun. uusi vauva haaveissa...jos rohkenisi vielä yrittää:(
[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.
[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.
Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.
[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.
[b]Jonttu82[/b] 25-vuotias esikoista toivova. Keskenmenoja kolme, 01/04 rv 9+6, 09/04 rv 8+0 ja 01/07 rv 11+1
[b]katri72[/b] Minä 34 ja mies samoin 34. Helsingissä asutaan. Toistaiseksi vain 12v ¿karvainen vauva¿ eli koira. Km:t 07/05, 12/05, 07/06, 11/06 ja 02/07.
[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...
[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]Nannu81[/b] Olen 25 vuotias, mies 39 ja yksi poika vm-04. Aloitimme yrityksen .10.06 toiveena saada pikku sisarus pojalle. Raskaaksi tulin heti, mutta valitettavasti raskaus todettiin tuulimunaksi rv 11+3.
[b]Norkki2[/b] Minä olen 27v. ja mies 29v. Yritystä takana 1/06 ja 11/06 ollaan aloitettu lapsettomuushoidot, hoidoissa yksityisellä puolella. Minulla todettu pco. Eka plussa 2/07 ja km rv 5+6.
[b]Pakkastaivas[/b] Itse olen 35-v ja mies 37-v. Meillä on kaksi poikaa, 2003 ja 2004 syntyneet. Nyt on kolmatta kuumeiltu ja yritetty heinäkuusta 2006 lähtien ja takana on kolme keskenmenoa: 09/2006, 11/2006 ja 02/2007, kaikki alkuraskauksissa. Toivoa en kuitenkaan ole heittänyt, kun kovasti haluaisin vielä pienen tuhisijan syliini.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.
[b]Tari[/b] Eli itse olen (2kk päästä) 34 vuotias ja mies on 36. Kolmatta lasta kuumeillaan kovasti poika 6/03 ja tyttö 8/04, yritys ollaan aloitettu 1/05 ja takana keskenmeno epäily keväällä 05, spontaani keskenmeno rv9 10/05 ja keskeytynyt keskenmeno/tuulimuna rv 9 8/06.
[b]toivoilmari[/b] Olemme molemmat 38 ja yritämme neljättä. Minulla on 17,14 ja meillä 3v lapset. Sain km 04 vkolla 11 ja 05 viikolla 15 (Np ultrassa kaikki oli hyvin).
[b]Trappa[/b] Olen 33 vuotias pojan (05/05) äiti. Km kaavinta 5.1.07 rv 12+5, sikiön kehitys oli loppunut rv 8+5. Nyt täällä vielä odotellaan tädin tuloa ja miehen lopullista päätöstä yritetäänkö pientä sisarusta pojallemme.
[b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.
[b]-Yazmin-[/b] Minä olen siis 25 vuotias ja mieheni 28 vuotias. Meillä on kaksi lasta, tyttö 3/04 ja poika 6/05. Kolmatta haaveilemme. 1/07 plussasin, mutta raskaus todettiin tuulimunaksi rv 7+6
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007
[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007
[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007
[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007
[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007
[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?
[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007
[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007
[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007
[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007
[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007
[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007
[b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?
[b]Joululahja[/b] plussa ?, la 1.9.2007
[b]Ultsi75[/b] plussa 7.1.2007, la 13.9.2007
[b]levinia[/b] plussa 9.1.2007, la 16.9.2007
[b]Tuutupii[/b] plussa 12.1.2007, la 23.9.2007
[b]lumipyry70[/b] plussa 22.1. 2007, la 30.9.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b]
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]
[b]Ongelmakohdat:[/b]
[b]Keinot:[/b]
[b]Tavoite:[/b]
[/quote]
[/quote]
Kommentit (37)
Kiitos tsempistä Villiina =)
Pakko käydä vielä purkautumassa...
Kuvottaa, tissit on kipeet, paleltaa ja olen kuin unessa koko ajan. Josseivat nämä oireet nyt olisi vielä sitä ihteään, niin ainakin ovat merkki valtavasti keltarauhashormonin määrästä, joka sekin tuntuu tosi kivalta kun ajattelin jo tuossa että olisiko minulla siitä puutetta kun on nuita toistuvia km:ja.
Uuh...yritän raahautua venyttely tunnille, ehkä se helpottaa...
Pika visiitti.
