Osaatteko hymyillä spontaanisti. Vaikka vastata toisen hymyyn?
Jos joku ventovieras hymyilee teille esim. kaupassa, niin osaatteko hymyillä "takaisin"? Vai meneekö tilanne ohi ja harmittaa jälkeenpäin, kun ei saa naamaansa hymyyn, vaikka olisit halunnut hymyillä:(
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Tein mallintöitä, osaan hymyillä uskottavasti vaikkei hymyilyttäisi, siitä on hyötyä asiakaspalvelussa
En tule aspatöihin aulaan, niistä maksetaan niin älyttömän huonosti ja työtunteja on vain siellä täällä ja pohjimmainen tarkoitus on lienee vain sisäänheittäå valtiolle töihin aspatyön kautta enkä ole kiinnostunut tulemaan valtiolle töihin.
Juu, helppoa on. Kuinka niin? Ei mene ohi, olen nopea. Tietty aina ei hymyilytä.
Tietenkin. En vaan tee niin. Koska en halua että kukaan "ahdistuu" siitä hymystä
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. En vaan tee niin. Koska en halua että kukaan "ahdistuu" siitä hymystä
Elät aika menneessä. Tule sieltä menneestä pois. Nyt ei ole vuosi 2010 eikä edes 2008 tai 2004, nyt on vuosi 2024. Olet 20 vuotta jäljessä!
Automaattisesti hymyilen, jos joku hymyilee minulle. Työssä olen myös oppinut hymyilemään ensin, jotta saan myös potilaan hymyilemään.
Katsekontakti on vaikea mutta hymyillä osaan.
Vierailija kirjoitti:
Katsekontakti on vaikea mutta hymyillä osaan.
En tule teille töihin, turha unelmoida.
Hymy ei irtoa hetkessä, valitettavasti näin.
Eipä se tunnu irtoavaan monelta muultakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein mallintöitä, osaan hymyillä uskottavasti vaikkei hymyilyttäisi, siitä on hyötyä asiakaspalvelussa
En tule aspatöihin aulaan, niistä maksetaan niin älyttömän huonosti ja työtunteja on vain siellä täällä ja pohjimmainen tarkoitus on lienee vain sisäänheittäå valtiolle töihin aspatyön kautta enkä ole kiinnostunut tulemaan valtiolle töihin.
Varmaan sama jota ei voi väkisin rekrytä myöskään EU:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elät aika menneessä. Tule sieltä menneestä pois. Nyt ei ole vuosi 2010 eikä edes 2008 tai 2004, nyt on vuosi 2024. Olet 20 vuotta jäljessä!
Case in point. En ehtinyt edes hymyillä ennen kuin joku suuttui... Ajatelkaa jos olisin erehtynyt vielä hymyilemäänkin. Olisin varmaan jo vankilassa
Vastaan kyllä hymyllä jos mulle hymyillään. Olen huonomuistinen ja hän saattaa olla vaikka joku entinen työkaveri. Varsinkin nimimuistini on aina ollut huono. Työssäni opin ulkoa hallitsemaan helkkarin pitkiä numerosarjoja, mutta nimet on tosi hankalia-olleet oikeastaan aina.
What? Sehän tapahtuu mulla automaattisesti ellen tiedostaen päätä pitää naamaa peruslukemilla jos en vaikka kaipaa jotain mahdollista lähestymisyritystä vieraalta. N32
Osaan hymyillä, mutta todella varovasti. En Stubbin kaltaista hymyä. Hampaani ovat niin huonot, että vastapuoli säikähtäisi perusteellisesti Stubbin kaltaisesta irvistyksestä.
Hymyilen liikaakin. Haluaisin olla vakavasti otettava ammattilainen, enkä mikään miellyttämisenhaluinen sihteeri.
Näin meidät kasvatettiin kilteiksi tytöiksi. Hyvä, että niiaamisesta opin pois kolmenkympin korvilla.
Vierailija kirjoitti:
Hymy ei irtoa hetkessä, valitettavasti näin.
Eipä se tunnu irtoavaan monelta muultakaan.
Mä oon kokenut toisin eli 99% ihmisistä vastaa hymyyn kun hymyilen heille.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilen liikaakin. Haluaisin olla vakavasti otettava ammattilainen, enkä mikään miellyttämisenhaluinen sihteeri.
Näin meidät kasvatettiin kilteiksi tytöiksi. Hyvä, että niiaamisesta opin pois kolmenkympin korvilla.
Tää oli ihana kommentti <3 :) Ite oon vielä sihteerin töissä lakialalla 🤣