Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Tänään se iski. En ole enää nuori

Vierailija
21.12.2024 |

Se tuntui niin kamalalta. Puhuttiin työporukassa ja sanoin, että olen 36-vuotias. Tajusin siinä hetkessä, että olen lähempänä neljääkymppiä kuin kolmeakymppiä (toki tämä oli jo 35-vuotiaana, mutta..)

nyt vaan pitää hyväksyä se, että olen aikuinen. Nuoruus on ohi.  

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Mä oon 46 ja tunnen edelleen olevani nuori. Eläkkeelle pääsen 68-vuotiaana - jos silloinkaan.

Toivottavasti kuitenkin ymmärrät, ettet ole nuori, vaikka tunnetkin ehkä niin.

Miksi ihmeessä pitäisi ymmärtää olevansa vanha?

-eri

Onhan se ihan hyvä olla tosiasioista tietoinen.

Vierailija
62/82 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ole nuori, mutta näytän vielä nuorelta. :S Aikamoista. T.N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi näyttää maturelta tai vanhemmalta kuin nyt olen. Mä olen aina ollut sellaisen söpön/tyttömäisen näköinen. Ihmiset ovat aina erehtyneet luulemaan nuoremmaksi kuin olen vaikka oon päälle 30v. Pitääkö minuus rakentaa kokonaan uudelleen, kun näyttää siitten vanhemmalta? En osaa kuvitella itseäni että näyttäisi vanhalta ihmiseltä, kun olen koko ikäni ollut nuoren näköinen. Tämä kummastuttaa?

Vierailija
64/82 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en haluaisi näyttää maturelta tai vanhemmalta kuin nyt olen. Mä olen aina ollut sellaisen söpön/tyttömäisen näköinen. Ihmiset ovat aina erehtyneet luulemaan nuoremmaksi kuin olen vaikka oon päälle 30v. Pitääkö minuus rakentaa kokonaan uudelleen, kun näyttää siitten vanhemmalta? En osaa kuvitella itseäni että näyttäisi vanhalta ihmiseltä, kun olen koko ikäni ollut nuoren näköinen. Tämä kummastuttaa?

Ja siis musta vanhemmat ihmiset ovat kauniita omalla tavallaan, mutta en näe itseäni sellaisena. Iskeekö silloin joku kriisi?

Vierailija
65/82 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tuntuu vaikealta hyväksyä, kun alkaa huomaamaan selkeän muutoksen naamassa. Ei nyt minuutta joudu rakentamaan, ellei koko elämä ole perustunut naaman pysyvyydelle, mutta hidasta sopeutumista se voi vaatia.

Vierailija
66/82 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis musta vanhemmat ihmiset ovat kauniita omalla tavallaan, mutta en näe itseäni sellaisena. Iskeekö silloin joku kriisi?

Joillekin iskee. Sitten on vaan välteltävä peilejä kuten monet tekee, tai nähdä itsensä kauniina tuolla omalla tavallaan. 

Vierailija
67/82 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen ja nyt ylipainoisena kasvot näyttävät vielä kivan pyöreältä ja siloisilta. Olen kuitenkin laihduttanut 20kg vastikään pahasta ylipainosta ja matkaa ois vielä toiset 20kg. Kauhulla odotan jääkö poskille minkäänlaista bulldoghelttaa kun pääsen tavoitepainooni. Saati että alkaako juonteita näkyä hoikkana. Toistaiseksi kasvoillani ei ole yhtään juonteita. En paljoa viihdy kesäisin auringossa vaan oleskelen paljon sisällä, ehkä se auttaa asiaan? Tunnen pari muutakin 1991 syntynyttä naista ja toinen heistä matkailee ympäri vuoden tropiikissa (tekee tätä työkseen) ja valehtelematta hänen kasvonsa ovat hyvin, hyvin juonteikkaat ja hän on hoikka, oisko painoindeksi 18-21.

Vierailija
68/82 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tuntuu vaikealta hyväksyä, kun alkaa huomaamaan selkeän muutoksen naamassa. Ei nyt minuutta joudu rakentamaan, ellei koko elämä ole perustunut naaman pysyvyydelle, mutta hidasta sopeutumista se voi vaatia.