Nyt kp 31/28-30. eli täti on pysynyt poissa. Testin hain äsken ku tulin töistä. Jokohan uskaltais testata.......?
Oinas: TESTAA JO :)
Pakkastaivas: Lupaavalta kuulostaa, täällä on sormet ja varpaatkin pystyssä...
72Oinas testaa ihmeessä =) Voi miten jännää!!
Itse sain ihan mielettömän pakkomielteen kesken venyttelytunnin: pakko saada " crema di mascarpone" jäätelöä... jota siis en ole koskaan aiemmon edes maistanut ja toinen oli tonnikalasalaatti. Suoraan vaan tunnilta ja kauppaan ja sitten syömään kotiin. Mies katseli pikkusen merkitsevästi kun vetelin jäätelöä kitusiin. Kaiken lisäksi sain ihme itkukohtauksen ja tihruttelin ties mitä asioita...on kyllä ihan sekasin...no niin, siinä sitä omaa napaa taas sitten tuli oikeen urakalla...
72Oinas, Mitä ihmettä oikein vielä panttailet testin tulosta =) nyt heti kipinkapin kertomaan mitä siellä näkyi...???!!! Aivanhan täällä on tärinöissään!!! bd bd bd bd bd
Pakkastaivas: Oireesi kuulostavat niinniin lupaavilta...
Sain siis sen plussan testiin 19.2 ja eilen oli jo eka neuvola. Pahoin vointi jo nostaa päätään hiukan,joten jospa tämä nyt sit kestäisi.Eka ultra olisi rv 8+3 eli 20.3 sinne asti jännitellään sit kunnolla. Mut minut voi siis siirtää plussanneisiin. Peukut kaikille piinailijoille ja halaukset niitä tarvitseville. Tari rv 5+4
Nyt kerkesin koneelle et pystyn kunnolla kirjottamaan.
Ihan eka teille kaikille: te ootte maailman ihanempia ihmisiä. jaksatte tsempittää,tukea ja lohduttaa aina muita vaikka omissakin asioissa on jaksamista.Teidän avulla jaksaa päivästä toiseen vaikka välillä meinaa usko loppua. Sanat ei riitä joten sanon vaan KIITOS, OLETTE TÄRKEITÄ!
Sitten itse asiaan. Plussanhan mä vihdoin sain!!!
Hain töiden jälkeen testin ja illalla tein. Eka tuli viiva vaan testi ruutuun ja kerkesin käydä jo epätoivon rajamailla mut sit ku maltoin odottaa niin rupesi se viiva näkymään, ihan tosi himmeänä. siinä vaiheessa kiikutin jo testiä miehelle et montako viivaa se näkee ;)
kaks se siinä näki. testissä kehoitettiin odottamaan vielä hetki jos testi on epäselvä. Sitten siihen voimistui ihan selkeä viiva!!!! Pakko se oli uskoa, positiivinen se oli!!!
Mä oon jotenki ihan sekasin, pakko kattoa testiä monta kertaa ettei mieli vaan oo tehny kepposia.
Tämä oli kierto jossa luovuin kaikista laskemisista ja oireiden ajattelusta. Eikä mitään oireita ole edes ollu. Ainoa mihin nyt olen kiinnittäny huomiota on kuiva kausi oviksen jälkeen. ja nyt on alaselässä sellanen jännä tunne.
Lauantaina olin bilettämässä mutta koska raskaus on vasta näin alussa ei kai siitä ole haittaa. nyt loppu bilettämiset:)
Ainut mikä vähä mietityttää että minulla on työ jossa joudun paljon nostelemaan ihmisiä mutta pitää vaan olla varovainen.
Siis ajatelkaa sisaret, Mä oon RASKAANA!!!!
72Oinas ihanaa! Oon ihan herkistelemässä täällä...onneksi olkoon vielä =)
Eikä tosiaankaan siitä lauantaista kannata mitään miettiä, tiedäthän itsekin varmaan nämä: solut on monikykyisiä, istukka ei vielä kunnolla toiminnassa jne...jotka suojaa alkuraskaudessa.
Äläkä siitä nostelustakaan ota paineita, yrität vaan vielä paremmin keskittyä tekniikkaan ettei selälle ota liikaa. Kyllähän hoitotyötä voi raskaanakin ollessa tehdä ja sit jos alkaa tuntumaan liian raskaalta tai tulee suppareita niin ei kun saikkua vaan hakemaan =)
Mutta vielä kerran ONNEA! Toivottavasti meistä mahdollisimman moni tulee nopeasti perässä.
