Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veikkaajat ja lottaajat kaupassa

Vierailija
20.12.2024 |

Kylläpä oli taas ärsyttävää mennä kassajonoon, jossa yksi veikkaaja ojenteli lippujaan ja lappujaan kassaneitille. Siinä taas tuhrautui aikaa muilta kun tämä yksi veikkasi varmaan satasen edestä. Kaiken kukkuraksi rupesi neuvomaan kassaneitiä, mistä saa jonkun numeron, jonka hän laittaa ylös. Huuteli että älä siitä paina kuin siitä. Ei, nyt meni ohi. Meinas pakasteet sulaa kun odottelimme vuoroamme ja kiukku kasvoi. Menkää muualle veikkaamaan eikä pahimpaan ruuhka-aikaan markettiin. Eipä se veikkauskortti hillinnyt yhtään peliongelmaisia.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne parasta ennen -tarralla varustetut tuotteet säilyvät kotiin asti vaikka vähän joutuisit jonottamaankin.

Vierailija
22/52 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

Mitä itse teit kaupassa pahimpaan ruuhka-aikaan?

Olisko töistä tullut, väsynyt ja kiire laittamaan perheelle ruokaa? Voisko olla mitenkään mahdollista? Kaikilla se ruokakauppa ei ole kodin vieressä että voi ruuhkien ulkopuolella käydä kaupassa. Ruuhkia tosin voi syntyä mihin aikaan tahansa koska ihmiset eivät ole robotteja jotka aina toimivat samoin. Itse kävin eilen ostamassa jouluruoat klo 13. Ruuhkaa oli vaikka taisi suurin osa olla vielä töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kävisitte itse muulloin kun ruuhka-aikana kaupassa?

Vierailija
24/52 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sekaisin joku voi olla!? Ap on varmasti sitä mieltä, että muitten pitäisi mennä muualle kauppaankin, että hän saa tehdä ostokset rauhassa!

Vierailija
25/52 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi itsepalvelukassat

Ei ikinä!

Vierailija
26/52 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, itse ihmettelen, että tuoko onko joku syy vielä käyttää kassaa niitä vetoja varten. Eikö jokainen saa ihan puhelimella helpommin tehtyä suoraan Veikkauksen sivuilla?

Alkossa ei ole veikkauspistettä.  Eli et tarvitse muissa kaupoissa asioida, tilaa tavarat kotiisi.  Et tarvitse jonottaa Lotto mummon takana.

Meillä cittarissa ja prismassa nuo veikkaukset otetaan vastaan vain infotiskillä, joten normaalilla kassalla nuo eivät ole jonoa kasvattamassa. Päälle Lidlissä ei ole Veikkauksen myyntiä ollenkaan!

Näin on ja Citymarketissa ne samat veikkaajat ruuhkauttavat infotiskin turhalla lätinällään. Muut seisovat pitkässä jonossa hakeakseen/palauttaaksen paketin postiin, mutta näillä eläkeläisillä ei ole mihinkään kiire.

Vierailija
27/52 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyen matikan lukeneita tulee ymmärtää.

Vierailija
28/52 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, itse ihmettelen, että tuoko onko joku syy vielä käyttää kassaa niitä vetoja varten. Eikö jokainen saa ihan puhelimella helpommin tehtyä suoraan Veikkauksen sivuilla?

Alkossa ei ole veikkauspistettä.  Eli et tarvitse muissa kaupoissa asioida, tilaa tavarat kotiisi.  Et tarvitse jonottaa Lotto mummon takana.

Meillä cittarissa ja prismassa nuo veikkaukset otetaan vastaan vain infotiskillä, joten normaalilla kassalla nuo eivät ole jonoa kasvattamassa. Päälle Lidlissä ei ole Veikkauksen myyntiä ollenkaan!

Näin on ja Citymarketissa ne samat veikkaajat ruuhkauttavat infotiskin turhalla lätinällään. Muut seisovat pitkässä jonossa hakeakseen/palauttaaksen paketin postiin, mutta näillä eläkeläisillä ei ole mihinkään kiir

Meillä tuokin on paremmin eli cittarin infotiskillä on kaksi jonotus numeroa yksi postipalveluille ja toinen sitten niille infotiskin muille palveluille kuten veikkauksen palveluille.

Vierailija
29/52 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hallituksen. minun täytyy mennä laittamaan yksi rivi kaksi kertaa viikossa lähikaupan kassalle koska en halua että näkyy tilisiirto veikkaukselle kun joudun hakee toimeentulotukea.

Vierailija
30/52 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M23 kirjoitti:

Olisko töistä tullut, väsynyt ja kiire laittamaan perheelle ruokaa? Voisko olla mitenkään mahdollista? Kaikilla se ruokakauppa ei ole kodin vieressä että voi ruuhkien ulkopuolella käydä kaupassa. Ruuhkia tosin voi syntyä mihin aikaan tahansa koska ihmiset eivät ole robotteja jotka aina toimivat samoin. Itse kävin eilen ostamassa jouluruoat klo 13. Ruuhkaa oli vaikka taisi suurin osa olla vielä töissä.

Jätä työt miehelle niin jää aikaa käydä lasten kanssa kaupassa.

Vierailija
31/52 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelaan veikkauksen pelejä jonkun verran mutta hoidan ne aina verkon kautta, vitu..ttaa ne kassan tukkijat. Käteismaksajat on kanssa yksi riesa, tungetaan kassalle käteen joku kusen polttama kukkaro ja sanotaan että laske sieltä. En ole nuori itsekään, mutta koitan edes pysyä kehityksen mukana.

Vierailija
32/52 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M23 kirjoitti:

Kun kiire, niin ne ostokset voi tilata kauppaan tai kotiin, käy vaan hakemassa.  Kätevää, kokeile ja hämmästy.  Vaihtoehtoiseti ip kassalle.  Ai niin, eihän sieltä saakkaan ilta siidereitä.

Vierailija
33/52 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkäitä nämä hidastelijat ja yleensä vanhempia miehiä

JEEEEE.

MIEHET ON PASKOJA tässäkin asiassa.

LISÄÄ NÄITÄ 👏

Vierailija
34/52 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on ja Citymarketissa ne samat veikkaajat ruuhkauttavat infotiskin turhalla lätinällään. Muut seisovat pitkässä jonossa hakeakseen/palauttaaksen paketin postiin, mutta näillä eläkeläisillä ei ole mihinkään kiir

Milleniaalina muista kun sotasukupolven mummot ja papat jourusi ja tukkivat kauppojen käytävät. He sentään oli elämän nöyriä ja antoivat tietä toisin kuin ylimielliset boomerit.

Vierailija
35/52 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä ja elämästä syrjäytyneitä ääliöitä ne on. Ovat laittaneet elämänsä aikana miljoonan lottoon ja voittaneet satakakskymppiä.

Vierailija
36/52 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä ja elämästä syrjäytyneitä ääliöitä ne on. Ovat laittaneet elämänsä aikana miljoonan lottoon ja voittaneet satakakskymppiä.

Elämästä vieraantuneita entisiä miljoonäärejä jotka pelaa netti rahapeliä? Mitä mä just luin?

Vierailija
37/52 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä syrjäytyneitä.  😅🤣😭😆

Vierailija
38/52 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotto, lottoaja

Lotta, lottaaja

Vierailija
39/52 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulee joku laki joka kieltää ruokakaupassa veikkaus tuotteiden ja arpojen myynnin. On niin rasittavaa, kun ne mummot ostaa lotto ja veikkaus ja Toto ja tietysti kaikki kuningas ja plussa numerot luetellaan hitaasti ja erikseen ja joka pukonkiin eri numerot.

Ja tottakai maksetaan vielä kymmenellä eri maksutavalla sekä ostokset, että veikkaus tuotteet ja sitten sen jälkeen unohdetaan ostaa se maito ja laitetaan kassa neiti sitä hakemaan.

Vierailija
40/52 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Muistan, kun itse olin tärkeä jakkupukurouva, jolla meinasi aina pinna palaa muiden vähemmän tärkeiden kupatessa milloin missäkin jonossa. Nykyään on aikaa, en hermostu, jos joku haluaa maksaa eri korttivaihtoehdoilla, (ihmettelen kyllä mistä on kysymys) tms. Siinä voi lueskella vaikka lehtien kansitekstejä ja hymyillä suvaitsevaisesti. Kannattaa vähän hillitä. Ei koskaan tiedä, milloin omat asiat vaativat enemmän käsittelyaikaa. Ikävää olisi, jos joku silloin tyrkkisi esimerkiksi kärryllä takapuoleen asioiden jouduttamiseksi.