Kiitos vastauksesta. Tuntuu että vain että se nuorehko naama/tyttömäinen olen minä. Outoa sitten joku päivä peilistä katsookin vanhan näköinen ihminen ja en tunnistaisi itseäni. Vai tapahtuuko se pikkuhiljaa? 

Vierailija
69/82 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saman ikäinen ja nyt ylipainoisena kasvot näyttävät vielä kivan pyöreältä ja siloisilta. Olen kuitenkin laihduttanut 20kg vastikään pahasta ylipainosta ja matkaa ois vielä toiset 20kg. Kauhulla odotan jääkö poskille minkäänlaista bulldoghelttaa kun pääsen tavoitepainooni. Saati että alkaako juonteita näkyä hoikkana. Toistaiseksi kasvoillani ei ole yhtään juonteita. En paljoa viihdy kesäisin auringossa vaan oleskelen paljon sisällä, ehkä se auttaa asiaan? Tunnen pari muutakin 1991 syntynyttä naista ja toinen heistä matkailee ympäri vuoden tropiikissa (tekee tätä työkseen) ja valehtelematta hänen kasvonsa ovat hyvin, hyvin juonteikkaat ja hän on hoikka, oisko painoindeksi 18-21.

Minäkään en viihdy auringossa ja mua siitä nuorena kiusattiin ja nyt olen kyllä onnellinen etten viihtynyt auringossa

Vierailija
70/82 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanheneminen on sairaus ja toivottavasti tulevaisuudessa se pystytään estämään kokonaan

Vierailija
71/82 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mut itellä alkoi polvet naksua

Vierailija
72/82 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vanheneminen on sairaus ja toivottavasti tulevaisuudessa se pystytään estämään kokonaan

Mieluummin vanha kuin nuori idiootti, siihen älynkäyttöön kun ei varsinkaan ole mitään parannuskeinoa.

Vierailija
73/82 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Mä oon 46 ja tunnen edelleen olevani nuori. Eläkkeelle pääsen 68-vuotiaana - jos silloinkaan.

-eri

Tässä on hyvä esimerkki siitä tylsämielisyydestä mitä vanhenemisessa pelkään? Jos muuttuukin itsekin tuollaiseksi :o

Vierailija
74/82 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin vielä päälle nelikymppisenä tosi nuoren näköinen ja virallisillakin tahoilla tyyliin töissä ja lääkärissä luultiin aluksi 10v nuoremmaksi mutta 45 vuotiaana tuli elämänkriisi ja naama valahti vuodessa 10 vuotta vanhemman naamaksi. Ei ole oikeen mielenterveys pysynyt mukana tässä muutoksessa :(

Vierailija
75/82 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, mitä on olla nuori?

Vierailija
76/82 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsipilli...nyt mää sen hokasin,,,MÄÄHÄN OON ORPO! t. ukkeli 61-v. (Onneks en sentään Petteri.)

Vierailija
77/82 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄÄK

Vierailija
78/82 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Tässä on hyvä esimerkki siitä tylsämielisyydestä mitä vanhenemisessa pelkään? Jos muuttuukin itsekin tuollaiseksi :o

Yleensä se ei onneksi ole totta. Relaa nyt vaan. Tietysti jos olet sitä tyyppiä, että mantrana hoet mielessäsi, että olet vanhana tylsämielinen, silloin se saattaa tapahtuakin - eli lopeta tuollaisten mantrojen miettiminenkin hyvissä ajoin.

Vierailija
79/82 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin vielä päälle nelikymppisenä tosi nuoren näköinen ja virallisillakin tahoilla tyyliin töissä ja lääkärissä luultiin aluksi 10v nuoremmaksi mutta 45 vuotiaana tuli elämänkriisi ja naama valahti vuodessa 10 vuotta vanhemman naamaksi. Ei ole oikeen mielenterveys pysynyt mukana tässä muutoksessa :(

Stressi vanhentaa, esivaihdevuodet voi jo alkaa, on kai joku tutkimuskin että nainen rupsahtaa kunnolla 45-vuoden iässä ja sitten 60-vuoden iässä. 

Vierailija
80/82 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.