HS: PS kansanedustaja järjesti oman yrityksensä asiantuntijaksi valiokuntaan
Huumorillahan tämä on pakko tässä vaiheessa jo ottaa. Asian paljasti alunperin tutkivaa journalismia tekevä LongPlay.
HS kertoo:
KANSANEDUSTAJA järjesti oman yrityksensä sekä yrityksen sanomaa levittävän yhdistyksen valiokuntansa asiantuntijoiksi. Tapauksesta kertoi torstaina Long Play.
Luonnolliset ilmastotoimet on kytköksissä Carboreal oy -nimiseen päästökompensaatioita kauppaavaan yritykseen, jonka hallituksen varapuheenjohtaja Kangas on. Hän on myös yksi yrityksen omistajista.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle sulle mulle mulle sulle mulle mulle mulle....
Ja kavereille kans, mutta sitten taas mulle, mulle, mulle, sulle ja mulle. Kristillinen tasajako KD:n hyväksynnällä. On hyvä hallitusohjelma.
Ei rasismia, mutta rasisminvastainen kampanja. Ei tykätä islamista, mutta kristityille kyllä kehitysapua. Joululahjaksi apua hallituksen sukulaisille. Työllisyys ylös, saamalla aikaan satoja konkursseja.
Maailman paras hallitus, ei näin hyvää hallitusta ole ollut ikinä.
No mutta, jos katsoo tätä otantaa kansanedustajien töistä edustuksensa jälkeen, niin pääsevät S-marketin hallitukseen mukaan päättämään, rakennusalan hallitukseen ja ties mihin hallitukseen politiikan työn loputtua eli ties mihin hömppä hallitukseen päättämään asioista, ja työ on aina turvattu heillä koko loppuelämän ajan. Poliitikot ovat valittu kansalaisen puolta pitäväksi, mutta EI? Eikö heille löydy siivoustyötä tai alanvaihto johonkin siihen työhön, mikä olisi kansaa lähempänä eli varsinkin näitä köyhempiä ja alipalkattuja töitä kohtaan? Mutta heitä ei siis kiinnosta työ lainkaan? Menkää töihin!
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää persuja niin saadaan rötösherrat kuriin!
Yksi persu huuteli kuinka te kehtaatte ja tehän kehtaatte! Orpon yllättyvään nukkehallitukseen tuo kysymys osuu hyvin. Kysyjä oli ehta persu takki kääntyi vauhdilla vaikka miten päin. Muuttui tarvittaessa siniseksi että sipilän viritys sulle mulle jakoineen pysyi kasassa. Tärkeimmän saivat ns. maaliin. Hallintarekisterin, sille on käyttistä kun sitä vastustivat poliisi ja verottaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle sulle mulle mulle sulle mulle mulle mulle....
Ja kavereille kans, mutta sitten taas mulle, mulle, mulle, sulle ja mulle. Kristillinen tasajako KD:n hyväksynnällä. On hyvä hallitusohjelma.
Ei rasismia, mutta rasisminvastainen kampanja. Ei tykätä islamista, mutta kristityille kyllä kehitysapua. Joululahjaksi apua hallituksen sukulaisille. Työllisyys ylös, saamalla aikaan satoja konkursseja.
Maailman paras hallitus, ei näin hyvää hallitusta ole ollut ikinä.
Mahdollista vain hölmölässä. Ja toki maan pääministeri jatkuvasti yllättyy kaikesta mahdollisesta, jopa päätöksistä, joita on itse ollut tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
No mutta, jos katsoo tätä otantaa kansanedustajien töistä edustuksensa jälkeen, niin pääsevät S-marketin hallitukseen mukaan päättämään, rakennusalan hallitukseen ja ties mihin hallitukseen politiikan työn loputtua eli ties mihin hömppä hallitukseen päättämään asioista, ja työ on aina turvattu heillä koko loppuelämän ajan. Poliitikot ovat valittu kansalaisen puolta pitäväksi, mutta EI? Eikö heille löydy siivoustyötä tai alanvaihto johonkin siihen työhön, mikä olisi kansaa lähempänä eli varsinkin näitä köyhempiä ja alipalkattuja töitä kohtaan? Mutta heitä ei siis kiinnosta työ lainkaan? Menkää töihin!
Usein eivät edes mene töihin, vaan jäävät sopeutumisrahalle. Kuten teki duunarit kikyttämään laittanut miljonääri-Sipilä ja työttömiä metsään katselemaan komentanut Suski Koski.
Siitä on huumori kaukana kun aletaan valtiojohdossa sortua tuolle tasolle. Tai ainakin pitäisi olla. Persujen ja oikeiston tehtävänä näyttää olevan valtion uskottavuuden täydellinen romuttaminen. Vtuttaa tuollainen touhu.
Ei näistä uutisista tule kuin vihaiseksi. Ja nämä samat roistot leikkaa ja verottaa tavallisilta suomalaisilta niin että kylmä viima käy. Sanoisin jotain mutta jätetään sanomatta kun sen verran painokelvotonta tekstiä tulisi.
