Monellako treffeillä menit uuden deitin kanssa ekaa kertaa sänkyyn?
Montako kertaa olit tavannut uutta deittikumppaniasi ennen kuin harrastit ekaa kertaa seksiä hänen kanssaan?
Tuli vaan mieleen toisesta ketjusta "Nainen perui treffit 2h aiemmin", jossa AP oli sopinut menevänsä uuden treffinaisen kanssa toisilla treffeille kylpylään ja nainen oli ensin tähän suostunut, kunnes kahta tuntia ennen sovittua tapaamista nainen ilmoitti, ettei halua ollenkaan enää tavata miestä. Moni siinä ketjussa kritisoi AP:tai, että miksi hän oli alunperin edes ehdottanut kylpylätreffejä toisella tapaamiskerralla, kun se on naisten mielestä kuulemma valtavan ahdistavaa olla tuntemattoman miehen seurassa pelkät uikkarit päällä. Kuulemma pitäisi olla useat treffit takana, ennen kuin voi sopia noinkin intiimiä treffipaikkaa kuin kylpylä.
Itse ainakin olen usein joko toisilla tai kolmansilla treffeillä harrastanut seksiä uuden treffikumppanin kanssa. Pitäähän se uusi kiinnostava kumppani korjaa, jotta tietää, että onko seksi hyvää hänen kanssaan... Siitä ketjusta sai sen käsityksen, että suurin osa naisista haluaa tavata ainakin 10 kertaa, ennen kuin voi mennä sänkyyn.
Kommentit (65)
Japanin lomamatkoilla ekalla.
Suomessa kolmannella. M28
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisin vastaus - joku "parempi" tuli väliin ja/tai "konsultoi" kavereita, jotka olivat sitä mieltä, että mies on lipevä pervo kun ehdottaa tuollaista ja nainen oli mallia tabula rasa, joka toimii vain enemmistön mielipiteiden mukaisesti.
Tämä. Ihmiset eivät luota intuitioonsa, vaan kyselevät kavereiltaan, jotka vastaavat minimaalisin tiedoin oman elämänkatsomuksensa mukaisesti.
No, tällaisia heikkoja pitää alun perinkin tietysti vältellä, mutta onnistuvat he tuhlaamaan aikaa ja herättämään toiveita heidän uhreissaan.
Ajeltiin minun kämpille ja kun päästiin sisälle, niin ehkä siinä meni puoli tuntia, kun pantiin. Nainen oli 45v. Kysyin sitten, että mihin moinen kiire. Hän sanoi, ettei ole viiteen vuoteen ollut miehen kanssa.
Aika harvoin tulee pillua ekoillla treffeillä.
Olen käynyt varmaan n. 40 treffeillä, ja vain kahdesti harrastettiin seksiä ekalla tapaamisella. Eli tuosta voi laskea että todennäköisyys on 5%, ainakin minun tapauksessani siis.
Ekalla kerralla oli aika ruma nainen niin raivokairasin perseeseen. Ei kuulema paskonu viikkoon sen jälkeen