Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä ei enää kiinnosta

Vierailija
21.12.2024 |

Ollaan seurusteltu miehen kanssa hieman yli kaksi vuotta, ja nyt tämän syksyn aikana on alkanut tuntua ettei hän enää välitä. Olen kysynyt tätä häneltä lukuisia kertoja, joka kerta sanonut että kiinnostan. Nyt täräytti, että kiinnostan ehkä kerran viikossa. Tuli syy sille, miksi hän välillä jopa välttelee minua. Minulle tuosta tuli tosi paha mieli, vaikka olin osannut aavistella asiaa. Mies ei näe tilanteessa mitään pahaa ja on sitä mieltä että voidaan jatkaa suhdetta entiseen malliin. Meillä on seksiä suunnilleen kerran viikossa ja nyt yksinään miettinyt että oonko miehelle vaan joku vakiopillu. Haluan erota, mutta pelottaa heittää suhde "hukkaan". Pelkään, luovutanko liian heppoisin perustein

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko yhdessä?

Vierailija
2/5 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutteko yhdessä?

Erillään. Aiemmin nähtiin melkein joka päivä, ja tiedostin että tottakai se harvenee siitä alkuhuuman loputtua. Sitten se oli 2-4 kertaa viikossa, ja nyt ehkä syyskuusta asti vaan kerran viikossa. Kun nähdään, hän yleensä on muna pystyssä jo heti ovella ja haluaa nopeesti hommiin, vaikka mä haluaisin tehdä jotain muuta. Suostun seksiin, kun lupaa että tehdään sen jälkeen. Mut sit heti ku hän on tullut nii tuleeki joku kiire jonnekin. Mulla on ollut jo pidempään tosi käytetty olo tän takia, mutta ajattelin että puhumalla selvittäis. Mut ei oo halukas puhumaan koska ei näe tässä nykytilanteessa mitään ongelmaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutteko yhdessä?

Erillään. Aiemmin nähtiin melkein joka päivä, ja tiedostin että tottakai se harvenee siitä alkuhuuman loputtua. Sitten se oli 2-4 kertaa viikossa, ja nyt ehkä syyskuusta asti vaan kerran viikossa. Kun nähdään, hän yleensä on muna pystyssä jo heti ovella ja haluaa nopeesti hommiin, vaikka mä haluaisin tehdä jotain muuta. Suostun seksiin, kun lupaa että tehdään sen jälkeen. Mut sit heti ku hän on tullut nii tuleeki joku kiire jonnekin. Mulla on ollut jo pidempään tosi käytetty olo tän takia, mutta ajattelin että puhumalla selvittäis. Mut ei oo halukas puhumaan koska ei näe tässä nykytilanteessa mitään ongelmaa

Tee itsellesi palvelus ja suuntaa huoniosibeteenpäin. Maailmasta löytyy kyllä miehiä, jotka haluavat viettää aikaa kanssasi ja iloitsevat nimenomaan läsnäolostasi

Vierailija
4/5 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät mitä tehdä. 

Vierailija
5/5 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko tätä edes kysyä. Oot pelkkä pano.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme