Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissatulehdus

Vierailija
20.12.2024 |

Minulle tuli tänään pissatulehduksen oireita, mistä nyt voin saada viikonloppuna antibiootit?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviskö etälääkäri? Se varmaankin voisi auttaa.

Vierailija
2/33 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljon nestettä. Mulla se auttaa oireisiin,että rakko huuhtoutuu ja jotain tulee uloskin. Joskus menee ihan yöunet kun pitää juoda yöllä parikin litraa vettä,jotta jotain tulis ulos ja oireet helpottuu. Sit lähen samoilla silmillä töihin ja pitää töissäkin muistaa kunnolla nesteyttää. Sittenpä se ainakin mulla menee ohi,kun jaksaa pari päivää tankata kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juo paljon nestettä. Mulla se auttaa oireisiin,että rakko huuhtoutuu ja jotain tulee uloskin. Joskus menee ihan yöunet kun pitää juoda yöllä parikin litraa vettä,jotta jotain tulis ulos ja oireet helpottuu. Sit lähen samoilla silmillä töihin ja pitää töissäkin muistaa kunnolla nesteyttää. Sittenpä se ainakin mulla menee ohi,kun jaksaa pari päivää tankata kunnolla.

Jään saikulle töistä virtsiksessä. Yön valvomisen jälkeen en ole työkykyinen. 

Vierailija
4/33 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juot pari litraa vettä, niin muista elektrolyytit. 

Vierailija
5/33 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs istuit kylmälle kivelle!

Vierailija
6/33 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä saikulle perustetta

Vierailija
7/33 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkanmaalla on ainakin digiklinikka, josta sain viimeksi reseptin.

Vierailija
8/33 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae Karpaloa.

Vierailija
9/33 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se polttelee kovasti ja jos et hanki lääkettä, niin pahenee. Ne katsoo joka tapauksessa pissan bakteerit.

Mulla oli ja siitä satsista jätin muutaman tabletin säästöön. Kannattaa jättää säästöön, jotta saa aluksi apua jos on pyhäpäivä ja alkaa kirveltää. Ei sitä kirvelyä kestä mikään.

Vierailija
10/33 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa osaavat autta. Vääntäydy sinne , nämä pitkät pyhäpäivät ovat hankalia jos sattuu jotain.

Vierailija
11/33 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekissa osaavat autta. Vääntäydy sinne , nämä pitkät pyhäpäivät ovat hankalia jos sattuu jotain.

Ei apteekista saa antibiootteja. 

Vierailija
12/33 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo runsas juominen (ei alkoholin) on hyvä neuvo, ja se mikä mulle on monta kertaa auttanut pysäyttämään virtsisoireet alkuunsa on niin kuuma bideesuihku kuin vain sielu sietää. Pari minuuttia kuumaa suihkua, sitten kuivaus. Jos kirvely alkaa uudestaan, uusi suihku. Jne. 3-4 tällaista suihkua on yleensä ollut riittävä kuuri oireiden selattämiseen.

Vierailija
13/33 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se polttelee kovasti ja jos et hanki lääkettä, niin pahenee. Ne katsoo joka tapauksessa pissan bakteerit.

Mulla oli ja siitä satsista jätin muutaman tabletin säästöön. Kannattaa jättää säästöön, jotta saa aluksi apua jos on pyhäpäivä ja alkaa kirveltää. Ei sitä kirvelyä kestä mikään.

Mullakin oli jäänyt jotain Kefexinejä varastoon, kun antibiootti vaihdettiin kesken kuurin toiseen. Myöhemmin kun sain uuden infektion niin soitin tk-päivystykseen ja kerroin, että aloitin oma-aloitteisesti Kefexinin ja tarvitsen siihen reseptin, niin sain hoitajalta elämäni hirveimmän läksytyksen. Onnea matkaan.

Vierailija
14/33 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkanmaalla on ainakin digiklinikka, josta sain viimeksi reseptin.

Naiset saa antibiootit digiklikalta miehet ei.

Vierailija
15/33 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiseltä lääkäriasemalta tai etälääkäriltä saa viikonloppunakin reseptin. Etälääkäri taitaa tulla halvemmaksi.

Vierailija
16/33 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteys etälääkäriin. Esimerkiksi tuonne pääsee lähes heti https://www.mehilainen.fi/asiakaspalvelu/etavastaanotto

Kirjoittavat reseptin niin pääset apteekkiin jo tänään hakemaan lääkkeen.

Vierailija
17/33 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset kualee pissavikaan ja hyvä niin. 

Vierailija
18/33 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla on pissa tulehtunut? Minulla tulehtuvat vain virtsatiehyet, mutta kai se pissakin voi tulehtua.

Vierailija
19/33 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiavuksi, juo paljon vettä ja ota paljon c-vitamiinia.

Vierailija
20/33 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sulla on pissa tulehtunut? Minulla tulehtuvat vain virtsatiehyet, mutta kai se pissakin voi tulehtua.

Missä sinulla on virtsatiehyet? Minulla ei ainakaan ole sellaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi