Onko täällä muita, jotka ovat kipeitä
ja mietitkö mitä mahtaa joulunpyhistä tulla, jos tauti vain jatkuu?
Eilen itsellä alkoi kova kurkkukipu. Tänä aamuna oli lievää flunssaa, lihassärkyä. Päivällä paleli ja tuntui, kuin olisi ollut lämpöä. Illalla oli hetken aikaa limaista yskää ja yskä jatkuu.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko ottaa koronapiikit, nyt sairastatte jatkuvasti, ja saatte pelätä milloin tulee veritulppa, turbosyöpä tai aivorappeumatauti.
Haista kuule sinä amisjonne paska!
Väärin meni. Olen N58, riskiryhmäläinen mutta en ottanut mitään koronapiikkejä.
0 maskia
0 käsidesiä
0 testiä
= 0 tautia
Vierailija kirjoitti:
Semmonen rapulanpoikanen.
oispa krapula, voisi ottaa konjakin ja 5 min. tauti ohitse. tää on kyllä paha tauti, en toivo pahimmalle vihamiehellekkään tätä.
Kannattiko lähteä mukaan ihmiskokeiluihin ottamalla kokeellisia koronapiikkejä? Sellaista se on kun antaa valtamedian valepropagandan aivopestä itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarokotetut on koko ajan kipeinä
Omalla työpaikalla amiskoulutetut rokottamattomat viripäät sairastaa jatkuvasti. Hyvä että tulee potkulaki.
Eiköhän heillä ole taudinmääritys ennemminkin kankkusesta johtuvat maanantaisaikut ja perjantaisaikut. Sitä se teettää, kun työnantaja mahdollistaa omalla ilmoituksella saikuttamisen. Vaatisivat vaan kaikki työnantajat lääkärintodistusta jo ekasta saikkupäivästä, niin loppuisi ne juopottelusta aiheutuvat saikut.
Vierailija kirjoitti:
Koronarokotetut on koko ajan kipeinä
Ai, mulla on kaikki ja vain kerran sairastanut koronan 2022.
Näkyy olevan 50+ naisilla rokotteesta kaikkia harhoja mm; sydämen nopeaa sykettä joka on yksi vaihdevuosioire eikä liity mitenkään rokotteeseen.
Työkaveri oli useamman päivän loppuviikosta kipeänä töissä. Nuha, yskä ja ääni maassa. Tässä nyt jännitetään, että tarttuiko tauti, kun hänen kanssaan piti tehdä töitä. Ei kyllä ole kiva, että joulun alla tullaan muita tartuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko ottaa koronapiikit, nyt sairastatte jatkuvasti, ja saatte pelätä milloin tulee veritulppa, turbosyöpä tai aivorappeumatauti.
Sulle tullut jotakin aivan muuta, ruumis on muuten terve mutta päässä heittää pahemman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle tullut jotakin aivan muuta, ruumis on muuten terve mutta päässä heittää pahemman kerran.
Korona äärimmillään aiheuttaa kasvaimia. Näillä persutursailla on jo ennen vuotta -20 sairastetut sairaudet pistetty rokotteiden piikkiin.
Olen itsekin ollut kipeä lähes koko marraskuun ja joulukuun, vaikken tavallisesti ole milloinkaan kipeänä. Yleiskunto säilyi aluksi hyvänä, mutta muuten on vaihdelleet pahoinvointi ja kurkkukipu, nuha, lihaskivut ja heikotus eriasteisina yhdistelminä alusta asti. Marraskuussa olin muutaman päivän terveenä, sitten iski jokin toinen rutto joka meni selkeästi keuhkoihin ja kesti monta viikkoa, yhdessä kohtaa kieli oli ihan rakkuloilla. Jouduin ensimmäistä kertaa elämässäni ottamaan viikon verran sairaslomaa, vaikkei työni ole mitenkään raskasta.
Päivystyksessä joulukuun alussa sanottiin tutkimatta että on vain tavallista flunssaa, vaikken ole eläessäni tällaista kokenut, olin ihan heikkona ja sydän hakkasi julmetusti, hengästytti kamalasti levossakin ja keuhkot eivät tuntuneet täyttyvän. En edes päässyt sisään asti vaikka jonotin tuntikaupalla iltaan asti (menin vielä ihan kutsuttuna päivystykseen, kun oireet pahenivat yhtäkkiä viikonloppuna). Nyt olin joulunalusviikon töissä ja joulut tuli vietettyä sukulaisissa, mutta sieltä lienee jotain tarttunut mukaan kun minä ja poikani olemme nyt taas kurkkukivussa ja päänsäryssä kotilevossa. Saa nähdä, koska tämä päättyy.
Mykoplasmaepidemia. Kuume tulee vasta 4-5 vrk kohdilla ja menee keuhkoihin. Syö antibiootit varalla, se auttaa aikalailla. Mulle kirjoitettiin Amoxillina 1000mg 7 vrk, auttaa kurkunpäänkutinaan ja yskään.