Kyllä on temu hyvä kauppa!
Melkein kaikki joululahjat tuli tilattua temusta. Kyllä on halpaa ja aivan samanlaista tavaraa kuin paikallisessa marketissa 5 kertaa kalliimmalla. Tuli säästettyä satoja euroja pitkästi. Tilaan tästä lähtien aina temusta kun voi.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuhan et mulle anna lahjojasi. Olen tosi herkistynyt kemikaaleille ja vaikea astma. Joku formaldehydi-elohopeakyllästetty paketti ois oikea kuoleman lahja. Äläkä kelnellekään lapselle aiheuta vahinkoa ap.
Jos joku antaisi minulle tenusta ostetun lahjan, lentäisi se välittömästi ulkoroskikseen.
Lukeeko niissä Temu vai mistä sen tietää? Tuskin saan mitään Temua, mutta varmuudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku järkihän tähän on pakko tulla. Miljoonia vuosittaisia paketteja jotain muutaman sentin krääsää kiinasta kun täystaukit on niin saatanan itaria ettei voi sitä euroa kuluttamastaan luokattomasta paskasta maksaa. Kunnon tulleja tms. odotellessa (jotka ovat aivan varmasti ennemmin tai myöhemmin tulossa), sillä ihmisten järkeen ei tässä asiassa selvästikään voi luottaa.
Otappa tuo sama teksti ja kirjoita eduskuntaan, hallitukseen sinne ja lisää lopuksi että pitäisi se euro tai mielellään pari kolme maksaa ensin enemmän, jotta on ne muutamat eurot joilla ostaa vaikka kotimaista, mutta kun eivät ne tollot osaa matikkaa. Lapsiperheiden rahat kuluvat lainoihin ja ruokaan. Muu ostetaan mistä halvalla saa. Ap
Ei minulle hallitus mitään maksa, vaan rahani tulevat palkkatuloista vientisektorilta. Kokeilepa joskus itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, itse olen jo vuosia käyttänyt Aliexpressiä, Amazonia, Banggoodia ja nyt tuoreimpana Temua, kyllä on kiva kuluttaa kun halvalla saa. En tiedä mitä olen säästänyt mutta tuhansista euroista puhutaan, aika hurjaa.
Kukin tavallaan. Itselleni halpa hinta ei tuo minkäänlaisia positiivisia säväreitä, vaan se, kun ostan harkiten ja parasta mahdollista saatavilla olevaa laatua. se on aivan eri fiilis ottaa viimeisen päälle viimeistelty ja laadukkaista materiaaleista valmistettu tuote käyttöön, kuin jokin koinsyömä kemikaalikyllästetty hikipajan ongelmajäte.
Pomokin oli tuota mieltä, osti kalliin Teslan, kerkesi olla 2 viikkoa kunnes tuli reilu -20 pakkanen eikä auto liikahtanut mihinkään. Seuraavana päivänä tuli töihin ja huutaen haukkui kaikki teslat,
Puhut yllättävän paljon aivan täyttä p...askaa. katsoppas vaikka Kokkolan autohuollon videoita aiheesta YouTubesta. Kertoo kaiken, aivan kaiken tesloista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuhan et mulle anna lahjojasi. Olen tosi herkistynyt kemikaaleille ja vaikea astma. Joku formaldehydi-elohopeakyllästetty paketti ois oikea kuoleman lahja. Äläkä kelnellekään lapselle aiheuta vahinkoa ap.
Jos joku antaisi minulle tenusta ostetun lahjan, lentäisi se välittömästi ulkoroskikseen.
Tenuja olet ostanut jo niin paljon että automaatti kirjoittaakin sen itsekseen, joten tyydy tenuihisi, älä osta yhtään enempää. Ap
Tenu on ihan sopiva kirjoitusasu temupaskalle, ja tenuttaja kuvaa sitä tilailevia taukkeja erittäin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Puhut yllättävän paljon aivan täyttä p...askaa. katsoppas vaikka Kokkolan autohuollon videoita aiheesta YouTubesta. Kertoo kaiken, aivan kaiken tesloista. Ap
Paskaahan se tenuttajakin täällä länkyttää. Tesloissa on ollut kaikenlaisia ongelmia, myös pakkasesta johtuvia, mutta talvikäynnistys ei ole ollut yksi niistä. Joten säädä vaan sitä päästäsi keksimääsi mielikuvituspomon kiukuttelutarinaa uskottavampaan suuntaan, lähtien ihan vaikka siitä, että vaihdat sen pomon esimerkiksi sosiaalityöntekijäksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku järkihän tähän on pakko tulla. Miljoonia vuosittaisia paketteja jotain muutaman sentin krääsää kiinasta kun täystaukit on niin saatanan itaria ettei voi sitä euroa kuluttamastaan luokattomasta paskasta maksaa. Kunnon tulleja tms. odotellessa (jotka ovat aivan varmasti ennemmin tai myöhemmin tulossa), sillä ihmisten järkeen ei tässä asiassa selvästikään voi luottaa.
Otappa tuo sama teksti ja kirjoita eduskuntaan, hallitukseen sinne ja lisää lopuksi että pitäisi se euro tai mielellään pari kolme maksaa ensin enemmän, jotta on ne muutamat eurot joilla ostaa vaikka kotimaista, mutta kun eivät ne tollot osaa matikkaa. Lapsiperheiden rahat kuluvat lainoihin ja ruokaan. Muu ostetaan mistä halvalla saa. Ap
Ei minulle hallitus mitään maksa, vaan rahani tulevat palkkatuloista vientisektorilt
Olen ollut töissä 19 vuotiaasta asti nyt nelikymppinen, en päivääkään työtön. Sijoittanut ja rakentanut omakotitalon. Jos olisi mahdollisuus, maksaisin valtionvelkani sekä kunnallisvelkani heti pois. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskaahan se tenuttajakin täällä länkyttää. Tesloissa on ollut kaikenlaisia ongelmia, myös pakkasesta johtuvia, mutta talvikäynnistys ei ole ollut yksi niistä. Joten säädä vaan sitä päästäsi keksimääsi mielikuvituspomon kiukuttelutarinaa uskottavampaan suuntaan, lähtien ihan vaikka siitä, että vaihdat sen pomon esimerkiksi sosiaalityöntekijäksesi.
Joka tapauksessa, sähkömoottorit eivät käynnistyneet. Pakkasta oli -23 ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näppis lensi seinälle! Like a boss! 😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näppis lensi seinälle! Like a boss! 😂🤣
Kyllä ei ollut ensimmäinen raivokohtaus kun sama toistui. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi levitä pakettien mukana torakoita kerrostaloon...toivottavasti kukaan ei huomaa.
Justiinsa samalla tavalla niitä torakoita ja muita tuholaisia tulee muistakin kaupoista. Kateellisten puheita vain. Ja onhan sitä tosissaan yrittämällä yritetty että saadaan kanssa ostamaan temusta.
Tavarataloissa on eritystilat missä suurpaketit avataan. Siellä myös tavarat tarkistetaan . Miten siellä temu-tätin kerrostalossa? Onko vahinko jo levinnyt ?
Höpötät omias, Cittarissa laatikot tuodaan myymälätilaan, missä vaatteet hinnoitellaan, siis laputetaan ja laitetaan henkariin. Turtolan Cittarissa olen ollut orjatöissä. Pahvilaatikoiden mukana tulee torakat. Sokeritoukat juoksee hyllyjen alla, elintarvikepuolella hiiret juoksee ovista syömään, linnut käy nokkimassa ryynipaketteja jne. On todella hygieenistä ostaa ruokansa isoista marketeista...
Kolmea pakettia odotan, tarpeellista tavaraa harrastuksiin, ilman harrastuksia olisin suljetulla tai mullan alla. Sitä kai toivotte?
Ja minulla olisi varaa ostaa myös Suomesta, jos niitä tavaroita olisi kaupan, mutta kun ei ole valikoimissa! Kauppojen sisäänostajat eivät osaa tai edes tiedä, mitä kaikkea maailmalla on tarjolla ja mitä asiakkaat ostaisivat, siispä ostetaan Temusta tai muista kansainvälisistä verkkokaupoista/myyntialustoilta.
Vierailija kirjoitti:
Taisi levitä pakettien mukana torakoita kerrostaloon...toivottavasti kukaan ei huomaa.
Ai saakeli, tilasitko Tokmannilta?
Ruotsissa kielletään Temu ja Amazon.
Temusta puheenollen, yksi sukulainen noita ostelee lapselle joten piti sitten viedä labraan - ensimmäistäkään ostoksista ei lapsi ole tietenkään käsiinsä saanut, vaan ovat menneet ongelmajätelaitokselle mutta alkoi pinna palaa.
Sai lelunsa jämät takaisin labratulosten kera. Säikähti toden teolla. Kadmium ja lyijy olivat lelun koostumuksen keveämmästä päästä.
Ei osta enää.
Jos jossain myytäisiin temu-paitoja niin voisin ostaa sellaisen ja mennä kivijalkahalpaliikkeeseen katselemaan tavaroita jotka sitten tilaan temusta 🤔🤔🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justiinsa samalla tavalla niitä torakoita ja muita tuholaisia tulee muistakin kaupoista. Kateellisten puheita vain. Ja onhan sitä tosissaan yrittämällä yritetty että saadaan kanssa ostamaan temusta.
Tavarataloissa on eritystilat missä suurpaketit avataan. Siellä myös tavarat tarkistetaan . Miten siellä temu-tätin kerrostalossa? Onko vahinko jo levinnyt ?
Höpötät omias, Cittarissa laatikot tuodaan myymälätilaan, missä vaatteet hinnoitellaan, siis laputetaan ja laitetaan henkariin. Turtolan Cittarissa olen ollut orjatöissä. Pahvilaatikoiden mukana tulee torakat. Sokeritoukat juoksee hyllyjen alla, elintarvikepuolella hiiret juoksee ovis
Kiitos tästä paljastuksesta. Kertokaa lisää näitä, kaikki sopii. Totuuden pitää tulla esille ja parempi hygieniaketju. Ostoskeskuksen wc-tilassa oli myös sokeritoukkia, iso kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vaikka vannoa että et huomaa mitään eroa.
Vierailija kirjoitti:
Temusta puheenollen, yksi sukulainen noita ostelee lapselle joten piti sitten viedä labraan - ensimmäistäkään ostoksista ei lapsi ole tietenkään käsiinsä saanut, vaan ovat menneet ongelmajätelaitokselle mutta alkoi pinna palaa.
Sai lelunsa jämät takaisin labratulosten kera. Säikähti toden teolla. Kadmium ja lyijy olivat lelun koostumuksen keveämmästä päästä.
Ei osta enää.
Kadmium ja lyijy ovat metallien vaarallisimpia aineita: Niitä ei saa päästää elimistöön! Kadmium-pinnoitteet on aikaa sitten täällä kiellettyjä. Mutta Kiinassa, kuka niistä tietää.
Lähes kaikki Kiinasta tilatut halpistuotteet ovat vaarallisia - TUKES varoittaa erityisesti lastentarvikkeista
Ostosten tekeminen netissä on lisääntynyt viime vuosina radikaalisti. Erityisesti EU:n ulkopuolelta ostaminen houkuttelee halpojen hintojen vuoksi. Turvallisuus- ja kemikaalivirasto Tukes päätti testauttaa ja tarkastella näissä kaupoissa myytävien, suomalaiskuluttajien suosiossa olevien tuotteiden turvallisuutta. Tulokset ovat huolestuttavia.
Tenuja olet ostanut jo niin paljon että automaatti kirjoittaakin sen itsekseen, joten tyydy tenuihisi, älä osta yhtään enempää. Ap