Ja todella outoa se, että itse presidentti ei kommentoi näitä leikkauksia lainkaan? Käy ihan mukamas hyvää hyvyyttään katsomassa vanhuksia jossain hoitolaitoksessa ja toivottaa hyvät joulut? Tietääkö presidentti, että hoiva laitoksia on lopetettu ja osa odottaa siihen? Tietääkö presidentti, että sairaaloita suljetaan, terveyskeskuksia ym. Mutta hömppä pressa vain käy kääntymässä jossain vanhusten yksikössä, että hyvää joulua? Se nyt auttaa ketään vanhusta, vammaista, mielenterveyspotilasta, sairaita ylipäätään, että itse presidentti käy siellä ihan vierailulla?
Mutta kun minulla on arvopohjainen realisimi? Mitä arvoa se kenelle on ja mitä realismia lainkaan. Taas näitä höpö juttu itse presidentiltä.
Mutta persuthan on suoraselkäisiä ja kansalaisten rahoja säästävä ryhmä. Eivät käytä kansanedustajille kuuluvia kuluja taksiin ym. Aina ovat osoittaneet muiden puolueiden jäsenten tekemät virheet joten ei mitenkään voi sanoa että persut itse tekisi yhtään mitään väärää. Ja kohta vissiin se pensakin halpenee?
So?
Näin ovat tehneet iät ja ajat muutkin puolueet!
Vierailija kirjoitti:
Sellaista parempaa ilmastorahastusta sitten.
Kyseessä on perussuomalaisten "sinivalkoinen siirtymä" missä valtion rahat siirretään oman puolueen edustajan firmalle. Sitä parempaa viherhumppaa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä on huumori kaukana kun aletaan valtiojohdossa sortua tuolle tasolle. Tai ainakin pitäisi olla. Persujen ja oikeiston tehtävänä näyttää olevan valtion uskottavuuden täydellinen romuttaminen. Vtuttaa tuollainen touhu.
Täällä huutelu ei vaan auta mitään kun valta näille kähmyjöille on annettu. Nyt mennään kun ei muuhun pystytä.
Vierailija kirjoitti:
So?
Mutta kun perussuomalaisten piti olla se ainoa vaihtoehto nykymenolle. Näin ainakin kovasti mainostettiin eduskuntavaalien alla.
Vierailija kirjoitti:
Ja todella outoa se, että itse presidentti ei kommentoi näitä leikkauksia lainkaan? Käy ihan mukamas hyvää hyvyyttään katsomassa vanhuksia jossain hoitolaitoksessa ja toivottaa hyvät joulut? Tietääkö presidentti, että hoiva laitoksia on lopetettu ja osa odottaa siihen? Tietääkö presidentti, että sairaaloita suljetaan, terveyskeskuksia ym. Mutta hömppä pressa vain käy kääntymässä jossain vanhusten yksikössä, että hyvää joulua? Se nyt auttaa ketään vanhusta, vammaista, mielenterveyspotilasta, sairaita ylipäätään, että itse presidentti käy siellä ihan vierailulla?
Mutta kun minulla on arvopohjainen realisimi? Mitä arvoa se kenelle on ja mitä realismia lainkaan. Taas näitä höpö juttu itse presidentiltä.
Stubb ja Orpo ovat molemmat kokoomuslaisia ja bestiksiä, sanojensa mukaan kaljakamuja. Kirjoitan, että Stubb on kokoomuslainen, vaikka presidentti ei ole enää puolueen jäsen, koska on täysin kyvytön kritisoimaan hallituksen toimia ja lisäksi jätti veteraanit kutsumatta linnaan ja sen sijaan kutsui kampanjaansa rahoittaneita.
Ja tuossahan ei ole mitään poikkeuksellista tai moitittavaa. Epäuutinen, jolla yritetään normaalit käytännöt saada näyttämään jotenkin epäilyttäviltä.
Luonnolliset ilmastotoimet??? Voi luoja.
Annas kun arvaan mitä ne on. Rahat omaan fikkaan ja sitten pensa-autolla Teboilille ahtamaan kampaviineriä naamaan.
Vtun Orpo kun päästit nämä ke***rit mellastamaan.
Vierailija kirjoitti:
So?
Vassarit yrittää epätoivossaan maalittaa 👀🤣
Ei riittänyt vielä, kun hallitus jakoi eduskunnan joululahjarahoina miljardrja iseilleen ja äityleilleen ja muille sukulaisille veronmaksajien rahaa. Mitä serkumpi sen herkumpi pätee persuihin myös tässä asiassa!
Vierailija kirjoitti:
Luonnolliset ilmastotoimet??? Voi luoja.
Annas kun arvaan mitä ne on. Rahat omaan fikkaan ja sitten pensa-autolla Teboilille ahtamaan kampaviineriä naamaan.
Vtun Orpo kun päästit nämä ke***rit mellastamaan.
Siis ei kuuleminen tarkoita, että saa jotakin rahaa valtiolta. Siinä kuullaan eri tahoja, jotka tuovat eri näkökulmia valmisteilla oleviin asioihin. Tässä tapauksessa tuotiin maa- ja metsänomistajien näkökulmaa esille.