Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*^*ELOISAT viikkoon 9 (ma-ti)*^*

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt on jo tiistai :)

Mulla oli eilettäin senverta ohjelmaa, etten koneelle kerennyt! Aamusta piti ensin hyökkäämän labraan ja sitten odottelimme kokopäivän vieraita :( hukkaan meni se. Vieraat tulivat vasta, kun minä olin jo hammaslääkärissä... Ei mukava kokemus se ollenkaan. Kahteen otteeseen ketuiksi paikattu hammas (terveyskeskuksessa) jouduttiin juurihoitamaan :( kivakiva ärrkioskilta.

Kovasti on elolapset kehittyneet ja niinhän sen pitää mennäkin. Meilläkin olisi torstaina taasen se fysio ja varmasti noottia saan, kun en ole juurikaan tehokkaasti Jaakkoa ryömittänyt...kerpele se kun ei onnistu, niin minkäs teet?

Hetki sitten yritin poikaa ulos nukkumaan ja joo, nukkuhan se 10 minsaa ja heräsi sitten! Nyt tässä ihmettelen, että minkähänlaisen rytmin sitä saisi tälle päivälle aikaiseksi. Ulos pitäisi tuo kakkonenkin jossain vaiheessa saada, kun tupajumina ollaan tässä vaan oltu!

Jos sitä sitte kohta yrittäs uudemman kerran, sitä ulkoilua, vai yrittäsköhän sittekää ;D

Eria & vauhtiveikot

Vierailija
2/41 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakon kaksi alaetuhammasta on jo kovasti näkyvissä ja sitten tuolla ylhäällä pilkottaa molemmat kakkoset! :O

Eria

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun täytyy taas toivotella jaksamisia ja lähettää virtuaalinen voimarutistus sekä Jamssalle, Opemammalle että kaikille muillekin joiden vauvat eivät nuku tai kitisevät alvariinsa! On tosi kurja tilanne, mutta toivottasti apua löytyy lääkäristä!

Mun aivot taitaa olla totaalisen off-asennossa. Revin aamulla koko porukan ylös, pakkasin lapset autoon ja kurvasin kaupunkiin vain todetakseni että vauvamuskari on peruttu tältä viikolta hiihtolomien vuoksi... Nyt ollaan oltu jalkeilla jo monta tuntia eikä erikoisempaa ohjelmaa tälle päivälle ole. Taidan yrittää pistäytyä keskustassa uudelleen vähän myöhemmin tänään ja etsiä itselleni uudet talvikamppeet kun noita alennusmyyntejä näyttää edelleen riittävän.

Tapaamisesta: taitaa jäädä meiltä taas väliin. Tää välimatka on sen verran suuri, että en viitsi lähteä istumaan junaan kymmeneksi tunniksi yhden päivän aikana. Kunpa tuon ukon työreissut edes joskus osuisivat sopivasti tapaamispäivälle, niin pääsisimme siinä samalla Helsinkiin ja voisimme jäädä yöksi sinne päähän niin ei mene tuo matkustaminen ihan överiksi.

Ikarus: oli kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa!

Pikku-ukko killittelee tuossa palkkerot paljaana, joten täytyy lähteä katsomaan sille kuivaa vaippaa ja vaatetta päälle.

Pantoufle

Vierailija
4/41 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudunpa minäkin. Meidän koko perhe on ollut kovassa flunssassa perjantaista lähtien, Onni-raasu tietty kaikkein surkeimmassa kunnossa kun ei osaa niistää ja suppo on ainoa lääkitys. Esikko on nyt sairastanut puolitoista viikkoa, kun on tullut vissiin kolme erilaista flunssaa peräkkäin. Argh! Yöt ovat aivan järkkyjä, mutta kerran jopa nauratti: tyynnyttelin itkevää Onnia, kun esikko unenpöpperössä nosti päänsä tyynystä, tokaisi " kokeile sille tissiä" ja kuukahti takaisin uneen :) Ihan hyvä, mutta tissistä tulevat maidot lypsän nykyään kerran päivässä viemäriin...

Mies on isyyslomalla ja mä siis aloitan torstaina työt (-> kesäkuun puoliväliin saakka). Ihanaa saada välillä muuta ajateltavaa. Niin joo, mehän mentiin ostaa paukauttamaan talokin! Saadaan 27neliötä lisää + 27 sellaista matalatilaneliötä lisäsi. Kohta alkaa remontti, kunhan on kuntotarkistus tehty...

JAMSSA: jaksamista sulle edelleen!

Meidän öitä on rassannut flunssan lisäksi hampaat, eli viime viikolla tuli kaksi kertalaakista. Ja heti perään kutina tuntuu siirtyneen yläikeniin, vaikkei ne edes turvota kovasti :/

Eilen vietettiin puolivuotispäivää ja viime perjantaina oli 6kk nla. Pituus 68cm ja paino 7555g. Onni oli saanut vasta viikon korviketta, mutta heti alkoi painokäyrä tasoittua. Sylettää vaan maksaa 57,50 egeä kolmen päivän maidoista eikä niitä kai edes korvata ennen kuin saa Kelan päätöksen...

LIIKKUMINEN: Onni peruuttelee ja pyörii ympäri. Nykyään kun laittaa lattialle, asettuu konttausasentoon, mutta omatoimisesti menee siihen harvoin.

Mitähän vielä? Ei tosin taida olla aikaa kirjoitella, kun poitsu huutelee lattialta raspikurkullaan. Jokohan sitä huomenna uskaltais viedä pojan ulos nukkumaan.

Kerttukasperi ja Onni 260806

Vierailija
5/41 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuten kerttukasperilla, meilläkin sairastetaan uutta flunssaa. Edellisestä ehtivät molemmat toipua niin nyt taisi tuo miehen sairastama tauti iskeä molempiin lapsiimme. Pojalle nousi eilen päikkäreiden aikana 39 kuume ja on edelleen samassa lääkkeistä huolimatta pysynyt ja Juulilla oli aamulla 38.9. Eipä tehonnut Juulille suppo, kun kuumetta oli äsken jo 39.7, uuden supon laitoin ja sain makkariin vaunuihin nukahtamaan. Pienet tirsat nukkui sylissä, muuten on koko aamu ollut itkua ja kitinää. Onneksi sentään vähän maitoa on suostunut juomaan. Poika on maannut omassa sängyssään ja katsellut dvd:tä isänsä kanssa, ei ole jaksanut nousta kuin juomaan ja heti takaisin maate on mennyt. Kesken elokuvan sitten simahti.

Nyt ei jaksa muuta. Meni yö pojan kanssa valvoskellessa ja aamu tyttöä kanniskellessa, joten nyt hetkeksi sohvalle pitkäkseen. Mies lähti käymään kaupassa ja apteekissa. Sai mieskin järjestettyä itselleen sairaslomapäivän, ei ole enää kuumeessa mutta aivan räkäinen on.

Lisää juttua sitten paremmalla ajalla.

Kaikille sairastuneille ja väsyneille toivotan jaksamisia!

Toistaiseksi terveenä pysynyt Huhti

Vierailija
6/41 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

millasella välillä tullu yläetuhampaat? meillä nyt 2 hampuu alhaalla ja 2 päivää ollu kitisevä ja ei anna kattoo suuhun ku yritän ylös kurkata,pullottaa siellä 2 mutta onko puhkeemaisillaan ei tiiä erkkikään..alhaalla kuulsi tosi hyvin mutta...?!

Vierailija
7/41 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli kyllä sellainen adhd-olo meikäläisellä, että ei paljon paremmasta väliä.

Kiitos kaikille tsemppaajille!!

Niin ja nuo lääkärissäkäyntiehdotukset on tosi hyviä ja asiallisia. Että en todellakaan vetäse hernettä nenukkaan. (meloonin kylläkin ;D)

Siltikin jotenkin tuntuu, että tyttö ei ole mitenkään sairas...

Niin ja nukkumisesta. Viime yönä nukkui 21.30-08.00 yhdellä syötöllä ja 5 muulla heräämisellä. Yhden kerran vain itki noin 10min. Nyt aamulla meni unille 10.30 ja heräsi vasta nyt kymmentä vailla yksi!!! Nukkui ihan ilman mitään herätyksiä tai tutituksia siis lähes 2,5h. Ihme ötökkä. Ei siittä ota selvää erkkikään.

Eilen tajusin kitisemisen syyn (huono äiti kun en aiemmin ymmärtänyt). Ei ollut tyttö kakannut torstain jälkeen. Sitten illalla sai luumusoseen voimalla ähistettyä vähän ja uudelleen tunnin päästä vähän enemmän. Se selvästi auttoi. Ehkä se on vaikuttanut taas siihenkin, että ruoka ei maistu.

Ukkokin karkasi taas kotoa loppuviikoksi.

AIRille ja opemammalle yöjaksamista ja kerttukasperille ja muille sairastaville pikaista paranemista!!!

LUOMUIlusta: Kaikki tuputtaminen ärsyttää, eikä ole olemassa mitään yhtä tapaa elää tai kasvattaa lasta tai tehdä mitään muutakaan yhtä olennaista ja henkilökohtaista. Toisaalta ymmärrän kyllä näitä luomuilujuttuja monissa kohdin. Itse esim. olen tosi kipuherkkä ja kahdessa ekassa synnytyksessä olin heti ensimmäisenä vaatimassa kaikki mahdolliset kipulääkkeet ja mielellään vaikka kokovartalopuudutus, kiitos. Mutta tämä kolmas synnytys oli ilman mitään kipulääkitystä ja jäihän siitä ihan erilainen fiilis. Ei siksi, että olisin jotenkin kokenut olevani jotain erikoista tai hyvä, vaan siksi, että oikeasti nyt mä tunsin itse synnyttäväni ja hallitsevani sitä tapahtumaa. Ensimmäistä kertaa oikeasti tunsin, kun vauva tuli maailmaan. Tuntui, että MÄ itse tein sen. Voittajafiilis. Tavallaan siis käsitän, mitä esim. näillä luomusynnytysintoiluilla haetaan. Halutaan ehkä jakaa se oma älyttömän hyvä tunne.

Mutta joo, pääasia on tietty saada se vauva ulos, äidillä ei ehkä kuitenkaan ole niin väliä. ÄIti on vaan sivuosanesittäjä.

Mitä muuhun " luomu" jutskailuun tulee, niin oikeasti tähän käy se klisee siitä, että pääasia on, että lapsi ja äiti (ja isä&sisarukset) voi hyvin. Yks tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Mä sitten taas itse olen törmännyt siihen, että (pitkää)imetystä jopa vähän ihmetellään. Että teit niin tai näin, niin aina se on väärin päin. Jonkun mielestä.

Jamssa poistuu nyt paasaamasta ja lähtee hakemaan kakkosta pois hoidosta.

Vierailija
8/41 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaista paranemista sairastaville ja jaksuja väsyneille! Täällä ollaan toistaiseksi terveinä, mutta nyt tuntuu kyllä olevan yhtä sun toista pöpöä liikenteessä, että on kai vain ajan kysymys koska ne tarttuu meihinkin.... Toisaalta ollaan vietetty niin erakkoelämää pari viimestä viikkoa et senkin takia varmaan ollaan terveinä oltu! Etunsa sillä erakkoelämälläkin siis...;)

Mitäpä meille. kovin on kiireistä tämä elo nykyään kun typykkä painaa menemään lattialla kuin olis koko pienen ikänsä ryöminyt! ;) Huomenna varmaan on jo enempikin taas kerrottavaa kun on neuvola.

Huhtikuuta tässä jo odottelen kun silloin on miehellä loma ja vuokrattiin mökki pariksi päiväksi tuolta hämeenlinna-tampesteri suunnalta. Kevättä rinnassa... on se aina mukavaa kun on jotain mitä odottaa! :)

Jaaha, sohva huutaa nimeäni....tarttee mennä! ;)

oinas ja ihana hiljaisuus.....

Vierailija
9/41 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sitä toista lomaviikkoa viettelemme. Ensimmäinen viikko vierähti mökillä Pohjois-Karjalassa jopa -30 asteen pakkasessa ja nyt tätä toista viikkoa vietämme kotona. Tarkoitus olisi tehdä kaikkea kivaa erilaisilla kokoonpanoilla, perheenä ja erikseen. Just nyt mies on omilla teillään, joten minulla on loistava tilaisuus surffata teidän parissanne :).

Meitä pari viikkoa sitten vaivannut VATSATAUTI on nyt ohitettu ja olemme toistaiseksi koko perhe terveenä (kop kop, koputan puuta). Tämä iki-ihana " kiertopalkinto" kävi koko perheen läpi, onneksi tosi lievänä. Minulla ja miehellä tauti meni ohi päivässä, esikoinenkin oksensi vain pari kertaa. Neelalla tauti kesti melkein viikon, lievänä onneksi hänelläkin. Selvisimme siis vähällä.

Mistäs täällä onkaan keskusteltu....

LIIKKUMINEN: Meillä on tuon liikkumisen suhteen ollut aika vaisua. Neiti ei ole oikein meinannut innostua kääntymisestäkään. Sinänsä aika hassua, että olemme menossa perjantaina ensimmäistä kertaa fysioterapeutille juuri tuon kääntymättömyyden vuoksi, mutta eilen neiti sitten alkoikin kääntymään, eikä siitä hommasta meinaa loppua tullakaan :). Vatsallaan ollessaan Neela yrittää kyllä kovasti eteenpäin ja akselinsa ympäri hän jo kiertääkin. Muutenkin meno näyttää sellaiseslta, ettei tässä kovin pitkään tarvitse enää ryömimistä odotella. Motivaatio tytöllä on ainakin kova.

HAMPAAT: Neelalla on kaksi hammasta, ensimmäinen ilmestyi noin kuukausi sitten ja toinen heti perään. Nyt odottelemme yläetuhampaita. Ikenet ovat ainakin sen näköiset, että kohta sieltä varmaan hampaankärki näkyykin.

Jaahas, muita aiheita en nyt taas muistakaan, joten eipä muuta kuin pikaista paranemista kaikille sairastaville ja jaksamista kaikille väsyneille!!

Pepper + Neela 7 kk + pari päivää päälle

Vierailija
10/41 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantouflelle laitoin majoitusmeiliä..

Ja taas joutuu menemään - en tänäänkään kerkiä päivittämään mitään kesätapaamispinoa. Ehtiskö joku ihana eloinen kaivaa sen syövereistä ettei kokonaan ehdi hävitä??? Palaan maailmankartalle ja Hkiin takaisin pe-aamuna eli tapaamisessa oon.

Nallukka ja Aleksiväkkärä

Vierailija
11/41 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli tehdä niinkun yhden tuttavan entinen mies. Kun lapset oli muutaman vuoden ikäisiä, niin hän totesi, että ei hänestä olekaan isäksi, että ei hän jaksakaan tätä isänä olemista. Ja läksi sitten sen siliän tien ja tuli heille ero...

Että lähtis vaan, heippa. Siinähän sitten kitisette, lapset.

Vierailija
12/41 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin tänään ekan kerran vauva-uinnissa ja poika tykkäsi ihan valtavasti. Joten kiva että saimme harrastuksen. Muuten yritän tässä pakkailla lomaa varten ja tympii kun aina saa olla pakkaamassa jotain pussukkaa.

Noista luomujutuista kirjoitti pikkuodessa ja Jamssa hyvin. Mulla menee kuppi nurin noista kehitysmaiden " ihannoinnista" välittömästi. Tuntuu että täällä Englannissa on ihmiset niin vieraantuneet luonnosta että ihan kaikki organic menee läpi kun häkää ja mä luulen että suurin osa ns luomujuttuja on täällä ihan linssiin viilaamista.

Mulla meni iso palkokasvi nokkaan kun messuilla katselin kantoliinoja ja intopiukka puuvillahousu tuli myymään liinaa että on " orgaanista puuvillakudontaa Sumatralta jossa naiset sitovat vauvan kiinni jo pariviikoisena selkäänsä ja nukkuvatkin vauvojen kanssa.Pinnasänky ja oma huone on lapsen hylkäämistä vankilaan ja kantoliina ainut oikea ratkaisu vauvan kanssa olemiseen" . Jessus että sieppasi ja jouduin hiukan oikomaan ko. puuvillapöksyä siitä kuinka naisilla Sumatralla ei ole äitiyslomaa ja päiväkotia vaan sinne riisipellolle on pakko palata töihin vauva selässä jos meinaa syödä.Ja että monenkaan hökkelissä ei ole omaa huonetta tai edes lisäsänkyä joten se nukkuminen ei ole valinta vaan pakko.

Ja siis ennenkun liinailijat tai perhepetiläiset loukkantuvat niin mua harmittaa kaikki tollanen ehdottomuus ja uhkakuvien maalailu eikä itse jutut itsessään. Miksei voi asioista puhua niinkun ne ovat: vauvan kanssa kimppanukkuminen voi olla ihanaa ja liinassa kanto voi olla hyvä ratkaisu esim kotihommien hoitoon tai huutavan vauvan kantoon. Mutta että puhutaan jostain luomuhoidosta ja " pehmohoidosta" ja yritetään idealisoida kehitysmaan pakko-olosuhteet jotenkin luonnonmukaisimpina ja parempina.

Huh huh , meni vissiin taas kuppi nurin :) No, ottaa taas kupin teetä ja rauhoittuu.

Perjantaina treffataan, täällä jo odotetaan!

Vierailija
13/41 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittiläinen kun menee hermot kun oon tänäiltana setvinny noita hoitovapaa hakemuksia... Niitäkin kun pitää olla kolmeen eri paikkaan, kuntalisää varten, kelaa varten ja työpaikkaa varten. Kelan sivuilta en saanu ladattua jostain kumman syystä sitä kotihoidontuki hakemusta. Pistin sit sähköpostia et jos laittavat postissa tai liitetiedostona tulemaan. Tenkkapoo tuli siinäkin vaiheessa kun piti työpaikan perheloma-anomukseen laittaa loma-ajankohta. 16 päivää mulla taitaa kesälomaa olla, ja sit vielä kokonaiset 4 päivää jää ens vuoden lomakertymiin =). Ja sit en tietysti löytäny sitä lappua jossa noi vanhempainrahakaudet on sanottu. Onneks Kelan laskuri toimii takautuvastikin ;)

Tulipa tyhjänpäiväistä höpinää...

Peeveli ja Toivo *nukkumassa*

Vierailija
14/41 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat jo nukkumassa ja mies on kavereidensa kanssa lätkämatsissa ja oluella. Ihana hiljaisuus talossa ja uni painaa jo omaakin silmää. Täytyisi painella pehkuihin ja nukkua kun kerrankin siihen on hyvä mahdollisuus.

Hyvä Peeveli että mainitsit nuo hakemukset, mun täytyykin huomenna soitella töihin ja kysellä asioiden perään kun eivät vieläkään ole ilmoittaneet mun lomapäivistäni, sairaskassa-asioista, ym. jotka vaikuttavat siihen miten pian palaan töihin. Mua painaa tuo töihinpaluu edelleen ihan hirveästi, sillä haluaisin kovasti jäädä kotiin, mutta toisaalta isot asuntolainat painavat päälle ja ennen kaikkea se tosiasia, että jos Väinö aloittaa hoidossa nyt syksyllä, hän pääsee samaan hoitopaikkaan kuin isosiskonsa. Jos taas hoidon aloittaa esim. ensi vuodenvaihteessa, ei hoitopaikasta ole mitään takeita ja pikku-ukko pitäisi sitten vain kuskata sinne minne sattuu paikan saamaan. No thanks. Eli alkaa näyttää siltä, että töihin on mentävä syksyllä. Mutta jos näin on, niin aion kyllä tehdä lyhennettyä työviikkoa ainakin vuoden loppuun.

Hankalia ovat päätökset kun sydän sanoo yhtä ja järki toista. Näihin kuviin ja tunnelmiin, öitä!

Pantoufle

Vierailija
15/41 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minäkin muutaman rivin naputtelisin. Miehellä ollut vapaata ja ollaan puuhailtu kaikenlaista. Eilen kävimme Ideaparkissa ja oikein mukavia ostoksia tuli tehtyä. Siel oli muuten hauskasti keskellä kauppakeskusta luistinkenttä, missä esikko tykkäs harjoitella luistelua kun äiti shoppaili ;)

On tullut nopeesti luettua pinoa läpi, mistäs täällä ollutkaan puhetta..

TAIDOT Luka etenee edelleen mittarimatotyyliin ja vauhti on kova jos jotakin oikein mielenkiintoista näkee (esim. SE kaukosäädin). Istumaan myös pyrkii ja pitkiä aikoja jo istuksii ilman tukea, mutta täytyy kyllä olla varmistamassa.

HAMPAAT Ei yhdenyhtä, vaikka KAUAN on niitä mielestäni jo tehnyt!!

Meillä meni suunnitelmat pikkasen uusiks syksyn osalta. Mies vaihtamassa työpaikkaa ja minä näin ollen jään kotiin hoitamaan lapsia. Olen päätökseen enemmän kuin tyytyväinen :-)

Eipä nyt muistu mieleen mitään muuta. Vielä TSEMPITYKSET kaikille väsyneille mammoille, mm. Jamssa!!! Koita jaksaa.

Hallas ja uinuva pesue

Vierailija
16/41 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaudun, kun vauva nukkuu nyt. Monesti olen meinannut kirjoittaa, kun oon lukemassa käynyt, vaan se on jäänyt.