Onnellista odotusta ja käyhän täällä kertoilemassa kuulumisia ja meitä kurkkimassa. Lisään sut plussanneisiin, koska tämä raskaus kestää! Ootko LA:ta ehtinyt vielä laskeskella? Voisin senkin lisäillä, kun saat sen tietoosi.
[size=5][color=crimson] ♥ [color=pink] ♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink] ♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥ [color=crimson]♥ [/color][/size]
Tarille myös vielä onnittelut :) Poistin sinut listalta ja lisään myös plussanneisiin. Ihanaa, tämä hommahan alkaa mennä just niinkun pitääkin :) Tätä menoa Haahut on pian muisto vain, JES!
[size=5][color=crimson] ♥ [color=pink] ♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink] ♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥ [color=crimson]♥ [/color][/size]
(.): täti vielä ilmoittelee itsestään, mutta pahimmat päivät ovat ohi. Uuteen yritykseen sitte vaan, vaikka tämä kierto on varmaan yhtä tyhjän kanssa kun se terolut-kuuri sotki elimistön :`( Harmittaa, kun piti mennä se syömään. Sitä on vaan vauvakuumeissaan niin hätäinen...Laskin, että mulla oli ennen terolut kuuria ollut vasta kaksi " normaalia" kiertoa km:n jälkeen, ei ihme ettei kroppa ollut vielä palautunut. Nyt siis lähdössä yk.4 km:n jälkeen...
[b][color=red] Mukavaa tiistai-iltaa! [/color][/b]
Pakkastaivas: Kiitos herkistelystä! Tämä on kyllä jotain uskomatonta.
en mä murehdi sitä bile iltaa. tiedän ettei istukka ole vielä toiminnassa joten pikkuinen on säästyny juhlinnalta!
Tiedän kyllä pärjääväni töissä ja jatkan hommia niin kun aina. Joskus on vain tilanteita että pitää painavaa ihmistä nostaa yksin esim, sängystä pois tai jos on kaatunu. se vähän mietityttää mutta eiköhän se siitä. töissä en vielä haluaisi kenellekkään kertoa pientä salaisuuttani.
Kiitos myös villiinalle! varmasti käyn teidän kuulumisia lukemassa ja olen kanssasi samaa mieltä, tämä raskaus kestää!!! La olis varmaan n. 4.11.07. vaihdetaan sit jos muuttuu. Kiitos sinulle!
Nyt sitten haluan mukaani mahdollisimman monta tuttua kaveria täältä. Paikkoja on varattu monta, eli nyt tytöt reissuun mukaan!
Kunpa yläkerran Herra haikaroineen olisi samaa mieltä...toivotaan, toivotaan :)
ihanaa miten positiivinen henki on päällä haahuissa tällä viikolla!!!
minut voisi laittaa plussanneisiin pikkuhiljaa, eilen oli varhaisultra ja siellä pieni sydän pamppaili...ihan on hämmentynyt olo, salaa uskallan toivoa saavani tämän pienokaisen syliini sitten kun se oikea aika on...
plussasin siis 8.2. ja la ois alustavasti 18.10.
paljon plussia ja hyvää mieltä toivottelee
fairytales+tiitiäinen6+2
Tulin vain kurkkaamaan pitkästä aikaa mitäs täällä vanhassa ja niiiiiin turvallisessa pinossa tapahtuukaan nykyään.
Samalla tajuntaan iski kuin metrinen halko se, että mähän oon jo melkein puolessa välissä plussaneitten listaa!
Mihin tää aika katoaa näin äkkiä?? Just äskenhän mä sain km, ja olin ihan varma ettei meille tuu lasta ikinä tän kahden vuoden soutamisen ja huopaamisen jälkeen. Ja tadaa.. massussa se ainakin toistaiseksi olla pötköttää. =)
*Ojentaa montaa pilettiä seuraavaan junaan*
Tulkaahan sitten plussanneet tuonne toisaalle, ettei meillä siellä ihan kato käy kokonaan, kun porukka alkaa jakaantumaan.
