Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuijottaa muita naisia aina ja kaikkialla

Vierailija
21.12.2024 |

Mies tuijottaa muita naisia. Ei jaksa enää. Parikymmentä vuotta yhdessä. Alkaa riittää. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskooko mammat näitä oikeasti?

Tällaisia mulkeroita oikeasti on olemassa. Yhdelläkin miehen pää pyöri kuin hyrrä kun olivat tanssimassa, tanssivat siis keskenään.

Vierailija
22/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen kanssa kun menee vaikka ravintolaan, hän tuijottaa tarjoilijoita ja muita asiakkaita. Emme ole siellä keskenämme siis, toisiamme varten. Samoin matkoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen kanssa kun menee vaikka ravintolaan, hän tuijottaa tarjoilijoita ja muita asiakkaita. Emme ole siellä keskenämme siis, toisiamme varten. Samoin matkoilla.

Olkaa onnellisia kaikki te, jotka olette toistenne kanssa yhdessä, kaksin, esimerkiksi syömässä ja matkustelemassa. Puoliso keskittyy teihin.

Vierailija
24/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans tämmöinen muiden naisten perään tuijottelija puoliso. Jos sanoin asiasta niin olin vain harhainen ja mustasukkainen hullu. Yritin sietää ja hyväksyä, koska en halunnut että hän pitää minua mielenvikaisena.

Viestintuojan kautta selvisi sitten, että ukko oli myös pettänyt minua. Sitten kun vyyhti alkoi purkaantua niin näitä muita naisia olikin useampia. Seksiaddikti ja persoonallisuushäiriö. Ero tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme