Joudun varmaan ottamaan velkaa hammaspimplantteihin
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Tuliko otsikkoon hauska typo? Hammaspimplantti.
Tuli.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko otsikkoon hauska typo? Hammaspimplantti.
Pimplantteja saa halvalla Turkista. Fakta 💯
Vierailija kirjoitti:
No ota sitten äläkä valita. Sillä siitä pääsee
Ei ole helppoa saada mun pienillä tuloilla kymmeniä tuhansia euroja lainaa.
Ainakin se yks firma tarjoaa osamaksulla, näin mainoksen mutten enää muista nimeä. Harkitsin hetken mutta ei sitte tarvinnutkaan!
Katsele hakusanoilla hammasimplantit+kuukausimaksu tms! Oli instassa.
Minä ajattelin poistattaa kaikki hampaat. Sitten käyn hauskuuttamassa työnantajia kun menen kyselemään töitä. Varmasti muistavat minut lopun ikäänsä ja niiden lastenlapsetkin puhuvat minusta 50 vuoden päästäkin.
Menkää ulkomaille teettämään hammasremontit, säästätte huomattavan summan rahulia.
Hoitakaa hampaitanne pienestä pitäen niin ne säilyy parempana vanhaksi asti
Älä jaksa, Ammattivalittaja. Vallan hyvin tiedät, että ne hammasimplantit on sulle täyttä utopiaa. Kukaan ei kuljeta sua kymmeniä kertoja Tampereelle ja varsinkaan kukaan ei tällaista lystiä sulle kustanna. Senkin tiedät, että mistään et lainaa tuollaiseen ruljanssiin saa (etkä toki ole hankkimassakaan).
Vierailija kirjoitti:
Ainakin se yks firma tarjoaa osamaksulla, näin mainoksen mutten enää muista nimeä. Harkitsin hetken mutta ei sitte tarvinnutkaan!
Tällaista vaihtoehtoa olen harkinnutkin.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä taisi saada bonuksiakin? Joku kytky S-ryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Hoitakaa hampaitanne pienestä pitäen niin ne säilyy parempana vanhaksi asti
Eikun hammaslekurit pilaa ne.
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa, Ammattivalittaja. Vallan hyvin tiedät, että ne hammasimplantit on sulle täyttä utopiaa. Kukaan ei kuljeta sua kymmeniä kertoja Tampereelle ja varsinkaan kukaan ei tällaista lystiä sulle kustanna. Senkin tiedät, että mistään et lainaa tuollaiseen ruljanssiin saa (etkä toki ole hankkimassakaan).
Ilman hampaitako oletat mun loppuelämän elävän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihenkin ongelmaan löytyy ratkaisu varmaan ihan omasta kodista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihenkin ongelmaan löytyy ratkaisu varmaan ihan omasta kodista.
??
Pösilö. Sulla on kohta ne proteesit suussa ja pian et edes muista, että joskus niistäkin valitit.
No ota sitten äläkä valita. Sillä siitä pääsee