Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö katsomaan hiljattain menehtyneiden läheisten kuvia?

Vierailija
21.12.2024 |

Mulla menee useampi vuosi, ennen kuin pystyn katsoa kuvia menehtyneestä läheisestä ihmisestä tai eläimestä. Nyt vasta teetin seinälle valokuvan rakkaasta kissastani, joka menehtyi yllättäen 4 vuotta sitten. Tekee liian kipeää repiä haavoja auki kuvia katsomalla ennen kuin aika on korjannut pahimman tuskan. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakotan itseni katsomaan niitä. Jotta kaikki tunteet tulevat nopeammin. Ja siten surusta pääsee nopeammin yli.

Vierailija
2/4 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain vilkaisen omani kuvaa, jos vaikka jostain laatikosta löytyy. Yhtään kuvaa ei minulla ole hänestä esillä, muistan ilmankin hänet. Enää ei ihan kaikki muistuta hänestä, mutta edelleen välillä vihloo todella kovin. Yhdeksäs vuosi hänen lähdöstään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kuoli lähes 30v sitten. En ole kestänyt katsoa hänestä tehtyä valokuvamuistokansiota tai hautajaiskuvia kuin pari kertaa. Äitini menehtyi tänä keväänä ja hänen kuviaan olen katsellut alusta pitäen jo useamman kerran.

Vierailija
4/4 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylipäätään katsele kuvia. En myöskään ota niitä. Turhaa touhua. On niitä valokuvia laatikollinen tuolla vaatehuoneen/varaston perukoilla, pitäisi heittää ne lopullisesti menemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän