Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaatteko hymyillä spontaanisti. Vaikka vastata toisen hymyyn?

Vierailija
20.12.2024 |

Jos joku ventovieras hymyilee teille esim. kaupassa, niin osaatteko hymyillä "takaisin"? Vai meneekö tilanne ohi ja harmittaa jälkeenpäin, kun ei saa naamaansa hymyyn, vaikka olisit halunnut hymyillä:(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein mallintöitä, osaan hymyillä uskottavasti vaikkei hymyilyttäisi, siitä on hyötyä asiakaspalvelussa

Vierailija
2/23 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein mallintöitä, osaan hymyillä uskottavasti vaikkei hymyilyttäisi, siitä on hyötyä asiakaspalvelussa

En tule aspatöihin aulaan, niistä maksetaan niin älyttömän huonosti ja työtunteja on vain siellä täällä ja pohjimmainen tarkoitus on lienee vain sisäänheittäå valtiolle töihin aspatyön kautta enkä ole kiinnostunut tulemaan valtiolle töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, helppoa on. Kuinka niin? Ei mene ohi, olen nopea. Tietty aina ei hymyilytä.

Vierailija
4/23 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. En vaan tee niin. Koska en halua että kukaan "ahdistuu" siitä hymystä

Vierailija
5/23 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,a

Vierailija
6/23 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. En vaan tee niin. Koska en halua että kukaan "ahdistuu" siitä hymystä

Elät aika menneessä. Tule sieltä menneestä pois. Nyt ei ole vuosi 2010 eikä edes 2008 tai 2004, nyt on vuosi 2024. Olet 20 vuotta jäljessä!

Vierailija
7/23 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Olen hyvin hymyileväinen.

Vierailija
8/23 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tulee hymyiltyä usein. 

Vierailija
9/23 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattisesti hymyilen, jos joku hymyilee minulle. Työssä olen myös oppinut hymyilemään ensin, jotta saan myös potilaan hymyilemään. 

Vierailija
10/23 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsekontakti on vaikea mutta hymyillä osaan.

Vierailija
11/23 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsekontakti on vaikea mutta hymyillä osaan.

En tule teille töihin, turha unelmoida.

Vierailija
12/23 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy ei irtoa hetkessä, valitettavasti näin.

Eipä se tunnu irtoavaan monelta muultakaan.

Vierailija
13/23 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule aspatöihin aulaan, niistä maksetaan niin älyttömän huonosti ja työtunteja on vain siellä täällä ja pohjimmainen tarkoitus on lienee vain sisäänheittäå valtiolle töihin aspatyön kautta enkä ole kiinnostunut tulemaan valtiolle töihin.

Varmaan sama jota ei voi väkisin rekrytä myöskään EU:lle.

Vierailija
14/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elät aika menneessä. Tule sieltä menneestä pois. Nyt ei ole vuosi 2010 eikä edes 2008 tai 2004, nyt on vuosi 2024. Olet 20 vuotta jäljessä!

Case in point. En ehtinyt edes hymyillä ennen kuin joku suuttui... Ajatelkaa jos olisin erehtynyt vielä hymyilemäänkin. Olisin varmaan jo vankilassa

Vierailija
15/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kyllä hymyllä jos mulle hymyillään. Olen huonomuistinen ja hän saattaa olla vaikka joku entinen työkaveri. Varsinkin nimimuistini on aina ollut huono. Työssäni opin ulkoa hallitsemaan helkkarin pitkiä numerosarjoja, mutta nimet on tosi hankalia-olleet oikeastaan aina.

Vierailija
16/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

What? Sehän tapahtuu mulla automaattisesti ellen tiedostaen päätä pitää naamaa peruslukemilla jos en vaikka kaipaa jotain mahdollista lähestymisyritystä vieraalta. N32

Vierailija
17/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan hymyillä, mutta todella varovasti. En Stubbin kaltaista hymyä. Hampaani ovat niin huonot, että vastapuoli säikähtäisi perusteellisesti Stubbin kaltaisesta irvistyksestä.

Vierailija
18/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen liikaakin. Haluaisin olla vakavasti otettava ammattilainen, enkä mikään miellyttämisenhaluinen sihteeri.

Näin meidät kasvatettiin kilteiksi tytöiksi. Hyvä,  että niiaamisesta opin pois kolmenkympin korvilla.

Vierailija
19/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymy ei irtoa hetkessä, valitettavasti näin.

Eipä se tunnu irtoavaan monelta muultakaan.

Mä oon kokenut toisin eli 99% ihmisistä vastaa hymyyn kun hymyilen heille.

Vierailija
20/23 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilen liikaakin. Haluaisin olla vakavasti otettava ammattilainen, enkä mikään miellyttämisenhaluinen sihteeri.

Näin meidät kasvatettiin kilteiksi tytöiksi. Hyvä,  että niiaamisesta opin pois kolmenkympin korvilla.

Tää oli ihana kommentti <3 :) Ite oon vielä sihteerin töissä lakialalla 🤣