Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, pystytkö omasta mielestäsi laittamaan miehelle kondomin päälle varmoin ottein ja ilman räpeltämistä?

Vierailija
20.12.2024 |

Tai peräti tekemään sen suullasi? Vai etkö ole koskaan edes yrittänyt?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn ja myös suullani, mutta alkuun täytyy laittaa käsin, jotta voi sitten huulilla ja kielellä rullata sen paikoilleen. Sidonta leikeissä sitä joutuu useimmiten tuon itse laittamaan, jos meinaa kalusta saada itsekkin jotain hyötyä 😉

Vierailija
2/8 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni nauttii siitä, kun minä kokemattomana naisena sähellän kondomin kanssa enkä osaa laittaa sitä paikalleen. Lopulta hän ottaa ohjat, laittaa ensin kondomin paikoilleen munaansa ja sitten munan paikoilleen pilluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies halua että sotkeennun asennukseen. Kuulemma menee löysäksi vaan jos joku muu kuin hän itse laittaa kumin paikoilleen.

Vierailija
4/8 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! En ikinä nussisi kumilla. Tahdon kokea aitoa seksiä.

N19

Vierailija
5/8 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ja laitan itse käsin kun en luota miesten taitoihin. Nainen

Vierailija
6/8 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan, mutta jos kondomi on liian pieni, niin sitten menee räpellykseksi. Sopiva kumi on helppo laittaa.

Vierailija
7/8 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, mutta ei ole ollut aikoihin tarvetta kondomille. En ole suulla koittanut. Kerran piti laittaa "Grande"-koon kondomi paikoilleen, mutta eihän se mennyt, koska sekin koko oli liian pieni. Oli se sitten joten kuten päällä ja kauaa ei tarvinnutkaan, koska mies laukesi aika pian.

Vierailija
8/8 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokeillut, enkä paljoa käyttänytkään, kun minulla on ollut vain pitkiä suhteita.