Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieniä asioita, jotka harmittavat

Vierailija
20.12.2024 |

Tykkäisin ostaa joskus uusia pyyhkeitä ja lakanoita, mutta varsinkaan pyyhkeet eivät kulu millään! Lakanat sentään kuluvat.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka aloittavat:

Hei,

Mutta sen jälkeen aloittavat isolla kirjaimella. Ei pilkun jälkeen aloiteta isolla.

Vierailija
2/7 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka aloittavat:

Hei,

Mutta sen jälkeen aloittavat isolla kirjaimella. Ei pilkun jälkeen aloiteta isolla.

Liittyisköhän älypuhelimiin? Ainakin mulla rivinvaihto tekee automaattisen ison alkukirjaimen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun moottoritiellä ohittavat autot kaartavat takaisin oikeanpuoleiselle kaistalle liian nopeasti ohituksen jälkeen ja vieläpä liian jyrkässä kulmassa. Siten nakkelevat renkaistaan kiviä ohittamansa auton tuulilasille.

Vierailija
4/7 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä alkaa 25 v vanhat pyyhkeet hajota ja pari olen jo heittänyt roskiin, pari olisi seuraavaksi menossa, mutta en ole vielä raaskinut, koska sitten täytyisi jo ostaa uusia tilalle. Kalliita ovat, ihan mitään tokmannilaatua en halua ostaa. 

Vierailija
5/7 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviestin ongelmaan on ratkaisu. Laita vanhat pyyhkeet annettavaksi esim toriin, kokemuksesta tiedän et menevät kuin kuumille kiville. Ja osta sit uudet. Näin mä tein

Vierailija
6/7 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamakkaran muovikuoret. 

Vierailija
7/7 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitusviestin ongelmaan on ratkaisu. Laita vanhat pyyhkeet annettavaksi esim toriin, kokemuksesta tiedän et menevät kuin kuumille kiville. Ja osta sit uudet. Näin mä tein

Mutta miksi vaihtaa käyttökelpoiset uusiin? Kai sinäkin olet niitä, joilla on 'liian pieni palkka' ja palkka ei riitä elämiseen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi