Suosittele hyvää "halpis"-tavaraa/elintarviketta tms!
Kun täällä on kyselty säästämisvinkkejä ja päivitelty pieniä palkkoja, niin otetaas tällanen! Eli jos olet yllättynyt iloisesti jostain halpismerkistä/ yksittäisestä tavarasta, kerro meille muillekin!
Mä alotan: vaikka lihaliemikuutiot on av-raadin mielestä ydinjätteestä seuraavaksi pahin myrkky, niin mä yllätyin euroshopperin lihaliemikuutiosta! Tosi äkkiä "sulaa" nesteeseen, eikä jää sellaiseksi möntiksi, niinkuin esim. pirkkakuutiot. Iso paketti maksaa jotain 1,40 euroa, kun knorrin vastaava melkein 3 euroa.
Kommentit (14)
tavallisista, maustamattomista pikakaurahiutaleista tehtynä. On halpaa, hyvää, terveellistä, kevyttä ja pitää nälän pitkään loitolla. Parasta voisilmän ja/tai hillon kanssa. Hyvä startti päivälle!
Tässäpä jotain suosikkeja meiltä:
Lidilistä salsa ja sieltä ne kevytsuolatut maissilastut, astianpesukonetabletit, feta (loistavaa), grillatut säilötyt paprikat, mausteet, ketsuppi
Pirkka-tuotteista ennen oli tosi monet tosi hyviä, mutta nykyään muisto vain - esim kalkkunapyörykät ja puolukkahillo oli hyviä, mut ei ole enää niin laadukkaita, pyykinpesuaineet on jees, samoin Pirkka se sellainen fetan tapainen, sama juttu kuin Euroshopper, Pirkan perunasalaatit yms. on kans hyviä, Forssan tuntuvat olevan
Euroshopperilla on hyviä maissihiutaleita
Rainbow merkiltä meillä käytössä pesuaineet (colour sensitive), mustaherukkahillo (ihan älyttömän hyvää esim. kanaviilokin kanssa ja hinta olematon), mansikkahillo, ennen oli jogurttikin, mutta se on tainnut nyt hävitä
Eldorado-merkiltä puolukkahillo, jos omatekemää ei enää alkukesästä ole.
Kaikilta x-tra merkeistä lähtien euroshopperiin ja pirkkaan terveyssiteet on tosi jees, itse käytän ainoastaan niitä kestoilun ohella.
Nyt ei tule muuta mieleen.
Kaikki kannattaa vaihtaa halpismerkkeihin, laadussa ei yleensä (merkittävää) eroa. Itse tosin katson myös kotimaisuutta.
Pirkan pähkinä-ruis jogurttiin, tosi hyvää!
En mä sieltä ainakaan mitään löydä. Jos on jotain kivaa niin siitä on jäljellä enää koot 34 ja 46, värinä lohenpunainen ja mintunvihreä.
Halpistuotteista pitää varmaan vain kokeilla ne suosikkinsa... Esim. itse pidän Rainbow-riisimuroja parempina kuin Kelloggsin vastaavia, mutta Rainbow:n bran flakesit ovat ihan kuonaa verrattuna Kellogsiin. Makuasia.
siis vaikka onkin syntiä käyttää kertsivaippoja, niin nuo on tosi halpoja.
ja mun muistaakseni kappalehintakin sama kuin cien-vaipoissa.
siis vaikka onkin syntiä käyttää kertsivaippoja, niin nuo on tosi halpoja.
ja vaikka mitä muuta,siteitä löytyy halvempia ja ihan yhtähyviä kuin nämä mainostuotteet..
Ja kenkiä olen löytänyt halpismerkkisiä, joihin olen ollut todella tyytväinen..
Tosi hyvä lesti ja useimmat tosi mukavat jalassa. Kerran sattumalta kokeilin, ja sen jälkeen olen ostanut varmaan 4 Blue-merkkiset kengät - ja ollut aina tyytyväinen!
2kpl/ 0,99€ ja hyviä on! Ja läskistyttäviä...;)
Tosi namia, sellaista vähän makeaa kastiketta isossa pullossa. Tarkkaa hintaa en muista, mutta huomattavsti halvempi kuin Santa Marian tms. pienet salsapurkit.