Veikkaajat ja lottaajat kaupassa
Kylläpä oli taas ärsyttävää mennä kassajonoon, jossa yksi veikkaaja ojenteli lippujaan ja lappujaan kassaneitille. Siinä taas tuhrautui aikaa muilta kun tämä yksi veikkasi varmaan satasen edestä. Kaiken kukkuraksi rupesi neuvomaan kassaneitiä, mistä saa jonkun numeron, jonka hän laittaa ylös. Huuteli että älä siitä paina kuin siitä. Ei, nyt meni ohi. Meinas pakasteet sulaa kun odottelimme vuoroamme ja kiukku kasvoi. Menkää muualle veikkaamaan eikä pahimpaan ruuhka-aikaan markettiin. Eipä se veikkauskortti hillinnyt yhtään peliongelmaisia.
Kommentit (52)
Miksei noi voi ohjata sinne infopisteeseen tai sitten yks kassa, jossa lukee kissankokoisin kirjaimin, lotto, niin ei vahingossa eksy sille kassalle ensin arvotaan lottojen kanssa sitten mietitään arpaa myyjän ojentaessa aina väärin ja lopukta aletaan kaivaa kukkaroa ja kolikoita
Vierailija kirjoitti:
Täällä on s markeissa kaks kassaa ja kassa hoitaa myös veikkauspistettä ja jos on jonoa niin kassaneiti menee väliillä veikkauspisteelle ja siinä voi mennä pitkäänkin ja sitten siiinä toisessa jonossa ihmiiset odottavat.
Tuohon päälle vielä pakettipalvelu
Meen itsepalvelukassalle. Helpoin tapa välttää tyhmyysveron makselijat ja muut hidastelijat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne parasta ennen -tarralla varustetut tuotteet säilyvät kotiin asti vaikka vähän joutuisit jonottamaankin.
Etenkin jäätelö
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hallituksen. minun täytyy mennä laittamaan yksi rivi kaksi kertaa viikossa lähikaupan kassalle koska en halua että näkyy tilisiirto veikkaukselle kun joudun hakee toimeentulotukea.
Veikkauksen raaputusarpojen myyntiin ja voiton lunastukseen liittyvät muutokset johtuvat vuonna 2022 voimaan tulleesta arpajaislaista.
Vierailija kirjoitti:
Niin, itse ihmettelen, että tuoko onko joku syy vielä käyttää kassaa niitä vetoja varten. Eikö jokainen saa ihan puhelimella helpommin tehtyä suoraan Veikkauksen sivuilla?
No tuskin vanhempi väki innostuu puhelimen pienellä näytöllä veikkauksiaan tekemään. Toisaalta sitenhän nuo menisi oikeasti veikkaukseksi!
Olen usein miettinyt, että miksei veikkauksille ole automaatteja kassan vieressä? Halutessaan kupongit voisi tarkistaa siinä ja voitot menee kuitenkin jo suoraan tilille. Samoin voisi tehdä loton, tai minkä lie, ja tositteen saisi onnistuneen maksun jälkeen. Luulisin, että suurin osa ihmisistä siirtyisi mieluummin automaatille.
Minä en ala mitään nettipelejä pelaamaan. Se on lopun alkua, koska taipumusta hillittömyyteen. Tiedostan tilanteeni.
Mielelläni hoidan pienen panostuksen viikkoveikkauksen vaikka vitosella elävän ihmisen kanssa. Inhoan kassajonoveikkausta!!
Etsiydyn ärrälle, ellei siellä ole joku just hakemassa passia. Silloin poistun suosiolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Mitä itse teit kaupassa pahimpaan ruuhka-aikaan?
Olisko töistä tullut, väsynyt ja kiire laittamaan perheelle ruokaa? Voisko olla mitenkään mahdollista? Kaikilla se ruokakauppa ei ole kodin vieressä että voi ruuhkien ulkopuolella käydä kaupassa. Ruuhkia tosin voi syntyä mihin aikaan tahansa koska ihmiset eivät ole robotteja jotka aina toimivat samoin. Itse kävin eilen ostamassa jouluruoat klo 13. Ruuhkaa oli vaikka taisi suurin osa olla vielä töissä.
Jätä työt miehelle niin jää aikaa käydä lasten kanssa kaupassa.
Sulla meni nyt ohjeet ihan pieleen. En ole työelämässä, ei ole puolisoa enää ja lapsetkin asuu omillaan.
Ei ärsytä jaksaa odottaa.
Toiset kaupat tiedostavat vakio kassahidastelijat. Ja avaavat toisen kassan.
Siel nyt on monenlaista hidastelijaa. Kaksi täyskärryä perättäin. Pitää venaa et ne pakkaa.
En muista tunnuslukua. Pitää tsekkaa pankista. Ai vitsi ei tällä tilillä olekaan rahaa. Pitää katsoa toinen tili.
Väärin täytetyt veikkauslaput.
Ja vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Lotto, lottoaja
Lotta, lottaaja
Oli aloitus millaista provo roskaa tai jopa täysin sääntöjen vastaista vihapuhetta en ikinä puutu kirjoitusvirheisiin koska olemme netissä. Täällä sitä korjattavaa riittää pilkunussijoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hallituksen. minun täytyy mennä laittamaan yksi rivi kaksi kertaa viikossa lähikaupan kassalle koska en halua että näkyy tilisiirto veikkaukselle kun joudun hakee toimeentulotukea.
Veikkauksen raaputusarpojen myyntiin ja voiton lunastukseen liittyvät muutokset johtuvat vuonna 2022 voimaan tulleesta arpajaislaista.
Ei liity siihen että toimeetulotukihakemuksessa näkyy tilisiirrot veikkaukseen.
Kärsii myös kassalla tyypit, yleensä ylipainoisia naisia, jotka pakkaa kaikessa hitaudessaan ostoksensa ja ryhtyvät sitten kaivamaan lompakkoaan jostain. Kaiken kruunaa se pienen kolikkokukkaron kaivaminen taas sieltä jostain. Sitten kukkarosta etsitään niitä pikkukolikoita, jotta saadaan kasaan tasaraha. Tähän sitten ylipainoinen kassaämmä toteaa "no sehän on ihan tasaraha". Tällöin maksaja kääntyy katsomaan taakseen kertynyttä jonoa ilmeellä "enkö olekin fiksu".
Voi v että v tuommoset hierojat kassalla...