Millä joulusuklaalla meinaat turvottaa itsesi?
Kommentit (26)
Meillä on puoliksi marabou paradis rasia.
En varmaan millään. Olin tossa kuukauden ilman vehnää ja sokeria eikä ole edes tehnyt mieli. Yks konvehtirasia on saatu, oon ihmeissäni kun en ole sitä näyttänyt vaan ollut viikon avaamatta.
Mieluummin juon viinaa.
Jos ois varaa niin ostaisin baileys suklaita ja vetäisin itseni niillä koomaan.
Minun konfeteissa kuuluu olla ananaita.
En ole katsonut mitä merkkiä tuo lahjarasia on, siinä on vain yksi kerros. Siitä otan 1-2 konvehtia päivässä. Se onkin jo melkein syöty, ei tuossa paljon ole,a
fazerin sinistä ja vihreät kuulut konvehteja( ei niitä palloja).
Harkitsin vuosien takaisen muiston perusteella Maraboun Paradis-rasiaa. Söisin ehkä neljää kahdestatoista konvehdista, joten jätin rasian kauppaan.
Kaadan koko rasian paperineen päivineen kitusiin ja hotkin kuin sika jouluna. Vähän kotikaljaa virvoitusjuomaksi.
Ai luulin että se on lanttulaatikko joka turvottaa.
Muttapähkinärouhesuklaata syön.
Joulu on ainoa aika vuodesta, kun syön suklaata tai karkkia. En laske ollenkaan, vaan syön surutta, mitä tekee mieli. Perinteisiä jouluruokia tai leivonnaisia en syö, paitsi riisipuuroa. Ruokapöydässä on kylmäsavulohesta alkuruoka, pääruokana poroa ja jälkiruokana lakkakiisseliä.
En millään suklaalla. Tosin olen tehnyt sokerittomia suklaa short bread pikkuleipiä ja niitä syön muuta,man. Sokeria ei ole taikinassa eikä suklaassa.
Vierailija kirjoitti:
fazerin sinistä ja vihreät kuulut konvehteja( ei niitä palloja).
Vihreät, kuuluisat konvehdit olivat suosittuja jo Katariina Suuren hovissa.
Sillä, jota sattuu lahjaksi tulemaan.
After Eightiä voittanutta ei ole.
En ole aikeissa turvottaa suklaalla vaikka koulukirjoissa sitä suositeltaisiinkin.
Ilmaisella. Työpaikalla yövuoroissa. Ihan sama mitä merkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Minun konfeteissa kuuluu olla ananaita.
Hyvä. Banda ananaa syötävää, fatzerin kookospalmuöljykonfetit hyi.
Terrys appelsiini suklaapallo