Käyttääkö miehesi vartalovoidetta, käsivoidetta tai huulirasvaa?
Yksikään miesystänävi ei ole käyttänyt näitä. Miten yleisiä/harvinaisia ovat miehillä? En itsekään käytä noista mitään, mutta moni nainen tuntuu olevan täysin riippuvaisia näistä (?)
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Mun mies käyttää. Tekee ulkona töitä ja iho kuivuu, joten lotraa rasvojen kanssa paljon. Hiustenhoitotuotteita hän ostaa vain parturiltaan ja on niistä tarkka. Monenlaista on. Mä käytän halpoja markettishampoita itse, ja Lidlin hiuslakkaa, eli mulla menee niihin vähemmän rahaa kuin hänellä!
Mutta miksi profiilissasi on Ukrainan ja Israelin liput?
Siksi että kannatan näitä maita. Toki ymmärrän, että sota ei ole mikään urheilukilpailu.
🇺🇦🇮🇱
Kyllä käyttää. On tarkka tuotteista, joita käyttää ja käyttää aurinkovoidettakin päivittäin. Miehellä on täydellinen iho ja sen huomaa rutiineista.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Mun mies käyttää. Tekee ulkona töitä ja iho kuivuu, joten lotraa rasvojen kanssa paljon. Hiustenhoitotuotteita hän ostaa vain parturiltaan ja on niistä tarkka. Monenlaista on. Mä käytän halpoja markettishampoita itse, ja Lidlin hiuslakkaa, eli mulla menee niihin vähemmän rahaa kuin hänellä!
Mutta miksi profiilissasi on Ukrainan ja Israelin liput?
Siksi että kannatan näitä maita. Toki ymmärrän, että sota ei ole mikään urheilukilpailu.
Juuri siksi kannattaminen on aika outo sana. Kun se sota aiheuttaa valtavasti tuhoa, kuolemaa ja inhimillistä tuskaa.
Myös paha ihottuma kun töiden takia olisi pitänyt käyttää käsivoidetta.
Käyttää ja lisäksi parta- ja hiustuotteita. Teinipoika käyttää myös ja iso valikoima tuoksuja löytyy.
Se ei ole mies eikä mikään jos ei pidä itsestään kokonaisvaltaisesti huolta.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin jos käyttäisi tällaisia, en halua minkään neidin kanssa olla.
Juu, jotkut neidit käyttää vessapaperia ja deodoranttiakin. Homoja ne on kaikki. Kyllä nainen erottaa alfamiehet kaukaa vastatuuleenkin.
Ei käytä kuin käsivoidetta. Itsekään en käytä noista kuin käsivoidetta, koska talvella kädet kuivuu aivan koppuroiksi.