Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hiljainen ja kiltti nainen, miksi olemukseni ärsyttää työpaikoilla voimakkaita persoonia?

Vierailija
20.12.2024 |

Olen kaikille ystävällinen.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissukat nähdään luusereina

Vierailija
22/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten savustavat ulos

Been there

Niin siinä käy.

Eräs keljuili harva se päivä, ja kun en reagoinut yhtään mitenkään, kun tajusin sen yrittävän savustaa minut ulos, niin se alkoi valehdella, että olen ilkeä hänelle.

Psykopaatteja voi olla yllättävissäkin ihmisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ottaa kantaa, kun en tiedä miten tää kiltteys ja hiljaisuus ilmenee olemuksestasi ja miten tämä ärsyynnys ilmenee.

Kiltteys ja hiljaisuus eivät mua itsessään ärsytä, mutta jos tällainen henkilö on ihan lapanen, ei ota mihinkään kantaa, ei uskalla hoitaa vaikeampia asiakkaita, ei osaa pyytää apua tms, että se alkaa vaikuttamaan työn laatuun ja sujuvuuteen, niin se kyllä pännii.

Vierailija
24/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hiljaisen ja kiltin näköinen nainen mutta voimakas persoona. Ja ärsytän hyvin monia ihmisiä. Ne eivät kai voi sietää sitä, että ulkoinen olemukseni ja luonteeni eivät vastaa toisiaan :)

Vierailija
25/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen rauhallinen introvertti (mutta pirun tehokas), ja se tuntuu ärsyttävän monia. Kuvittelevat automaattisesti, että minulla ei ole ystäviä tai mielipidettä.

Vierailija
26/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aikoinaan työpaikassa jossa oli vaihdevuosi-ikäinen yhtä pitkä kuin leveä matami. Teknisen alan hommia tehtiin. Olin nuori ja hiljainen, osin epävarma ja halusin kovasti oppia. Muistan ikuisesti kun rouva julisti että ei tarvitse tietää tuollaisia asioita. Haukkui vaatteitani, persoonaa muille ja muilla oli hauskaa. Onneksi koko paska meni konkkaan.

Vierailija
27/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt asiaa kysymyksellä joka sisältää oletuksen. Me ei voida tietää, mutta ehkä tuollainen asioiden olettaminen muista ihmisistä on vähän ärsyttävä piirre?

Vierailija
28/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt. Ehkä he luulevat että hiljainen tuomitsee, vaikka on vain erilainen, haluaa olla rauhassa. Pitäisi aina lähteä mukaan läpänheittoon tms.

Niinpä, samaa ihmetellyt

Vierailija
29/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hiljaisen ja kiltin näköinen nainen mutta voimakas persoona. Ja ärsytän hyvin monia ihmisiä. Ne eivät kai voi sietää sitä, että ulkoinen olemukseni ja luonteeni eivät vastaa toisiaan :)

Oikeutatko huonoa käytöstä voimakkaalla persoonallasi? Moni tekee niin.

Vierailija
30/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hidas väivelö töissäsi? Omassa työpaikassa tällainen joka jumalattoman hidas ja valehtelee päin naamaa. Hiljainen koska yksinkertaisesti on niin tyhmä. Viestiä viety eteenpäin ettei pärjää ilman muiden auttamista mutta ei - täällä ristinä vaan tököttää koneellaan.

Vierailija
31/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat kateellisia

Miksi joku olisi vässykälle kateellinen? Maailmassa on kuule muitakin tunteita. Esim ärsyyntyminen. 

32/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat outoja.

Vierailija
33/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hidas väivelö töissäsi? Omassa työpaikassa tällainen joka jumalattoman hidas ja valehtelee päin naamaa. Hiljainen koska yksinkertaisesti on niin tyhmä. Viestiä viety eteenpäin ettei pärjää ilman muiden auttamista mutta ei - täällä ristinä vaan tököttää koneellaan.

Tämä. 

Vierailija
34/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

Ihmiset ovat outoja.

Autistiretardi hiljaa. Mene katsomaan niitä animeja. 

Vierailija
35/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen rauhallinen introvertti (mutta pirun tehokas), ja se tuntuu ärsyttävän monia. Kuvittelevat automaattisesti, että minulla ei ole ystäviä tai mielipidettä.

Tämäkin vielä. Introvertilla ei ole mielipiteitä, jos kukaan ei älyä kysyä :)

Vierailija
36/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus on tottakai ok, mutta pystytkö ja rupeatko aina tarvittaessa suoraan viestintään työasioita koskien?

Vierailija
37/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot luultavimmin parempi työntekijä kuin he.

Vierailija
38/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut voimakkaat persoonat ovat yleisesti vittuuntuneita vähän kaikkeen ja kaikkiin. Oletko varma että olet erikoisärsytyksen kohde? Ehkä heillä vaan ei mene niin hyvin ja elämä ottaa päähän

Vierailija
39/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää matami oli itse viinaan(Viiniin) menevä, ilkeä, kiero ja nussinut pomoaan vuosia. Ilmeisesti oli tullut liian vanhaksi ja rumaksi siihen hommaan. Huomasin kyllä pomon katseet kun kuljin ohi itse en ollut kiinnostunut. 

Vierailija
40/65 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai  kukaan aikuinen, työssäkäyvä ihminen kuvaile itseään sanalla "kiltti."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä