Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä monen lapsen äidit saa muka rahaa leveästi elämiseen, kun minä en ainakaan saa?

Vierailija
26.02.2007 |

Päinvastoin, olen jopa joutunut harkitsemaan aborttia kun en tiedä onko varaa vielä yhteen lapseen.

Todella paljon on kumminkin näitä jotka sanovat kolmen tai useamman lapsen äidin olevan vain työnvieroksujia, jotka tekevät lapsia jotta voisivat jäädä kotiin ja saada kaikki mahdolliset tuet!

Eli kertokaa nyt mistä saan nämä tuet jotta minäkin voisin jäädä hyvillä mielin kotiin tarvitsematta murehtia pärjäämistämme!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tekee kolmivuorotyötä (hänellä kouluikäisiä lapsia) ja on itse sanonut, että tukien määrä olisi suurempi kuin hänen töistä nostamansa palkka! Eikö ole järjetöntä?? Hän käy töissä, koska ei kuulemma kestä olla kotona tulematta hulluksi...

Vierailija
2/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko suuria summia aika ajoin.. Itse en valitettavasti kuulu näihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudun maksamaan ihan täydet tarhamaksut ja vuokrani itse koska käyn töissä.

YH ei saa kuin 30 ¿ enemmän kuussa lapsilisää...

Vierailija
4/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalitoimisto takaa minimi toimeentulon. Kannattaa ottaa selvää asioista enenkuin muuttuu kateudesta vihreäksi.

Vierailija
5/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalla ei tajuta. että vuokratuki maksetaan vuokranantajalle. Sillä ei osteta ruokaa tai lääkkeitä. Vuokratukea vuokralainen ei edes näe, se sujahtaa vuokranantajalle samana päivänä!!!

Täällä pitäisi vaahdota enemmän vuokra-asunto systeemistä. Onhan väärin, että edullisia vuokra-asuntoja ei rakenneta. Ne vuokratuet rikastuttaa rikkaita!!! Rikkaat voivat vuokrata asunnon köyhälle, kela maksaa vuokratuen, rikas rikastuu, ja kaikki on köyhän vika???

Ei Suomen ilmastossa voi eilää teltassa tms...

Vierailija
6/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa sillä on väliä vuokraanhan se joka tapauksessa menee.

Vierailija
7/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tiedänhän kyllä mitä tukia me saamme. Kyse oli sarkasmista, kun jotkut taunot todellakin kuvittelevat että lapsia tekemällä saa taloudellisen huolettomuuden.

Luulempa että suurin osa toimeentulotukeen oikeutetuista ei käytä tätä mahdollisuutta, ainakaan minulle se ei ole mikään vaihtoehto.

Vituttaa vain suunnattomasti että minutkin ilmeisesti luokitellaan tästä lähtein sosiaalipummiksi ja työnlaistajaksi sen perusteella että minulla sattuu olemaan monta lasta.

Että se siitä kateudesta!

Vierailija:

sosiaalitoimisto takaa minimi toimeentulon. Kannattaa ottaa selvää asioista enenkuin muuttuu kateudesta vihreäksi.

Vierailija
8/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas puolisosi on työelämässä, niin silloin ei kannata lapsia tehdä.

Tukijärjestelmä suosii niitä, jotka ovat täysin kotona ja asuvat vuokralla.

Uskokaa tai älkää, mutta tästä tuilla elämisestä on paljon kokemusta ja tiedän kyllä, mistä kirjoitan.

Vierailija
9/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asumistuet ym. Mutta mieheni töissä ja vaikkei suurituloinen olekaan, silti tukia ei taida tulla juuri mistään, niin tällaisen lapsikatraan elättäminen maksaa hunajaa :(

Ja kun aikanaan palaan töihin, minun pitäisi olla tosi hyväpalkkainen jotta työnteko kannattaisi päivähoitomaksuista huolimatta..

Mutta harmittaa silti että usean lapsen äidit automaattisesti leimataan työnvieroksujiksi kun näin ei kuitenkaan enimmäkseen ole..

Vierailija
10/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin eletään! 4 lasta on.

Vierailija
11/11 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja hyvin eletään! 4 lasta on.