Nainen: millaiset ovat mielestäsi seksikkäimmät alusvaatteesi?
Tämä kysymys siis naisille. Millaiset on sinun omat seksikkäimmät alusvaatteesi? Kuuluuko settiin esimerkiksi sukkanauhat tms? Itse kyllä mieluusti löytäisin korsetin ja sukkanauhat naisen vaatteiden alta, mutta ei ole sellaisia vielä keneltäkään löytynyt..!:(
t: Mies, 31v.
Kommentit (43)
Tosin en niitä käytä normaalisti vaatteiden alla vaan silloin tällöin seksielämää piristämään. Saatan illalla käydä suihkussa ja vetäistä " ykköset" päälle ja sitten kipittää makkariin miehen eteen, juuri sheivatun posliinin kanssa. Ehkäpä 3-4 kertaa puolessa vuodessa tulee käytettyä. normaalikäytössä tykkään pitsisistä rintaliiveistä ja stringeistä. Monesti on myös satiinisia ja joitakin pitsi hipstereitä löytyy myös.
Meidän seksielämää piristää eniten se, jos en laita alkkareita ollenkaan. Mies taas pitää eroottisimpana alusasuna sloggin mustia rintsikoita.
Korsetit ja sukkanauhat lähinnä saavat mut tuntemaan oloni naiselliseksi, mutta en viitsi laittaa niitä kuin juhliin - ja niitä taas on tosi harvoin.
Miehen mielestä noi sukkanauhajutut eivät ole seksikkäitä ainakaan mun päällä, hän ei myöskään tykkää siitä, että laittaudun. Hänen mielestään olen parhaimmillani niissä sloggeissa ja arkisissa farkuissa, ilman meikkiä ja tukka palmikolla.
Joten ainakaan oman miehen vuoksi ei ole mieltä nähdä vaivaa...
minulta löytyy myös punaiset sukkanauhat, mutta tavalliset " ruskeat" sukat ovat mielestäni tylsät enkä nyt ihan punaisista/mustistakaan perusta. Muuten käyttäisin sukkanauhoja ilomielin :)
Korsetit eivät ole mieleeni ja ne ovat päällä vähän epämiellyttäviä mielestäni :)
pikkarit ja rintsikat
sekä stay-up sukat
Vierailija:
pikkarit ja rintsikat
sekä stay-up sukat
Uu mama, aika hot!
Vaimo ei panosta yhtään, ei kuulemma enää tarvitse, kun ollaan jo naimisissa. Pöh!
on useita settejä erilaisia, erivärisiä, mustaa, punaista, lohenpunaista, ruskeeta, valkosta.. pitsisiä rintsikoita ja stringejä, myös sellanen pitsibody, korsetti ja sukkanauhat löytyy mutta mutta puuttuu mies jolle niitä esittelis ;) tykkään stay-upeista itse
Vierailija:
on useita settejä erilaisia, erivärisiä, mustaa, punaista, lohenpunaista, ruskeeta, valkosta.. pitsisiä rintsikoita ja stringejä, myös sellanen pitsibody, korsetti ja sukkanauhat löytyy mutta mutta puuttuu mies jolle niitä esittelis ;) tykkään stay-upeista itse
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:
Voin kertoa että seuraava joka päätyy mun kanssa petiin....todellakin saa koska mä olen ollut puutteessa niiiiin kauan,)
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:
on useita settejä erilaisia, erivärisiä, mustaa, punaista, lohenpunaista, ruskeeta, valkosta.. pitsisiä rintsikoita ja stringejä, myös sellanen pitsibody, korsetti ja sukkanauhat löytyy mutta mutta puuttuu mies jolle niitä esittelis ;) tykkään stay-upeista itseVoin kertoa että seuraava joka päätyy mun kanssa petiin....todellakin saa koska mä olen ollut puutteessa niiiiin kauan,)
Toivottavasti sulla käy flaksi pian, ettet ihan himoosi läkähdy! ;)
Ja vinkkinä: osta myös nk. arkikäyttöön sopivia, koska jos ostat yhtäkkiä vain jotain sukkanauhoja ja stayup sukkia niin nainen kuin nainen loukkaantuisi. Osta ensin jotain perinteisempää silkkistä ja pitsistä ja kaunista, mustaa tai valkoista. Kehu naistasi kauniiksi uskottavaksi. Pikkuhiljaa hän voi alkaa tykätätkin näyttää nätiltä myös kun vaatteet on riisuttu, vaikka olettekin jo naimisissa... Avainsanat: anna aikaa, kehu ja kannusta. Lycka till.