Sydämmellisin terveisin Helga & Maris rv16+1 / 17+1
Alkaa ihan tuoksumaan vauvalta täällä =) Nuuh nuuh...tällaisessa voisinkin leijua ikuisuuden =) =) =)
ON: Kuvottaa...just äsken söin himoissani ostamani pikkupitsan (???) ja mies on tuomassa viereeni sitä I H A N A A jäätelöä jota piti siis tänään ostaa toinen paketti. Se auttaa takuuvarmasti tähän yökötykseen... Voihan se keltarauhanen varmaan muutenkin kyllä toimia näin rankasti, mutta toisaalta olen onnellinen että jotain tapahtuu: hormoneja on, oli sitten raskaana tai superhormoneissaan =)
Aah...kaikille hedelmöitys-plussaus-odotus-vauvasäteitä~~~~~~~~~
Ja mielelläni otan itsekkin sellaisen lipun vastaan ja lähden mukaan junaan...tsuku tsuku tsuku tsuku, lähdeetään...
Fairytales: Onnea ihan mielettömästi hyvistä ultrauutisista :) Upeaa! Onnellista odotusta ja käyhän välillä meitä täällä kurkkimassa. Lisäsin sut plussanneisiin ja poistin listalta. Jälleen tuntui hyvältä tehdä se jollekulle ;)
Oon ollut listaemona nyt pari viikkoa, ja oon siirtänyt ties kuinka monta jo plussanneisiin. Jatketaan tytöt tähän malliin :) JES!
Helga: Kiva kun kävit moikkaamassa ja kertoilemassa kuulumisia. Kyllä se niin kuule taitaa olla, että elokuussa saat nostaa pienen käsivarsillesi. Voi vitsi, alkaa ihan itkettää... Käy säkin välillä kertoilemassa miten menee, täällä ollaan kuitenkin hengessä mukana :)
Pakkastaivas: Sulla nuo oireet kuulostaa kyllä vauvantulolta ;) Voi että kun meilläkin tärppäisi pian, välillä meinaa usko loppua... Mutta ehkä täältä Haahuista mennään ikäänkuin " imussa" tuonne toiselle puolelle. Toivotaan ainakin niin kovasti.
[size=3][color=crimson] ♥ [color=pink] ♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink] ♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥ [color=crimson]♥ [/color][/size]
(.): Meidän lomamatka pohjoiseen onnistui :) Oon niin onnellinen, että pääsee hetkeksi pois tämän kaiken keskeltä. Saa vaan urheilla niin että hiki lentää :) Täti on toivon mukaan nyt poistunut keskuudestamme. Voisinkin ottaa sen kylään seuraavan kerran tuossa reilun vuoden päästä, sopisi erittäin hyvin ;)
Mä en ole laskenut kp:viä tai mitään ja musta on ihanaa olla näin pihalla, niin ei tuu sitten ehkä niin jännättyä ja sressattua mahdollisina tärppipäivinä. Monet kirjoittaa siitä, miten haluaisivat vauvan syntyvän siinä ja siinä kuussa. Mulle ei ole mitään merkitystä moisella, kun nyt vaan tärppäisi edes. Salaisena haaveena olisi kuitenkin saada jouluvauva...Mulle on joulu jostain syystä ollut aina tosi hankalaa aikaa, viime joulukin meni ihan pipariksi monesta syystä... Olisikin ihanaa saada joulun ihmeenä nyytti, niin jäisi uskomaton muisto joulustakin, eikä aina niitä ikäviä fiiliksiä. Tämä nyt on vaan tällaista hassuttelua...Pääasia, että edes joskus se vauva syntyisi :)
[b][color=pink] *Hyppää mukaan " vauvajunaan" * [/color][/b]
Haleja piti vielä Katrille lähettää :)
Pakkastaivas: Ihanasti sanoit minulle, kiitos, tuli tosi hyvä mieli! Toivotaan tosiaan, että minun masussani vielä joku asuisi joskus yhdeksän kuukautta...Pakkastaivas: Entäpä jos tuntemuksesi ovatkin " sitä itteään" , jos ovis olikin aiemmin tässä kierrossa. Plussapuhureita siis sinnekin, pidetään peukkuja :)
[color=crimson] ♥ [color=pink] ♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink] ♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥ [color=crimson]♥ [/color][/size]
[size=3][color=crimson] Haleja kaikille ja plussatuulia... [/COLOR][/size]
[size=5][color=crimson]♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink] ♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥ [color=crimson]♥ [color=pink] ♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [/color][/size]