Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanin ajantasalla pitäminen

Vierailija
21.12.2024 |

Heippa!

Kyselisin mielipidettä tälläiseen asiaan kun toiselle parisuhteessa baariin menosta ilmoittaminen. 

Eli siis ollaan seurusteltu miehen kanssa 2 vuotta mutta ei asuta yhdessä.

Olen sanonut miehelle, että toivoisin että hän voisi ilmoittaa minulle jos lähtee baariin/juomaan, koska haluaisin tietää tästä ihan etten ensinnäkin odottele viestejä siltä illalta koska ymmärrän ettei baarissa olla puhelimella paljoa, ja koska itsekkin kommunikoin hänelle jos lähden baariin.

Mies on sanonut että joo ilmoittaa, mutta ei hän koskaan ilmoita sovitusta huolimatta, vaan asia selviää niin, että joko hän ei vastaa/soittele/viestittele koko iltana mikä ei ole tyyppllistä jolloin saan epäilyn että hän on ulkona jolloin esim soitan hänelle, ja tällöin saan kuulla että hän on baarissa ja vaisto on oikeassa.

Ei niin, että hän olisi ilmoittanut.   

Tai jos hän laittaa illalla viestiä ja kysyn ihan normaalisti mitä hän tekee, niin hän ei siihen vastaa enään, vaikka muihin viesteihin vastaa sitä ennen. 

Mulla on jotenkin ikävä olo, ettei hän voi useista pyynnöistä huolimatta ilmoittaa yhdellä nopealla viestillä että hän lähtee baariin, kuten itsekkin aina ilmoitan. 

En tarkoita olla mitenkään kontrolloiva, vaan itselle avoin keskustelu ja kommunikaatio ja toisen huomioon ottaminen esim. asioista kartalla pitämällä on tärkeää. 

Ja ei, en oleta että hän ilmoittaa mulle joka kerta kun menee kauppaan, töihin, salille tms, mutta arvostaisin että ilmoittaa kun lähtee poikien kanssa viihteelle. 

Nyt taas eilen hän jätti ilmoittamatta kun lähti baariin ja suutuin hänelle, koska petyin kun hän ei taaskaan voinut ilmoittaa vaikka ollaan monesti puhuttu asiasta kun hän on jättänyt ilmoittamatta. 

Mies suuttui mulle kun pahoitin asiasta mieleni ja sanoin että en jaksa että hän ei pidä sovitusta kiinni, eikä ole puhunut/ ottanut muhun tuon jälkeen enää yhteyttä. 

Hän myös syytti, että suutun hänelle että hän on kaveriden kanssa, vaikka siitä ei ole kyse ja sen selitin hänelle, vaan kyse oli siitä, että olen pyytänyt ja toivonut että hän ilmottaisi ja hän toistuvasti on ilmoittamatta. 

Mitä tässä nyt voi tehdä enään asialle?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskustelemalla sopia yhteiset pelisäännöt joista pidätte molemmat kiinni. Jos ei, niin erotkaa hyvät ihmiset !

Vierailija
2/9 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Ei arvosta sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero. Ei arvosta sinua.

tältä juuri musta tuntuu, ettei hän arvosta mua, koska ollaan asiasta ennenkin puhuttu, ja mä itse pyytämättä toimin niinkun olen pyytänyt häntäkin toimimaan. Eikä sen luulisi olevan liikaa pyydetty löhettäö yksi viesti. Mitään muuta en koko illan aikana tarvitse. 

AP

Vierailija
4/9 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"eikä ole puhunut/ ottanut muhun tuon jälkeen enää yhteyttä"

He's not that into you. 

Mitä enemmän haikailet miehen perään, sitä etäisemmäksi se käy. Älä ota yhteyttä häneen.

Vierailija
5/9 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä. Onks teillä joku viestisuhde. Ei kovin aikuiselta kuullosta 😃

Vierailija
6/9 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä. Onks teillä joku viestisuhde. Ei kovin aikuiselta kuullosta 😃

Ei mutta kun ei asuta yhdessä on luonnollista olla yhteydessä viesteillä/soitoilla sillon kun ei nähdä. 

AP

Vierailija
7/9 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ei ees käy baaris joten ei kiinnosta

Vierailija
8/9 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hänelle pelkkä pano

Vierailija
9/9 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei vaikuta olevan kovin kiinnostunut sinusta tai suhteestanne. Ehkä kannattaa itsekin ottaa etäisyyttä nyt? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi