Miten voi 21v nainen olla jatkuvasti väsynyt?
Ei ainakaan luulis rasittuneen mistään, kun ei tee mitään.
Kommentit (24)
bilettänyt koko yön 10 eri miestäkin pannut ihan oma valinta
Olen yli 40 v nainen. Olin tosi väsynyt parikymppisenä. Se alkoi sillä, että muutin omaan kotiin. Ensin piti opetella oman kodin ylläpito. Sitten sinne muutti poikakaverini: tuli riitoja siivoamisesta ja monesta muustakin asiasta. Tuli pari lasta. Siinä vaiheessa olin jo ihan loppu, totaalisesti, monen vuoden ajan. Onneksi äitini piti minut pinnalla.
Myöhemmin selvisi, että kärsin raudanpuutteesta ja kilpparinvajiksesta. Oloni parantui paljon, kun nämä hoidettiin kuntoon. Niiden tautien kanssa selvisi, kun teininä ja lapsena asuin vanhempieni luona, täysihoidossa, aninut lapsi kun olin. Äitini aina tosin ihmetteli, kun en ollut niin eläväinen kuin moni kaverini enkä todellakaan jaksanut koko ajan juosta joka paikkaan, niin kuin moni muu lapsi. Parhaimman kaverini äiti oli todennut äidilleni, että "tuo tyttäresi ei oikein jaksa leikkiä".
Sitten kun minun piti itse ottaa vastuu elämästäni ja hoitaa koulut/työt/koti, niin enää ei elämästä tullutkaan mitään. Itsekin ihmettelin, miten kaverini jaksaa sitä ja tätä ja lastenhoitokin sujui heiltä, minulta ei todellakaan sujunut. Nyt liki 5-kymppisenä olen hyvässä iskussa verrattuna tuohon kaksikymppiseen minääni. Ja onnellinen siitä, että jaksan ja pystyn.
Koska 21v nainen nai joka päivä useaan kertaan ja bilettää kaikki vapaa-ajat. Toisin kuin vauvapalstalla notkujat.