Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko luteaalivaihe pidentyä?

Vierailija
21.12.2024 |

Olen aina luullut, että se on samalla naisella aina yhtä pitkä. Toki ovulaation ajankohta voi vaihdella.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiskierto voi tehdä mitä tahansa. Yleensä se ajoittaa kuukautiset loma-aikoihin, kun pitäisi mennä uimaan tai mihin tahansa muuhun kivaan. Esim minun kuukautiset osuu Jouluun, mutta hahaaa minäpä en vietä joulua! Siitäs sai! Joo mutta tosiaan yleensä se tähtää pilaamaan kaiken kivan naisen elämästä, joten kierto menee sen mukaan miten voi aiheuttaa eniten vaivaa ja mielipahaa.

Vierailija
2/6 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukautiskierto voi tehdä mitä tahansa. Yleensä se ajoittaa kuukautiset loma-aikoihin, kun pitäisi mennä uimaan tai mihin tahansa muuhun kivaan. Esim minun kuukautiset osuu Jouluun, mutta hahaaa minäpä en vietä joulua! Siitäs sai! Joo mutta tosiaan yleensä se tähtää pilaamaan kaiken kivan naisen elämästä, joten kierto menee sen mukaan miten voi aiheuttaa eniten vaivaa ja mielipahaa.

Ei kai nyt sentään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tällä palstalla on tällainen nimi, niin ei täällä kukaan tiedä tuollaisia asioita. Lääkäriltä kannattaa kysyä. Jos haluat puida jotain raskaaksi tuloa, niin Kaks Plussan kilometrien pituiset ketjut on oikea paikka. Niissä on sekin hyvä puoli, että kukaan ulkopuolinen ei ymmärrä niistä edes että mistä puhutaan saati mitä. 

Kyllä kai kierto voi tehdä kaikkea outoa. Jos ei just silloin käy jossain ultrassa, niin tuskin selviää ikinä että mikä siellä vatsassa on meneillään. 

Vierailija
4/6 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tällä palstalla on tällainen nimi, niin ei täällä kukaan tiedä tuollaisia asioita. Lääkäriltä kannattaa kysyä. Jos haluat puida jotain raskaaksi tuloa, niin Kaks Plussan kilometrien pituiset ketjut on oikea paikka. Niissä on sekin hyvä puoli, että kukaan ulkopuolinen ei ymmärrä niistä edes että mistä puhutaan saati mitä. 

Kyllä kai kierto voi tehdä kaikkea outoa. Jos ei just silloin käy jossain ultrassa, niin tuskin selviää ikinä että mikä siellä vatsassa on meneillään. 

Ei syystä tai toisesta lisääntymishaasteiset vauvoja tee, joten raskauskeskustelua ei ollut tarkoitus aloittaa.

Olen vain tottunut kellon tarkkaan kiertooni niin herättää ihmetystä tällainen. 

Vierailija
5/6 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pidentyä ja lyhentyä. Siis ihan samalla ihmisellä. 

Vierailija
6/6 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lude löytyy sängyn alta