Soittoaika lääkärille, eikä lääkäri soittanut?
Onko normaalia että näin käy. Mulla oli soittoaika, lääkäri ei ole soittanut sovittuun aikaan. Eikä siis ollenkaan. Onneks mulla ei mitään henkeä uhkaavaa vaivaa ja varmaan entisellä lääkityksellä pärjään. Yksityislääkäri kyseessä.
Kommentit (5)
Soittoajat ovat usein todellisuudessa ylimääräisiä tehtäviä lääkärillä ja niitä ei ole selkeästi aikataulutettu mihinkään kohtaan. Ne hoidetaan, kun keretään. Ehkä tapauksessasi lääkäri ei vain ehtinyt.
Jos nyt olisi henkeä uhkaava vaiva niin eipä sitä puhelimessa hoidettaisi. Meillä soittoajat on päivystävän lääkärin kirjalla. Jos tulee akuuttipotilaita ambulanssilla niin heidän hoito on silloin prioriteetti. Soittoajat on siinä hetkessä toisarvoisia. Myös yksityispuolella saattaa tulla kiirepotilaita väliin.
Uusi soittopyyntö. Vai odottelua vielä. Mulle tuli joskus yllättäen puhelu, vaikka olin sanonut että jospa en juttelisi sen kanssa hoitaja riittää, mutta saatiin resepti vaihdettua.
Tsekkaa myös puhelimesi asetukset. Joskus puhelut jäävät häirikköhaaviin ja silloin ne eivät näy koskaan edes tulleina.
Lääkäri on unohtanut soittaa, sitä sattuu (usein).