Vierailija:
Ja vinkkinä: osta myös nk. arkikäyttöön sopivia, koska jos ostat yhtäkkiä vain jotain sukkanauhoja ja stayup sukkia niin nainen kuin nainen loukkaantuisi. Osta ensin jotain perinteisempää silkkistä ja pitsistä ja kaunista, mustaa tai valkoista. Kehu naistasi kauniiksi uskottavaksi. Pikkuhiljaa hän voi alkaa tykätätkin näyttää nätiltä myös kun vaatteet on riisuttu, vaikka olettekin jo naimisissa... Avainsanat: anna aikaa, kehu ja kannusta. Lycka till.
Meillä on mukavuus se tärkein juttu. Tavallisia alkkareita, rintsikoita ja sukkia olen kyllä saanut ostaa, mutta kauniita alusvaatteita hän ei edes suostu ajattelemaan, kun ne ovat kuulemma niin ikävän tuntuisia. Eikä vaimoani saa esineellistää. Parempi olla ihan hiljaa ulkonäköseikoista... valitettavasti. Villahousut on varmaan seuraava vaihe.
ja materiaalit ovat kiristäviä/hiostavia eivätkä mallit istu :/ Kalliit matskut tuntuvat hyviltä, mutta sitten pitääkin jo varautua siihen, että rintsikat ovat melkein sen satasen ja pikkarit ehkä puolet siitä.
Tässä syy, miksi itse käytän vain edullisia, yksinkertaisia...
Olen aina pitänyt alusvaatteista ja mielelläni käytän sexyjä asuja ihan omaakin silmääkin hivelemään. Miehen into on sitten extraa :). Löytyy siis kaikenväristä ja mallista - ehkä itse pidän eniten hiukan läpikuultavista mustista stringeistä tai hipstereistä (tai esim. aukollisista pikkareista, mmm...) ja pitsiliiveistä + stayupeista. Löytyy kyllä korsettia, sukkanauhaliivejä, hiukan kinkympää settiä ym. Olo on huikein kuitenkin, kun minihameen alla ei ole pikkareita lainkaan. Heti valmis.
Vierailija:
Olo on huikein kuitenkin, kun minihameen alla ei ole pikkareita lainkaan. Heti valmis.
Ja jos vielä antaa sen toisenkin saada asian tietoonsa. Pienet Basic Instinctit heittää jossain... Tai pikapanot pusikossa pystyssä. Mahtavaa, että teidänlaisia naisia on olemassa, kun omani on niin estoinen. Seksiä on vaan makuuhuoneessa suurin piirtein peiton alla. Se kun on niin tuhmaa...
Vierailija:
Vierailija:
Olo on huikein kuitenkin, kun minihameen alla ei ole pikkareita lainkaan. Heti valmis.Ja jos vielä antaa sen toisenkin saada asian tietoonsa. Pienet Basic Instinctit heittää jossain... Tai pikapanot pusikossa pystyssä. Mahtavaa, että teidänlaisia naisia on olemassa, kun omani on niin estoinen. Seksiä on vaan makuuhuoneessa suurin piirtein peiton alla. Se kun on niin tuhmaa...
Sain tästä idean! Kun onnistun kalstamaan itselleni miehen, toteutan tämä ihka takuuvarmasti!!
Vierailija:
Lisävinkkinä: OSTA OIKEAA KOKOA. Katso liivien koko vanhoista liiveistä. Samoin alushousuista löytyy siitä pesuohjelipukasta, jos ei ole leikattu pois.
mä odotan kuumaa kesää ihan hurjana... pääsee taas hytisemättä sextailemaan pusikoihin ja muihin luonnon tarjoamiin kiimapaikkoihin...aah!
nro 16
Meillä on sama mitä on päällä, tai jätän laittamatta, ei kiinnosta. Huoh.
- harvemmin kuin kerran vuodessa.