Uskotko joulun Sanomaan?
Kommentit (32)
Ei ole enään joulunsanomaa, koska islam🧔🏾
Uskon Raamattua. Siellä ei joulua edes mainita. Jeesus syntyi lehtimajanjuhlan aikaan.
Uskon: Aurinko menee pesäänsä ja syntyy sitten uudelleen. Joulun jälkeen päivä alkaa taas pidentyä. On myös tieteellisesti todistettu.
Joulun Sanoma on Jeesuksen syntymä. Vapahtajan syntymä. Vaikka Jeesus tod näköisesti ei syntynyt juuri Jouluna.
Kiitos Jeesus, Herramme!
Ei saa toivottaa Joulun Sanomaa vaan kulttuurisensitiivisesti Uutispäivä Demaria
Uskon talvipäivänseisaukseen
t. Uuspakana
En välitä joulun sanomasta, eli kauppojen myyntisesongista.
Herodes Suuri säikähti ainakin suuresti kuultuaan vapahtajan syntymästä, koska määräsi kaikki alle 2-vuotiaat poikalapset tapettaviksi.
Kyllä, talven taittuminen on juhlimisen arvoinen.
En usko Jeesukseen Allahiin tai muuhunkaan hömppään. Luja usko itseeni on riittänyt minulle vallan mainiosti. Eipä se joulupukki ole minulle ostanut taloa,mökkiä,venettä,autoa taikka edes yhtä pastillia. Ihan itse omin oikku pikku kätösin olen saanut kaikki hankkia.
Sanoma on siis täyttä pskaa.
Silti ja kaikesta huolimatta kaikille alkoholisteille, yyhhoo äideille ym eläteille hyvää ja rikasta joulua. Se lieneekin viimeinen joulu kun kelan rahoilla juhlitte.
Ja se on teille pikkupaskiaisille ihan oikein 👍
Vierailija kirjoitti:
En usko Jeesukseen Allahiin tai muuhunkaan hömppään. Luja usko itseeni on riittänyt minulle vallan mainiosti. Eipä se joulupukki ole minulle ostanut taloa,mökkiä,venettä,autoa taikka edes yhtä pastillia. Ihan itse omin oikku pikku kätösin olen saanut kaikki hankkia.
Silti ja kaikesta huolimatta kaikille alkoholisteille, yyhhoo äideille ym eläteille hyvää ja rikasta joulua. Se lieneekin viimeinen joulu kun kelan rahoilla juhlitte.
Kyllä jeesus meidät pelastaa!
Ei hän anna kenellekään enempää kuin jaksaa kantaa.
Jeesus syntyi pääsiäisenä. Johannes sanoi: "Katso Jumlan Karitsa, joka pois ottaa maailman synnin". Karitsat syntyvät keväällä.
Beetlehemin lasten tappaminen tapahtui kuukausia Jeesuksen syntymän jälkeen. Raamatun itämaan tietäjät menivät asuntoon, jossa he näkivät Marian ja Jeesus-lapsen. Jeesus pikkuvauvana seimessä ja tietäjät kumartuneena seimen eteen ja Maria ja Joosef seisomassa vieressä, on tarua, kaunishan, mutta vain keksittyä satua.
Vierailija kirjoitti:
Uskon Raamattua. Siellä ei joulua edes mainita. Jeesus syntyi lehtimajanjuhlan aikaan.
Uskon Raamatun. Mutta myos tosiasioita , tuo lehtimaja ajankohta on muuten vain teoria. Kuuntelehan Patmoksen hyvia teologeja joilla myos historia hanskassa. JC syntyi 25.12. ja sita on syyta muistaa! Toi valon!
Vierailija kirjoitti:
Miten sairas maailmankuvasi liittyy jouluun tai mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sairas maailmankuvasi liittyy jouluun tai mihinkään?
Mitä sairasta on toivoa pääsevänsä loisista eroon? Luteet,täit ja rotatkin yleensä tavallinen ihminen pyrkii hävittämään. Harva niitä ruokkii.
-eri-
Uskon Yleen.