Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksittömyys ja ajatuksia

Vierailija
20.12.2024 |

Ensi vuonna 40 täyttävänä neitsyenä pitää sanoa, että perusjutut maistuisi; haluttuna oleminen, haluaminen, kosketus jne.

Ainut nainen, johon olen luonut jonkinlaista suhdetta viimeisen kahden vuoden aikana on nainen työpaikaltani, joka on ylemmässä asemassa minuun nähden. Ensin tunsin hänen säälivän, sitten kunnioittavan minua ja välillä ajattelin, että välillämme olisi jotain seksuaalista kemiaakin. Päättelin näin hänen hymystään. 

Yhtenä päivänä rentouduin sen verran, että aloin hänen kuulleen puhumaan ihan hassun vähäpätöisestä asiasta, koska minulla oli kai sen verran luottamusta omaan viehätysvoimaani. Pitelin erästä esinettä kaksin käsin rintani edessä ja selitin asiaani. Nainen ei reagoinut tuohon enää mitenkään ja käveli ohi ja jonkin ajan kuluttua lähti jonkin menon perässä pois. 

En ajattele, että hän tarkoitti olla välinpitämätön, mutta tuo sai minut kysymään itseltäni, että voisinko minä koskaan olla 'söpö' vai onko minulle varattu se huohottavan yrmyniskan rooli ja seksuaalinen itseilmaisunikin on sallittua vain minun pysyessä noissa rajoissa. Tuntuu niin uskomattomalta ajatella, että joku hakisi minulta hyväksyntää ja miettisi otsa hiessä, mitä sanoisi minulle seuraavaksi tai ihastelisi jotain minun arkista tekoani. "Vauu veit roskat roskiin". "Ooh sinä pidät tuosta juomasta", "olipa suloista kun istuit silleen jännästi ja luit sitä kirjaa".

Puhumattakaan siitä, että joku tenttaisi minulta uteliaana seksuaalisia ajatuksia, eroottisia kuvia tai toivoisi minun olevan jotain muuta kuin kiihottunut höyrykone, joka pistää nopeasti vaatteet päälle, kun seksinäytelmä on ohi. 

Häpeän ilmeitäni ja melkein kaikkea itsessäni. Osittain tästä on kiittäminen myös vauvan kaltaisia palstoja. Aina kun joku antaa ymmärtää olevansa nainen ja ihailee miehiä ja miehuutta ilman kymmeniä ehtoja, kohta joku kirjoittaa vitsillä, että "pera 54v" tai että "tuo on homojen seksuaalisuutta". En vaan ymmärrä miten minun pitäisi miehenä diilata tuollaisen estevuoren kanssa, että miehen toivomukset ovat naurettavia tai kuuluvat vain homosuhteisiin. Miten minun pitäisi pystyä jakamaan haavoittuvaisin osa persoonastani ihmisen kanssa, joka ilman pitkää maanittelua ja lämmittelyä rupeaisi suurinpiirtein itkemään nähdessään minut alasti? Ja samalla minut on kuitenkin sosialisoitu näin kuin on ja epäilen silloin omaa mielenterveyttäni, kun tuon omia tarpeitani tietoisuuteni ilman tätä filtteriä, joka karsii minusta kaikki ne osat, jotka eivät kuulu naisen sisäsyntyisiin fantasioihin eli minulle jää subjektin osa, jota katsotaan suurpiirteisesti ja joka saa näkyä tekojen ja toimintojen kautta enkä voi vain rentoutua ja olla. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinähän haluat olla söpö ja ihana ja seksikäs ja herkkä ja naisen ihailun ja ihastuksen kohteena. Moni nainen ei tällaista (seksuaalista ihailua) tunne epävarmaa ja itseään ylianalysoivaa nelikymppistä neitsyttä kohtaan. Ja sinulla on varmaankin sille naiselle vielä vaatimuslista, kuten kuuluukin olla, eli kuka tahansa myös sosiaalisesti taidoton neito ei kelpaa siihen rooliin, oletan. 

Itse nimenomaan en kaipaa mitään monimutkaista ja olen seksuaalisuudeltani miehekäs. Tykkään seksistä, sanon suoraan miltä tuntuu, että haluan miestä ihan hulluna, että hän näyttää söpöltä rötköttäessään sohvalla lehteä selaten, olen aloitteellinen, kerron että haluan häntä aivan hulluna treenin jälkeen, jutellaan syvällisiä jne. 

Mutta vaadin tähän menoon mukaan kyllä myös miehen joka osaa tarvittaessa viedä ja on itsevarma, koska saatan myös olla suorapuheisuudessani vähän törppö ja intensiivisyydessäni liian jännä (hullu) joillekin miehille. Mitä olen naisten kanssa ollut niin monen naisen seksuaalisuus on vähän herkempi. Moni nainenkin haluaa tuntea itsensä halutuksi mutta ei seksiobjektina vaan henkilönä, siihen voi kuulua tai olla kuulumatta kaikenlaisia romantiikkakiemuroita. Keskimäärin naisten ja miesten seksuaalisuus ja sosiaalinen kanssakäyminen ovat todella erilaisia, vaikka yksilötasolla tietenkin vaihtelua löytyy puoleen jos toiseen. 

Jos jo vauvapalstalla ihmisten erilaiset näkemykset huimaa päätä, niin deittaillessa sitä vasta törmääkin veemäisiin naisiin (ja minun tapauksessani myös miehiin), kaikkien kanssa ei tunnu olevan edes samalla planeetalla, aaltopituudesta puhumattakaan. :D

Vierailija
2/5 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnellisessa asemassa. Naisista ei ole alun huuman jälkeen muuta kuin harmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinähän haluat olla söpö ja ihana ja seksikäs ja herkkä ja naisen ihailun ja ihastuksen kohteena. Moni nainen ei tällaista (seksuaalista ihailua) tunne epävarmaa ja itseään ylianalysoivaa nelikymppistä neitsyttä kohtaan. Ja sinulla on varmaankin sille naiselle vielä vaatimuslista, kuten kuuluukin olla, eli kuka tahansa myös sosiaalisesti taidoton neito ei kelpaa siihen rooliin, oletan. 

Itse nimenomaan en kaipaa mitään monimutkaista ja olen seksuaalisuudeltani miehekäs. Tykkään seksistä, sanon suoraan miltä tuntuu, että haluan miestä ihan hulluna, että hän näyttää söpöltä rötköttäessään sohvalla lehteä selaten, olen aloitteellinen, kerron että haluan häntä aivan hulluna treenin jälkeen, jutellaan syvällisiä jne. 

Mutta vaadin tähän menoon mukaan kyllä myös miehen joka osaa tarvittaessa viedä ja on itsevarma, koska saatan myös olla suorapuheisuudessani vähän törppö ja intensiivisyydessäni liian jä

Minä en ole sosiaalisesti taidoton, jos sitä yritit vihjata. Viehättävyys tulee pituudesta, hiusrajasta ja komeudesta. Sosiaaliset taidot ovat plussaa ja tiedän kokemuksesta, että niillä ei pääse hirveän pitkälle. 

Vierailija
4/5 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yrittänyt vihjata mitään sosiaalisista taidoistasi. Pidän täytenä itsestäänselvyytenä että olet sosiaalisesti täysin taidoton ainakin mitä naisten hurmaamiseen ja mahdollisesti syvemmällä tasolla ystävystymiseen kenenkään kanssa tulee. Koska jos nuo edellämainitut sujuvat niin on hyvin vaikeaa nähdä miten seksiä ja halutuksi tulemista noin kaipaava mies olisi neitsyt enää kauheasti yli kaksvitosena vaikka olisi mitä autismeja ja omia korkeita kriteereitä taustalla. Ehkä jos on paha epämuodostuma tai jokin surkastuttava sairaus tai lyhytkasvuisuus.

Jos on vielä pitkä, hyvät hiukset nelikymppisenä ja geneettisesti onnekas naama ja mittasuhteet eli oikeasti KOMEA, sekä työpaikkakin vielä niin sitten ei edes pahat luonneviat tai tylsyys voi estää vähintään pillun saantia. :D

Sen sijaan ihan ok-näköinen mies voi kyllä jäädä ilman seksiä jos on kirjolla, traumatisoitunut, ujo tai vain ihan tappavan tylsä ja tönkkö käytökseltään. Tai tietenkin jos on äärimmäisen nirso. 

Mitä niihin "sanoo Pena 60 vee"-kommentteihin tulee niin kyllä niitä näin naisena sanoisin näkeväni yleensä ihan aiheellisissa kohdissa. Hyvin hyvin harvan oikean naisen seksuaalisuus toimii niin että nainen kiihottuu jo siitä että (kuka tahansa) mies haluaa häntä, nainen voihkien konttaa korseteissa ja sukkanauhoissa palvomaan penistä ja vähän tylsän tavismiehen kroppaa, nainen voihkii ja saa orgasmin mahdollisesti jo suihin ottaessa tai viimeistään kun mies kehaisee naista ja tökkää kielellä/sormella/kikkelillä jonnekin pilluun päin. Ja tämä sitten pysyy yllä tämä naisen himo vuodesta toiseen vain siksi koska hän on aina valuvana ja kiimoissaan ahkeran itselleen rakkaan mieheni perään, koska mies on tosiaan Sen Arvoinen. Mutta hän tietenkin myös hyväntuulisesti ymmärtää erektiohäiriöt ja suorituspaineet eli vaikka onkin tuollainen kiimajumalatar niin jos seksiä ei heru hän siirtyy ymmärtäväiseen mutristeluun, mitään hän ei vaadi itselleen :D

Vierailija
5/5 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppas 4/4. Sinulla ei ole kummaiset kohtaamisen taidot, vaan kuuntelemisen sijaan rupeat pätemään luuloilla ja ilkeilemään. On todella ironista, että arvioit muiden sosiaalisia taitoja, kun omat kuuntelemisen taitosi ovat tuollaiset. Julkisella palstalla voi pläräistä mitä skeidaa tahansa, mutta ap:n asia ei ole ruveta väittelemään sinun luulojasi ja sivuraiteille meneviä mallinnuksiasi vastaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän