Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hiljainen ja kiltti nainen, miksi olemukseni ärsyttää työpaikoilla voimakkaita persoonia?

Vierailija
20.12.2024 |

Olen kaikille ystävällinen.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys ei ole mitenkään hyvien työyhteisötaitojen ominaisuus ja miten se muka edes näkyy työpaikalla?

Vierailija
62/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyt asiaa kysymyksellä joka sisältää oletuksen. Me ei voida tietää, mutta ehkä tuollainen asioiden olettaminen muista ihmisistä on vähän ärsyttävä piirre?

Niin, ettei vaan olis niin päin, että ap:tä ärsyttää ne äänekkäät, mutta koska vaalii itsestään kuvaa mukavana ja kilttinä, niin ei voi tätä ärsytystä itselleen myöntää, vaan projisoi sen sitten toisiin eli haluaa ajatella, että hän ärsyttää muita, kun totuus onkin toisin päin. 

Ja ne äänekkäät voivat tunnistaa ap:n todelliset tunteet ja miettiä, että miksiköhän tuo meitä vihaa. 

Miten muka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aidosti voimakasta persoonaa tuollainen häiritse yhtään, vaan tulee hyvin juttuun hiljaistenkin kanssa ja haluaa ottaa heidät huomioon eikä kävellä vahingossa yli tms.

Ne sun tutut ei ole voimakkaita persoonia vaan jotain epävarmoja tyyppejä jotka peittelee omaa epävarmuuttaan voimalla, tai jotain vastaavaa. 

Vierailija
64/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä räväköitä paskanpuhujia - sekä miehiä että naisia - harmittaa ettet lähde heidän sosiaalisiin kuvioihinsa mukaan. Samalla häpeävät jollain tasolla paskaa käytöstään ja yrittävät ärsyttää ja hiillostaa sinua jotta SINÄ näyttäisit pahalta. Ei auta kuin antaa samalla mitalla takaisin tai vaihtaa työpaikkaa t. tämä on käynyt elämäni aikana joka ikisessä sosiaalisessa piirissäni

Vierailija
65/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvaan: oot hoitoalalla ja kaikki muut vihaa duuniaan tai ei osaa arvostaa sitä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä