Pissatulehdus
Minulle tuli tänään pissatulehduksen oireita, mistä nyt voin saada viikonloppuna antibiootit?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kyllä saikulle perustetta
Perustele miksei?
Asap. lääkäriin. Vaarana munuaisaltaiden tulehdus ja verenmyrkytys.
Vierailija kirjoitti:
Toki, jos on kunnon vti jo päällä. Mutta jos vasta lieviä oireita niin hyvin voi yrittää juomalla vettä ja karpalomehua yms, ihan turha joka tulehdukseen syödä antibioottia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, jos on kunnon vti jo päällä. Mutta jos vasta lieviä oireita niin hyvin voi yrittää juomalla vettä ja karpalomehua yms, ihan turha joka tulehdukseen syödä antibioottia.
No mulla on jo ihan kunnon. Koko ajan hirveä pissahädän tunne ja nyt pissaaminenki sattuu jo jonku verran. En kestä tätä. Soitan päivystykseen
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla on jo ihan kunnon. Koko ajan hirveä pissahädän tunne ja nyt pissaaminenki sattuu jo jonku verran. En kestä tätä. Soitan päivystykseen
ap
Ota särkylääkettä.
No meikän Ladyllä on vähän välillä pissatulehdus ja on antibiootit liki aina saatavilla. Puhelimitse.
Apua!! Mulla on nyt ihan veristä virtsaa. Soitin äsken päivystykseen ja silloin ei vielä ollut tullut verta niin sanoin että ei ole ollut senmoista.
No saan aamulla reseptin antibiootteihi mutta onko tämä tosi paha
itse sain viikonloppuna vti-oireisiin avun soittamalla 116117. Täytin omaoirekyselyn, ja vastausten perusteella hoitaja soitti mulle ja kirjoitti vti-reseptin apteekkiin parissa tunnissa.
Sainkin reseptin ja lääkkeet haettua jo tänään! Toivon että auttaa. Mikähän auttaisi siihen hirveään kipuun pissatessa
Saitkin jo lääkkeet, hyvä. Ne alkavat auttaa nopeasti.
Juo vettä niin paljon kun pystyt. Tsemppiä <3
T: kokemus
C-vitamiinia veden kanssa.