Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti, ettei ota mukaan minua...

Vierailija
21.12.2024 |

Miehen kaverilla on synttärit, joihin minutkin on kutsuttu. Mies ilmoitti suoraa, ettei halua minua mukaan vaan haluaa omaa aikaa ja yksin.

Sanoin miehelle, että en ole tulossa mukaan, jos hän ei halua. Olen silti tosi surullinen koska tunnen itseni ulkopuoliseksi. Muiden puolisot ovat tulossa mukaan. 

Emme juuri koskaan käy missään yhdessä ja ajattelin, että olisi ollut kiva mennä mukaan kun tuli kutsukin, mutta ei.

Mies sanoi, että jos tulen mukaan niin hän ei mene. Painotin, että en ole tulossa mukaan, jos hän ei minua halua sinne.

Ajatuksia?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän samantyyppinen tilanne. Mies ei halunnut mukaan useinkaan sosiaalisiin juttuihin, kavereiden kanssa oli hauskempaa kai. Minunkaan järjestämät sosiaaliset tapahtumat (ystäväpariskuntien kanssa) eivät kiinnostaneet,jättäytyi pois. Pikkuhiljaa kaikki jäi sitten pois, ja mies kävi vaan sitten mieskamujen kanssa peleissä, saunailloissa ym.

Minun kanssa halusi sit vaan olla kotona ja pussailla terassilla. Olin sitten sellainen "kotinainen". 

No monta vuotta siinä meni. Lapset ja työ veivät niin paljon aikaa, etten sitä edes kyseenalaistanut.

Nyt lapset ovat jo isoja ja huomaan, että olemme miehen kanssa täysin irti toisistamme. Mies haluaa jatkaa, ja haluaisi edelleen romantiikkaa, seksiä ja hellyyttä, mutta minä en halua häneltä juuri mitään.

Lähde

Vierailija
22/30 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet ns. känniääliö?

Silloin on tyypillistä (tutkimuksien mukaan jopa 84 %:ssa känniääliöiden parisuhteista) että toinen osapuoli, aikansa touhua seurattuaan, sanoo suoraan, ettei halua kä:ä mukaan juhliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että pian palstalla kyselee uusi mies "miksi tavallinen perusmies ei kelpaa " 

Vierailija
24/30 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinut on kutsuttu on sinulla oikeus halutessasi mennä. Mies voi sitten jäädä kotiin, jos mielummin on yksin kuin juhlii ystäväänsä.

Vierailija
25/30 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää "Ajatuksia?" -jutut tilanteista puolison kanssa on aamu aamulta hauskempia.

Oma ajatukseni on se, että jos puoliso ei halua minua mukaan, niin minussa on jotain sellaista, mikä saa miehen haluamaan, että en ole mukana. Katsoisin peiliin ja pohtisin, onko miehen siivellä eläminen todella sen arvoista, että siihen jään vai olenko aikuinen nainen, jolla on oma koti, omat rahat ja oma elämä, ei tarvetta elättäjälle.

Voihan se puoliso itse miettiä miksei halua vaimoa mukaan ja erota, koska häpeää häntä tai kiikarissa on parempi tapaus.

Ideaalitilanteesaa näin, mutta kaikilta ihmisiltä ei voi olettaa tuollaista selkärankaisuutta. Parempi jättää tuollainen lapamato itse niin hommat etenevät nopeammin ja uudet kuviot voivat alkaa.

Jos on selkärankaa sanoa, että ei halua puolisoa mukaan vaikka hänet on kutsuttu, niin luulisi olevan sen verran viitseliäisyyttä, että saa itse eron aikaiseksi.

Ap:na menisin itse juhliin katsomaan kenen kanssa mies siellä nuohoaa.

Vierailija
26/30 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin on tyypillistä (tutkimuksien mukaan jopa 84 %:ssa känniääliöiden parisuhteista) että toinen osapuoli, aikansa touhua seurattuaan, sanoo suoraan, ettei halua kä:ä mukaan juhliin.

Tai voihan se mieskin olla känniääliö. joka ei halua kumppaniaan juhliin mukaan rajoittamaan hänen alkoholinkäyttöään.

Vierailija
27/30 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mies saa omaa aikaa ja ole yksin, jos hän menee juhliin. Eli hän jää kotiin ja sinä menet juhliin, silloin hän saa omaa aikaa yksin.

Vierailija
28/30 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen tarvitse ottaa minua mukaan. Osaa mennä sinne juhliin itsekin. Kun kerran on kutsuttu ja haluaisin mennä. En tarvitse miehen lupaa. Mies voi jäädä kotiin kiukuttelemaan ihan vapaasti.

Vierailija
29/30 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää "Ajatuksia?" -jutut tilanteista puolison kanssa on aamu aamulta hauskempia.

Oma ajatukseni on se, että jos puoliso ei halua minua mukaan, niin minussa on jotain sellaista, mikä saa miehen haluamaan, että en ole mukana. Katsoisin peiliin ja pohtisin, onko miehen siivellä eläminen todella sen arvoista, että siihen jään vai olenko aikuinen nainen, jolla on oma koti, omat rahat ja oma elämä, ei tarvetta elättäjälle.

Missä kohtaa tuossa luki että on elätettävänä?

Odota nyt hetki, kohta ap kertoo, että ei voi erota, koska sitä ja tätä. Että nyt tarvitaan neuvoja siihen, miten saada mies muuttumaan.

Vierailija
30/30 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai voihan se mieskin olla känniääliö. joka ei halua kumppaniaan juhliin mukaan rajoittamaan hänen alkoholinkäyttöään.

Miehenä arvelisin asian olevan juuri näin päin to on todennäköisempää. 

Yhtä hyvä vaihtoehto, että paikalla on joku nainen jolla on sutinsa miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi