Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttääkö miehesi vartalovoidetta, käsivoidetta tai huulirasvaa?

Vierailija
21.12.2024 |

Yksikään miesystänävi ei ole käyttänyt näitä. Miten yleisiä/harvinaisia ovat miehillä? En itsekään käytä noista mitään, mutta moni nainen tuntuu olevan täysin riippuvaisia näistä (?)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä kuin käsivoidetta. Itsekään en käytä noista kuin käsivoidetta, koska talvella kädet kuivuu aivan koppuroiksi.

22/29 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Mun mies käyttää. Tekee ulkona töitä ja iho kuivuu, joten lotraa rasvojen kanssa paljon. Hiustenhoitotuotteita hän ostaa vain parturiltaan ja on niistä tarkka. Monenlaista on. Mä käytän halpoja markettishampoita itse, ja Lidlin hiuslakkaa, eli mulla menee niihin vähemmän rahaa kuin hänellä!

Mutta miksi profiilissasi on Ukrainan ja Israelin liput?

Siksi että kannatan näitä maita. Toki ymmärrän, että sota ei ole mikään urheilukilpailu. 

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyttää. On tarkka tuotteista, joita käyttää ja käyttää aurinkovoidettakin päivittäin. Miehellä on täydellinen iho ja sen huomaa rutiineista.

Vierailija
24/29 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Mun mies käyttää. Tekee ulkona töitä ja iho kuivuu, joten lotraa rasvojen kanssa paljon. Hiustenhoitotuotteita hän ostaa vain parturiltaan ja on niistä tarkka. Monenlaista on. Mä käytän halpoja markettishampoita itse, ja Lidlin hiuslakkaa, eli mulla menee niihin vähemmän rahaa kuin hänellä!

Mutta miksi profiilissasi on Ukrainan ja Israelin liput?

Siksi että kannatan näitä maita. Toki ymmärrän, että sota ei ole mikään urheilukilpailu. 

Juuri siksi kannattaminen on aika outo sana. Kun se sota aiheuttaa valtavasti tuhoa, kuolemaa ja inhimillistä tuskaa.

Vierailija
25/29 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös paha ihottuma kun töiden takia olisi pitänyt käyttää käsivoidetta.

Vierailija
26/29 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää ja lisäksi parta- ja hiustuotteita. Teinipoika käyttää myös ja iso valikoima tuoksuja löytyy.

Vierailija
27/29 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole mies eikä mikään jos ei pidä itsestään kokonaisvaltaisesti huolta.

Vierailija
28/29 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin jos käyttäisi tällaisia, en halua minkään neidin kanssa olla. 

Juu, jotkut neidit käyttää vessapaperia ja deodoranttiakin. Homoja ne on kaikki. Kyllä nainen erottaa alfamiehet kaukaa vastatuuleenkin.

Vierailija
29/29 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehet ei käytä