Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin töihin 38v kouluttamaton ja työkokemukseton voisi mennä, jos tavoitteena on 3000e/kk nettopalkka?

Vierailija
21.12.2024 |

Puhutaan siis normaalista 40h/viikko ja mielellään arkisin virastoaikoina.

3000e on sellainen summa joka nykyään vaaditaan kunnollisen elämäm rakentamiseen.

Mitä töitä suosittelisit?

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homojutut voi jättää pois...

Ap

Ei haittaa vaikka et olisi homo. Suu se on sullakin ja kortsut keksitty.

Vierailija
42/101 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehtaille itsekouluttavat töihin väkeä. Niissä hommissa palkka oli tuota luokkaa, jos en ihan väärin muista.

Tehtaassa tuntipalkka 10-12e aloittelijalla

Aika utopiassa elää jos luulee, että vailla koulutusta tai työkokemusta, minkäänlaista näyttöä voi lampsia hommaan, jossa tienaa 3000€ nettona. Monet koulutetutkaan pääse tuohon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laske palkkatavoitetta. Ei kouluttamaton saa 3000 e palkkaa, kun tiedän yliopiston käyneitäkin, jotka eivät saa. Pää pois pilvistä! 

Minä tiedän monta jotka tienaavat ihan duunarina yli 7 tonnia kuussa.

Kumman tietämys kumoaa kumman?

Vierailija
44/101 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 000 työpaikkahakemusta ja pöpieläkkeellä.

Ap

Vierailija
45/101 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus puhelinmyynnistä, myyt tarpeeksi niin provikka on suuri.

Vierailija
46/101 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laske palkkatavoitetta. Ei kouluttamaton saa 3000 e palkkaa, kun tiedän yliopiston käyneitäkin, jotka eivät saa. Pää pois pilvistä! 

Minä tiedän monta jotka tienaavat ihan duunarina yli 7 tonnia kuussa.

Kumman tietämys kumoaa kumman?

Monet duunariammatit vaativat koulutuksen, monessa on myös syventäviä juttuja ja työkokemus tuo lisää palkkaa. Yrittäjät taas ovat ihan erikseen. 

Vierailija
47/101 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konalan jauhelihamies taas trollaa. Käytkö edelleen siellä ylihintaisella kuntosalilla polkemassa kuntopyörällä ja päivässä pitää saada 3000-4000 kaloria?

Vierailija
48/101 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

16h päivässä woltin ja foodoran muulina. 8h unta. Ja taas mentiin, satoi tai paistoi.

Tsemppiä!

Vierailija
49/101 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopealla aikuiskoulutuksella koneiden rattiin kaivokselle tai infraan niin palkka on isompikin kuin 3000€.

Tsemppiä.

Vierailija
50/101 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oikeastikin uskot noin

Vierailija
51/101 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hooraaminen virastoaikoina sopii AP:lle.

Vierailija
52/101 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETA STANA JANKUTTAMINEN TÄSTÄ ASIASTA!!!!!

Vierailija
53/101 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sä trollaat. Et kuitenkaan tällä kertaa tyylillä, että "rahaa 1,40 ja seuraavan kerran rahaa tulee vasta ensi kuussa eikä ole ruokaa".

Mä olen valmistumassa sairaanhoitajaksi. Olen tiivistänyt 3,5 vuoden koulutuksen reiluun kolmeen vuoteen. Tehnyt hiki hatussa opintoja nopeammin ja tehnyt samalla töitä vaikka on ollut työharjoitteluitakin. Koska mulla on useampi vuosi hoitoalan työkokemusta lähihoitajana, niin kokemuslisät nostaa mun sh:n palkkaa. Bruttopalkka yksityisellä kahdella kokemuslisällä on n.2840€. Lisiä en saa koska kyse päivätyöstä. Vaikka tuosta otetaan vielä verot pois, niin tulen pärjäämään tuolla hyvin. Olen pärjännyt nytkin vaikka olen opintovapaalla ja olen saanut aikuiskoulutustukea. 

Vierailija
54/101 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vajacci iltalääkkeesi ja painu v t t u u n av- palstalta jankuttamasta.

Vierailija
55/101 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

elikkäs sellainen neljä ja puoli bruttona.

Reissuasentaja maailmalle, muuta en keksi 

Ei riitä, 5000e voi olla nettona 3000e

Vierailija
56/101 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala säätämään kamaa. Ei tuolla taustalla mitään rehellistä hyväpalkkaista työtä saa. Itse asiassa et taida kelvata edes alamaailmaan muuten kuin vedätettäväksi muuliksi, koska mitä ilmeisimmin olet tyhmä.

ÄO:ni on 128

Ap

No, opiskele koodariksi. 5-10 vuotta, niin sulla voi olla tuollainen netto, jos kaikki hyvin menee. 15 vuoden päästä se netto voi olla 4000.

Tämä on kyllä sellaista kliseistä sopaa että. Koodareita on laidasta laitaan. On peruskoodareita ja sitten niitä oikeasti taitavia dippainssejä ehkä 15-20%. Palkka voi olla mitä vain 2000€:sta kymmeneen tuhanteen. Suurin osa kokeneista taitaa tienata 3000-5000€ bruttona. Pk-seudun ulkopuolella tienaa tietty vähemmän. Vaikuttaa myös oletko jossain softatalossa vai media-alalla.

Vierailija
57/101 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota vajacci iltalääkkeesi ja painu v t t u u n av- palstalta jankuttamasta.

Noh noh.. otetaan nyt ihan rauhassa.

-Kylmät kädet Ry

Vierailija
58/101 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala säätämään kamaa. Ei tuolla taustalla mitään rehellistä hyväpalkkaista työtä saa. Itse asiassa et taida kelvata edes alamaailmaan muuten kuin vedätettäväksi muuliksi, koska mitä ilmeisimmin olet tyhmä.

ÄO:ni on 128

Ap

No, opiskele koodariksi. 5-10 vuotta, niin sulla voi olla tuollainen netto, jos kaikki hyvin menee. 15 vuoden päästä se netto voi olla 4000.

Tämä on kyllä sellaista kliseistä sopaa että. Koodareita on laidasta laitaan. On peruskoodareita ja sitten niitä oikeasti taitavia dippainssejä ehkä 15-20%. Palkka voi olla mitä vain 2000€:sta kymmeneen tuhanteen. Suurin osa kokeneista taitaa tienata 3000-5000€ bruttona. Pk-seudun ulkopuolella tienaa tietty vähemmän. Vaikuttaa myös oletko jossain softatalo

No, mitä kirjoitin? Onko sinulla luetun ymmärtämisessä ongelmia? Kirjoitin, että jos kaikki hyvin menee, niin voi olla tuollainen netto 5-10 vuoden työuran jälkeen.

Vierailija
59/101 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provikkamyyjä, se riippuu ihan susta paljon sitä rahaa haluat, 3000e nettokin mahdollinen.

Vierailija
60/101 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noin fiksu jo itse keksisi miten itsensä työllistäisit? Luulen ettei jatkossakaan kukaan tule sinua palkkaamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi