Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen pudottanut jo 33 kiloa painoa, edelleen on laskussa, arvatkaas miten?

Vierailija
20.12.2024 |

Vastaus: en syö enää aamupalaa. Nykyään minulla ei edes ole nälkä aamuisin, syön ekan kerran vasta lounaalla. Minulla on kuitenkin yhtä nälkä lounaaseen mennessä söin sitten aamupalan tai en, elikkä se on ihan turhaa syömistä. 

Toki olen myös vähentänyt herkkujen syömistä ja lisännyt terveellistä ruokaa ruokavaliooni, mutta aamupalan pois jättäminen auttoi paljon. Vielä on 15kg pudotettavana.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä syönyt aamupalaa ja oon läski. Iltapala ei oo unohtunut

Vierailija
22/23 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi te mammat ensin venytätte nahkaanne kymmenillä kiloilla läskiä ja sitten laihdutatte?

onko se lepattava nahka sitten kivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi te mammat ensin venytätte nahkaanne kymmenillä kiloilla läskiä ja sitten laihdutatte?

onko se lepattava nahka sitten kivaa?

Sitä vain lihoi, kun oli valtava työstressi ja sitä ahdistusta tuli hoidettua väärin. Ei ihmiset aina ymmärrä toimia oikein. Ahdistusta olen hoitanut liikunnallakin, mutta nyt repsahdin huonoille tavoille.

Minusta on pääasia, että pystyy tekemään korjausliikkeen. Ei lepattava nahka ole kivaa. Siksi täytyykin laihtua muulla tavoin kuin laihdutus leikkauksella tai -lääkkeillä. Hitaampi laihtuminen opettaa oikeille elämäntavoille ja se nahkakin pysyy mukana. Jos ei pysy ja siitä on haittaa, niin löysät pois leikkauksella.