Luotatko Petteri Orpoon?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Petteristä näköjään montaa mieltä mutta suurin osa viittaa epäluottamuksella. Petterillä sana hallussa, mutta jotenkin lupaukset ja hehkutukset valtion talouden noususta ei ole pitänyt paikkaansa.
Kuten olen monesti aiemminkin kertonut,ottaa talouden suunnan muuttaminen totaalisen ryssimisen jälkeen sen pari vuotta,aikataulussa ollaan,ennuste 2025 1,6 prosentin kasvu,meni niinkuin kerroin.
Vierailija kirjoitti:
Petteri tulee teidän tonttuovesta ja syö jouluruoat!
Meillä on aina pöydässä tilaa totuudenpuhujalle,valehtelijoille ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja vaikka tietysti en ole perussuomalaisena puolueeton arvioimaan heitä, niin näin tätä touhua itse analysoin. Mitäs mieltä te olette: herääkö muita huomiota tai ajatuksia?"
Tietty. Nehän on sun jumalia. Halla-aho täysin puolueellinen pestissään, ei ole paljoa persuja ohjeistanut, vaikka perseilyä pitkin kautta ollut ja paljon. Purra huutaa, uhkailee ja sekoilee. Petteri vinkuu ja yllättyy. Näin keskustalaisen näkökulmasta.
Sinä Kepulainen olet Vasemmiston aisankannattaja.
Haha! Sinä persuli olet kokoomuksen sätkynukke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petteristä näköjään montaa mieltä mutta suurin osa viittaa epäluottamuksella. Petterillä sana hallussa, mutta jotenkin lupaukset ja hehkutukset valtion talouden noususta ei ole pitänyt paikkaansa.
Kuten olen monesti aiemminkin kertonut,ottaa talouden suunnan muuttaminen totaalisen ryssimisen jälkeen sen pari vuotta,aikataulussa ollaan,ennuste 2025 1,6 prosentin kasvu,meni niinkuin kerroin.
Ei kyl Petterin hallituksen jälkeen ottaa vähintään 10 vuotta, että ostovoima palautuu ja luottamus.
Vierailija kirjoitti:
"Ja vaikka tietysti en ole perussuomalaisena puolueeton arvioimaan heitä, niin näin tätä touhua itse analysoin. Mitäs mieltä te olette: herääkö muita huomiota tai ajatuksia?"
Sieltä tuli puolueeton totuus suoraan puoluetoimistolta.
Älyllisesti laiskaa takertua siihen kuka kommentin sanoo, eikä siihen mitä hän sanoo.
No,ääliöliberalismi sitten taas haluaa nostaa kaiken keskiöön yksilön ja tämän tunteet ja oikeudet. Kuka edustaisi maltillisempaa kultaista keskitietä?
Itse en voi arvottaa nykyistä ajanhenkeä kovinkaan jaloon arvoon. Olen päätynyt siihen, että luontaiselta elämänasenteeltani olen vahva kansallismielinen, koska se noudattaa parasta hillittyä kompromissia mitä aikalainen voi toteuttaa menneiden ja tulevien sukupolvien jatkumossa. Voin mennä syvälle ihmisluontooni ja keksiä nimityksiä itsestäni, löydän helposti myös vähänfasistia ja totalitaristiamutta minussakin elää perintönä hitunen hyväkäytöksistä demokraattia, joka haluaa sovussa ratkaista asiat. Jos minulta viedään tämä mahdollisuus, mitä jää jäljelle?