Yölevottomuutta ollut täälläkin jonkun verran, tänään huomasin että ylähampaasta kulma pilkottaa. Tämä on kolmas hammas, kaksi talttaa on jo alhaalla. Vähän kauhistuttaa, alkaako rinnan pureminen sitten kun ylähammas kokonaan ulkona. Nyt kun soseita menee 3-4 kertaa päivässä, tuntuu että maito riittää ja imetys onnistuu. Vähän aikaa sitten oli sellainen olo, että minut imetään täysin kuivaksi, enkä jaksa enää olla maitokoneena. Toivon, ettei hampaat tee imetyksestä tuskaa. Alahampaillakin joskus puri, mutta sain sen loppumaan kun sanoin " ei" , enkä antanut sillä kertaa lisää.

Olimme pienellä lomalla pohjoisessa, mukavaa oli, mutta juuri silloin oli 30 asteen pakkaset. Ulkoilu jäi vähemmälle kuin suunniteltiin. Automatkat n. 500 km/suunta meni myös ihmeen hyvin. Vain hetkellistä huutoa juuri ennen mökkiä. Tämän ikäinen on vielä helppo viihdytettävä autossa, vuoden päästä ei välttämättä viitsi tehdä vastaavaa reissua..sitten joutuisi kai pitämään enemmän taukoja, kun lapsi ei jaksa istua niin kauaa paikallaan.

Meillä ei vielä ryömitä, mutta aika hyvin saa jo paikkaa vaihdettua lattialla kun pyöriin napansa ympäri ja kääntyilee molemminpäin. Nyt olen alkanut raivaamaan lattioilta turhia tavaroita, vienyt varastoon. Mulla alkoi viime viikolla menkat. En muistanutkaan, että minusta tulee siivoushullu niitten aikana. Sain mahtavan inspiraation järjestää kaikki keittiön kaapit uudestaan!

Ei ny tule muuta mieleen, mitä piti kirjoittaa. Kiva on käydä lukemassa viestejänne, miniK:n äskeinen viesti oli hyvä!

Illanjatkoja, Mantse

Vierailija
17/41 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kukutaan ennen kukonlaulua Leevin kanssa...Pojalla meni aamuyöstä nenä niin tukkoon,että heräsi siihen. Nyt on nenä auki, poika rätisee väsyneesti ja minä olen hyytynyt. Ei auttaisi asiaa varmaan vaikka Edu Kettunen laulaisi korvaan :#¤%%&/tanan kone älä hyydy:)

Eria: Olipa kiva kuulla teatterireissun onnistuneen!

k.h.p.:Pikaista paranemista!

HAMPAAT: Leevillä on nyt sitten suussa ensimmäinen nökö ja toista tehdään kovin. Sitä ne kitinät tiesi...

Leevi nousee nyt sitten istumaan ja tönöttää vähän väliä itsekseen. Toisella kädellä pidetään lattiasta hiukan kiinni, ettei lattia karkaa alta:)

Nyt on pakko lähteä vaipan vaihtoon...haiskahtaa...

Palaan myöhemmin...

Opemamma ja haisuli-Leevi 2808

Vierailija
18/41 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mitään uutta auringon alla, vähän tummia pilviä taivaalla :D ;)

hanneli kera kakkakoneen

Vierailija
19/41 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta alkaa marssi kohti eskaria...:P

elikkä myöhemmin...tere!

k.h.p kera lapsosten

Vierailija
20/41 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ope, mua kyllä hymyilytti tuo Kettusen kappale. Joskus on kyllä niiin laulun nimeen sopiva olo. Toinen kappale jota joskus mietin on Mokoman (niinköhän se nimi oli) kappale jossa lauletaa jotenkin että ..haluis silmät sulkea ja olla nousematta vähään aikaan.. Tiedän ettei tuo laulu kerro äidin väsymyksestä mutta tuo kohta kertoo fiilikset kyllä osuvasti. Mitenkäs teidän lomalaiset pääsivät kotiin? Hyvin toivottavasti?

Vau, Leevi sitten jo istuu ja useimmailla eloisilla alkaa olemaan jo lähes koko purukalusto suussa :) Apua justhan me sairaalasta kotiin tulimme. Minä toivon, että Anni ei saisi vielä hampaita. Imettäminen sattuu välillä muutenkin kun pikku-emäntä rouhaisee tissistä.

En muista kerroinko jo, että Annilta löytyi pakki. Nyt sitten peruuttamalla kuljetaan paljaalla lattialla. Etuvetoa odotellessa.

Syöttötuolia kokeiltiin eilen. Pojalta meenas mennä pasmat sekaisin kun sisko istui, tai siis nuokkui tuolissa. Ei tuo syöminen vielä taida syöttötuolissa onnistua.

Mutta nyt kutsu käy

pubu ja Anni 2908